air intake варианти
|
|
Daywalker | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 00:53:28 | Message # 31 |
Сандан (3)
Град/Държава: Blagoevgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 45
Статус: Офлайн
| А ако го измия сега, изчакам го да изсъхне и утре, изсъхнал, да го сложа на колата, да отида да поразтърся по магазините спрей за омасляване или някакво масло и да го сваля пак и само да го омасля. Дали ще е проблем да покарам така филтърът неомаслен към 10-15 км максимум?
|
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 00:55:39 | Message # 32 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| няма да е проблем ама най-добре ще е тая операция да я свършиш цялата утре
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:00:26 | Message # 33 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ако няма спрей,най-тънкото масло ще свърши работа,че лесно ще се отцеди.Примерно за автоматични кутии или хидравлики.Не е нужно да е скъпо Да не се объркаш да купиш спрей с течна грес.Няма да свърши работа.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Daywalker | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:00:57 | Message # 34 |
Сандан (3)
Град/Държава: Blagoevgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 45
Статус: Офлайн
| http://www.bgcarshop.com/ext/pdf/inst.pdf. По-скоро ми направи впечатление това: "След първоначалното почистване, филтъра ВИНАГИ трябва да се подлага на обработка с K&N- масло (99-5000), преди да бъде използван отново. Внимание: Никога не използвайте неомаслен K&N филтър (филтъра не спира мръсните частици, когато не е третиран с “K&N- масло”). Използвайте само “K&N- масло”."...
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:05:03 | Message # 35 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Така е но това си е и малко търговски трик на марката до някъде.Най добре е със спрея но идеята е ,че трябва да е омаслен. Аз ползвам това
Uploaded with ImageShack.us
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 17.05.2012, 01:07:32 |
|
| |
Daywalker | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:06:33 | Message # 36 |
Сандан (3)
Град/Държава: Blagoevgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 45
Статус: Офлайн
| Е да 100% е търговски трик. Утре ще се поразгледам по магазинчетата. Ще гледам да направя всичко на веднъж, макар че може би е по-добре сега да го измия, за да може да изсъхне до утре и да го омасля /а след омасляването колко време горе долу се чака преди да се сложи на колата, защото някъде четох нещо от сорта на 24 часа, а в инструкцията пише 20 мин и после да се попие със суха памучна кърпа/
Редактирано от Daywalker - Четвъртък, 17.05.2012, 01:13:53 |
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:13:32 | Message # 37 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| трик не трик по добре ги слушайте хората ,аз също навремето ползвах този кид
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:17:40 | Message # 38 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тези също са много добри на нивото на K&N
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us но този май ще намериш най-лесно и не е в комплект с почистващия спрей,така че ще е по-евтин.
Uploaded with ImageShack.us
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 17.05.2012, 01:19:42 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:18:36 | Message # 39 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Daywalker) а в инструкцията пише 20 мин и после да се попие със суха памучна кърпа/
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Daywalker | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 12:36:51 | Message # 40 |
Сандан (3)
Град/Държава: Blagoevgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 45
Статус: Офлайн
| Благодаря ви много за съветите! Оставя да реша какво ще правя с интейка, но утрото е по-мъдро от вечерта Лека и спокойна от мен Added (17.05.2012, 12:36:51) ---------------------------------------------
Най-голямия цирк Ползвал съм омаслител за почистване, вместо cleaner Но то нормално, преди да го взема ми казаха да си взема спрециален спрей за почистване на спортни филтри и аз отидох в един автосервиз и попитах дали имат спрей за почистване на филтри и те ми дадоха тъпия омаслител и нито ми казаха че е омаслител или пък че трябва да се използва омаслител за след cleaner, а и инструкцията е на руски, а аз не разбирам грам от този език Въобще ебати тъпаците са тея, как може да продават нещо без да знаят какво е - пълни идиоти. Радвам се че отворих темата във вашия форум иначе можеше още 1-2 пъти да си омаслявам филтърчето, след което измивам и подсушавам, а ефекта е никакъв, дори напротив
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 12:58:51 | Message # 41 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Така е, който си няма AEM DryFlow филтър ходи да търси мазнинка от фритюрника
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 13:32:55 | Message # 42 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| На твоя майстор (който си го споменал в първия пост) му кажи, че така завъртяни трабите под калника „хранят” двигатели 100 коня над твоя. Цялата с-ма под дясната страна на бронята се нарича резонатор и изцяло се премахва (задължително) когато мослиш да слагаш интейк от типа който ти искаш. Смисъл да махнеш оригиналния интейк на този двигател има само ако сложиш всмукателен и изпускателен колекто от Н23, генерация на 55мм и крайно гърне. Ако искаш да стигнеш по-далеч сменяш и скоростната кутия с по-къси скорости от някой Н22 двигател и теглиш един нож на ремъка за балансиращите валове. Това цялото е атмосверния тунинг на твоя двигател и гарантирано от него ще падат доста по-големи двигатели на баварците.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 15:58:41 | Message # 43 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Извинявам се че се отклонявам от темата но много ще ми е интересно някой да сподели впечетления от карането без зацепени балансиращи валове. Това което ме интересува големи ли са вибрациите и при кои обороти се появяват.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Daywalker | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 19:16:11 | Message # 44 |
Сандан (3)
Град/Държава: Blagoevgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 45
Статус: Офлайн
| Още по-голям цирк - никъде в Сандански, нито едно магазинче за автоаксесоари, ни един автосервиз, нито в една бензиностанция - никъде нямаше такъв спрей за пране на спортен филтър. Дори не бяха и чували за подобно нещо - тука не се шегувам, но направо съм изумен. При 1ва възможност се махам от тоя тъп, задръстен град Сега оставя вариант да поръчам от нета, но там ще ме забавят още ден два, а съм свалил филтъра и съм го изпрал с гореспоменатят обезмаслител /който междувпрочем отново ми предложиха на няколко места, докато търсег cleaner и ме убеждаваха дори, че това е за пране , пък на други места като попитах как си перат спортните филтри ми отговориха в легени, на автомивки или с веро - ставало много добре/. Та се чудя дали като изсъхне до довечера /щото аз след като напръсках с обезмаслителя го измих доста грижовно със студена водица/ да го сложа на колата или да го измия с веро и след изсъхване - обезмаслител или само да му сложа обезмаслител и да го слагам на колата, пък като взема cleaner - всичко наново Added (17.05.2012, 19:16:11) ---------------------------------------------
Quote (Garfi) така завъртяни трабите под калника „хранят” двигатели 100 коня над твоя. Цялата с-ма под дясната страна на бронята се нарича резонатор и изцяло се премахва (задължително) когато мослиш да слагаш интейк от типа който ти искаш Гледам че има и някаква клапа отдолу, явно регулира притока на въздуха, но как ли се задейства (отваря/затваря)... Ясно е че тръбите отдолу са си ок и влиза предостатъчно въздух през тях, но защо трябват да се махат задължително при смяна на оригиналния интейк? Ако не се махнат, значи ли че ще влиза по-малко въздух, отколкото ако ги изведа към фара или решетката горе под капака?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 19:30:44 | Message # 45 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Пич,купи си обезмаслител за кухни-Меглио от супермаркета и го изпери.Какво мислиш че има в спрея за почистване на спортни филтри В Сандански поне има спокойствие.Поне така мисля....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |