Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Избор на съединител
VIPER-CHДата: Събота, 19.05.2012, 22:49:48 | Message # 16
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Айде да не преувеличаваме :D За 3 часа сам мога да сменя единствено съединител на мерцедес Е-клас.И какъв точно специален инструмент ти трябва освен улеснението от гайковерт и тресчотка на въздух?
Възможно е от двама души работещи в екип при спец. сервиз тоест отработено положение.Има автомобили които отнемат цял ден особено френски :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Събота, 19.05.2012, 22:53:00
 
NightRiderДата: Събота, 19.05.2012, 22:54:27 | Message # 17
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
в смисъл какво да преувеличаваме ? времето или? за инструментите просто споменах защото аз лично по оборудван сервиз не бях виждал .
ама дай на лични че осрахме темата на човека
:)





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
mom4i74Дата: Събота, 19.05.2012, 23:51:09 | Message # 18
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
На ровера си го сменях сам сьединителя и небеше толкова бьрзо а и доста дреболии имаше кьдето губеха времето. Поради тая причина предпочетох миналата седмица да я закарам хондата в сервиз за да си спестя мьките а и сам под колата без да има кой да ти подаде един ключ не е работа. Иначе ми взеха 160 или 180 лв ама ми сменяха и задния семеринг на коляновия вал.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
MkillaДата: Събота, 19.05.2012, 23:52:48 | Message # 19
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
VIPER-CH уважавам те много обаче защо спориш за щяло и нещяло не мога да си го обясня ? Къде в София ще ме изгонят за 150 лв като в сервиз ХОНДА в София е толкова смяната като за справка съм питал преди месец като ходих с колега от този форум? Недей така да говориш неподготвен :) Относно кое колко е качествено се опитваш да ми кажеш , че Валео е по-качествено от Екседи , ОЕМ съединител който е Luk на новите модели а на част от старите Екседи или пък дори Aisin ? Та тя цената е тройна и сигурно има защо , не си ли се замислял ?:) Не може единият комплект да е 180лв със все лагер и дискове а другият по цени в Германия да е над 200 евро.А това за смяната има си гаражи с квартални майстори които могат и 200 лв за работа да искат а може и 50лв + 1 каса бира да вземат.Цена от 130 до 170лв е напълно нормална за специализиран сервиз с разбиращи монтьори в него.Добре хайде като по вещ от мен мислиш ли , че това валео ще кара на трафика в София който знаеш какъв е - 1ва , 2ра спираш 1ва 2ра при късмет 3та пак спираш и така по 100-120мин дневно ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Събота, 19.05.2012, 23:58:49
 
VIPER-CHДата: Неделя, 20.05.2012, 00:04:51 | Message # 20
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
И аз те уважавам ,добър опонент си но я ми дай оферта за комплект Валео на 180лв. ;) Ще купя три :D Достатъчно качествено е,че да се монтира заводско на доста марки модели.Сам се сети ,колко след това се сменя съединител.Не обсъждах корейското валео ,коментара за него беше,че е добро за цената си.И да,замислял съм се,Цената освен качество е и име-марка.Не казвам ,че са по некачествени а ,че е преувеличено да говирим за двойна разлика.За цената за смяна мисля,че в повечето сервизи е по висока от 150лв става дума за прелюда а не кадет или астра.За спец.сервизите е нормално да е ниска цената при положение,че ти продават и частите.Ако си ги носиш със сигурност ще има разлика.Поне тук е така в ситроен,пежо,рено,мерцедес,опел,кия,форд,фолксваген и тойота сервизите в Сливен.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Неделя, 20.05.2012, 00:25:04 | Message # 21
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Питах изрично за смяна на съединител в сервиза на Хонда в София там където главно ходя когато нещо ме мъчи.Няма значение дали е от тях или не е от тях.Сменят ти го но ако го купиш от тях имаш гаранция или ако не го купиш от тях гаранцията си е за твоя сметка на часта/частите които си си ги донесъл.Говоря само и единствено за прелюда.Всичко над 150 лв което даже е много но все пак е специализиран сервиз и правят само хонди и дават гаранция за труда и частите ако са от тях е страшна товарилница.Само да ти кажа , че братовчеда ще сменя съединител скоро на любимата марка на Zappa ( Citroen ).Ходи само в АМК и никаде другаде.Смяната му по последни данни е също около 150лв в АМК.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
ZAPPAДата: Неделя, 20.05.2012, 00:44:33 | Message # 22
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
tomcatДата: Сряда, 23.05.2012, 14:52:05 | Message # 23
Шодан (1)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 13
Статус: Офлайн
Аз от доста време съм фен на Sachs и за Прелюда не се поколебах да сложа такъв. Поръчах го от V&D Авто и когато дайде се изненадах че на всичко - лагер, феродов и претисквателен диск пишеше, че са произведени в Япония. Незнам с какъв съединител е била преди колата но с този имаше драстично подобрение, такаче го препоръчвам.
 
JamesДата: Събота, 09.06.2012, 18:35:23 | Message # 24
Нидан (2)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 26
Статус: Офлайн
Здравейте Людовци ;) ! Искам да ви сподела и моите проблеми с моя съединител. Дойде и неговото време за скапване огромна част се счупи ще видите на снимките.От близо половин година и повече доста трудно фключвах скоростите особенно в високоте обороти,чак не ми даваше да влезне предавка, и при тази криза стисках зъби да изкара още малко до смяна. На скоро един колега от Плд се завъртя на 1 завой към Кричим с 160 км и колата неиздържа 4 , 5 пъти се преметна като по чудо му нямаше нищо. Звъннах му и разбрах,че е разпродава колата на части а съединителя му е на 5 месеца чисто нов на супер изгодна цена нов го е взимал 350 лв . Марката е Валео,а прелюда е 2.3 ръчка,моя е 2.0 и мн се чудих дали ще пасне за мен но всичко мина успешно. И затова реших да Направа снимки на стария счупен съединител и новия.

Приложени файлове: 4662811.jpg (238.1 Kb) · 0268822.jpg (221.3 Kb) · 6478246.jpg (153.9 Kb) · 3015119.jpg (198.1 Kb) · 7609808.jpg (190.5 Kb)
 
mom4i74Дата: Понеделник, 11.06.2012, 20:11:00 | Message # 25
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
"Аз от доста време съм фен на Sachs и за Прелюда не се поколебах да сложа такъв. Поръчах го от V&D Авто и когато дайде се изненадах че на всичко - лагер, феродов и претисквателен диск пишеше, че са произведени в Япония. Незнам с какъв съединител е била преди колата но с този имаше драстично подобрение, такаче го препоръчвам."

С нов феродов диск винаги се усеща видимо подобрение от това че педала става по-мек за натискане. С износването на феродото се втвьрдява и педала.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
rollinДата: Вторник, 17.07.2012, 00:46:21 | Message # 26
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Някой знае ли каква е цената на Люк-а и на Валеото комплект(феродо, притискател, лагер) за Х22/3

пп... предложиха ми комплект съединител(феродо + притискател) и лагер на Койо за 200лв - официалната цена е 250лв
Това е от Евро 07

Какво ще кажете, дали ще е читаво?

пп... ако някой се чуди какво стана нали щях да сменям съединител в неделя, ето какво стана:
- Купих феродов диск на Ексиди който беше каран само 500км(100% е толкова понеже го купих от приятел) и притискател от бивша керамика стейдж 2(керамиката заминала).
За 500км Ексидито му са се разтропали пружините и като тръгвам на полусъединител тресе. На всичкото отгоре съединитела боксува в пъти повече от колкото буксуваше орегиналния ми си...
Нямам идея къде е проблема и се чудя сега какво да правя...
Дали да купя само феродо на Валео или цял комплект... Нямам идея дали моя притискател си е хубав...


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Вторник, 17.07.2012, 10:38:15
 
rollinДата: Вторник, 17.07.2012, 11:14:30 | Message # 27
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Получих оферта и от "Евро 2000"
Комплект Валео на 300лв като ползвам 30% отстъпка и идва на около 227лв....
Чакам мнения на хора дето да сменяли и имат преки наблюдения в-ху нещата :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
aλexandroДата: Вторник, 17.07.2012, 11:28:14 | Message # 28
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
На тази цена аз най-вероятно бих си взел Валеото. Да кажа, че аз още не съм си купил съединител. Поради ред причини не съм ходил скоро на седмичните срещи във Враца и нещата около останалите части за ръчна конверсия са замрели. Тази седмица (т.е. днес) отново няма да мога да отида, та кой знае кога ще е. Пък и двигателя не съм си прибрал още.

 
MkillaДата: Вторник, 17.07.2012, 12:09:30 | Message # 29
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Колега ако върнеш коментарите за съединител и аз и Zappa ти казахме кой е по-добрият вариант.Не знам дали сам си го сменяш но ако не го правиш сам а ходиш на майстор и си плащаш за всяка смяна то до момента работата е станала дебела.Оригинален съединител в Бултрако комплект е около 500-530лв а Дайкин от No-limit или от други фирми е около 420-470лв комплекта в зависимост къде го вземеш и забравяш за проблеми.Ти си знаеш но според мен си е голяма хамалогия една такава смяна и по-добре да вложиш в части от колкото да сменяш 2-3 пъти докато нацелиш прилични части от 3 различни марки :) Успех със смяната и драсни да кажеш какво е станало :) Момчил беше писал за Sachs и ако иска нека каже и цената му каква е била и колко км е минал до момента с него.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Вторник, 17.07.2012, 12:11:19
 
rollinДата: Вторник, 17.07.2012, 15:34:52 | Message # 30
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Аз си го сменям и пари за труд не давам, просто нз как това ексиди за толкова малко километри и е станало на нищо от към пружините.... иначе феродото си го има ама нз вече дали ако е пален не се е прецакал понеже колата на която е бил е ходела предимно по гонки.

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda