Избор на съединител
|
|
nightfighter | Дата: Четвъртък, 19.07.2012, 23:28:04 | Message # 46 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| На снимките ми изглежда добър,вземи си феродов диск и лагер,и според мен няма да имаш проблеми.
|
|
| |
rollin | Дата: Петък, 20.07.2012, 21:29:05 | Message # 47 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Ето го и новото Валео, което на пръв поглед изглежда доста по читаво от Ексиди-то
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 20.07.2012, 23:01:53 | Message # 48 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Пак за вьпросния ровер купувах сьединител на ЕКСИДИ. Феродовия диск до колкото помня беше с 2 двойки пружини т.с с 4 пружини. Това което ме смути беше че всичките 4 пружини се вьртяха на рька като ги хвана 2 прьста. В магазина казаха че било нормално което мен ме притесняваше но в интерес на истината не сьм имал проблеми след монтажа а минах около 50 000 с него преди да продам хубавата колица. На Прелюда сложих и аз Валео(корейско).
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Петък, 20.07.2012, 23:07:06 |
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 21.07.2012, 00:31:48 | Message # 49 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Видът и броя пружини зависи от марката на феродовия диск,на някой са с 4 ,има с 5 или 6 това не трябва да те притеснява.Пружините на нов диск може да ги завъртиш на ръка,но не трябва да имат луфт и да хлопат!
|
|
| |
Birchoo | Дата: Сряда, 20.05.2015, 08:47:00 | Message # 50 |
Сандан (3)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 53
Статус: Офлайн
| Колеги трябва ми малко помощ. Съединителя ми започна да издава багажа и вчера следобед се свързах с Мони (M&S Auto) за да го попитам какво може да ми предложи. Говорихме доста и ми предложи съединител, японски на марката Aisin който каза, че по никакъв начин не остъпва като качество и здравина на Exedy. Също така ми каза, че не му е проблем да ми намери и Exedy, но при него цената ще е малко по-висока и по негови думи няма смисъл в това. Та искам да попитам някой има ли конкретно мнение относно тази марка...?
Поздрави!
|
|
| |
Mkilla | Дата: Сряда, 20.05.2015, 09:47:53 | Message # 51 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Аз съм с Exedy , цена около 300 лева комплект.Сега може и да е по-малко или повече , не съм проверявал.Доста хора карат и с Valeo корейско и също са много доволни.Иво ( prelude ) мился , че на акорда си беше с корейско Valeo и беше много доволен след бая изминати километри.Съединителите Aisin са доказана марка и също са добър избор.Спомням си , че бях поръчвал преди около 1 година ОЕМ феродов диск за едно HR-V и като пристигна в пликчето хонда ясно и точно пишеше "VALEO" Беше от общите поръчки за 1 познат.Та каквото и да избереш според мен няма да сгрешиш , аз лично съм заложил на Exedy афтърмаркет за себе си и съм доволен до момента.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Birchoo | Дата: Сряда, 20.05.2015, 10:02:15 | Message # 52 |
Сандан (3)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 53
Статус: Офлайн
| Принципно и аз държах на Exedy като афтърмаркет но Мони ми каза, че там цената отива 500 лв и нагоре... А въпросния Aisin ми каза, че в момента цената му е намалена и е доста изгодна, иначе редовната му цена е горе долу като на Exedy т.е. над 500 лв...
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Четвъртък, 28.05.2015, 19:35:07 | Message # 53 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Момци, някои слагал ли е 150/225мм феродов диск на H22A мотор? (по каталог феродовия е 155/220мм, като притискателните са еднакви)
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 28.05.2015, 21:36:19 | Message # 54 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Прекалено много е разглобяването,за да си позволи някой експерименти Лично аз не бих се пробвал,но не твърдя че няма да стане
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 28.05.2015, 21:49:41 | Message # 55 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| И каква е идеята на този диск?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 28.05.2015, 22:58:08 | Message # 56 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Сигурно му е изпаднал без пари и затова пита Може да пробваш ако сам си разглобяваш всичко.Реално на F20/H23/H22 всичко "уж" е еднакво но не е точно така.Обсъждано е по темите.Дисковете , че и лагера е подсилен при H22 и не случайно цената е различна.Сашо "persii" си е сложил от F20 заради цената по спомен но при повечко зор не се знае какво би се случило.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Петък, 29.05.2015, 08:53:56 | Message # 57 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Съединителя ми е за смяна, но не е спешно. След няколко разговора с Мони останаха няколко неясноти в мен. Двигателят ми е Н22А чист, без цифричка след А-то, което по каталозите за съединители липсва. Това което Мони намери като инфо е 155мм вътрешен и 220мм външен диаметър за Н22А4 по каталог, но също така в разговорите се намеси и феродов диск 150-225мм(по спомени се слагал на В18С) които е с по-голяма площ спрямо каталожния за Н22А4. И на двата диска притискателните са еднакви - има разлика само във феродовия.
Quote И каква е идеята на този диск? Идеята е, ако има възможност да се сложи феродов диск с по-голяма контакнта повърхност.
Не съм сменял съединител на Н22А и идея си нямам какъв е размера или пък код-а. Затова реших да попитам преди да пазарувам, за да не се окаже, че съм си купил много скъп циферблат за стенен часовник.
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
Редактирано от Maverik999 - Петък, 29.05.2015, 08:59:33 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 29.05.2015, 18:26:02 | Message # 58 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Maverik999 ( ) Идеята е, ако има възможност да се сложи феродов диск с по-голяма контакнта повърхност. Това няма как да стане.Колко мм е притискателния диск?Нямам предвид ,че няма да влезе с 5мм по-голям а ще има ли контактна площ.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 29.05.2015, 20:52:47 | Message # 59 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Е как ще липсва по каталозите ?!? :))) По каталог на Exedy за H22A ( и не само за него ) излиза номер HCD015U Clutch Disc 219mm , 24 зъба. От рейсинг сериите с номер HD06 отново на Exedy който става за H22A , F22B , B18C , B16A/B e 220mm но той е керамика.
HCD015U
Outer Dia. 219 Inner Dia. 155,5 Major Dia. 26mm Nos. Spline 24
Това е керамиката на 220мм
H22A - Found in the Japanese 4th gen Prelude Si VTEC (2WS BB4 & 4WS BB1). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 6,800 rpm &
161.50 ft·lbf (218.96 N·m) @ 5,500 rpm and comes with a blackvalvecover. - Found in the Japanese 5th gen Prelude SiR (2WS BB6 & 4WS BB8). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 6,800 rpm & 161 ft·lbf
(218 N·m) @ 5,500 rpm and comes with a black valvecover. - Found in the Japanese 5th gen Prelude Type-S and SiR S-Spec (BB6). It produces 220 PS (162 kW; 217 hp) @ 7,200 rpm & 163 ft·lbf
(221 N·m) @ 6,500 rpm and comes with a red valvecover. - Found in the Japanese 6th gen Accord/Torneo Euro-R (CL1). It produces 220 PS (162 kW; 217 hp) @ 7,200 rpm &
163 ft·lbf (221 N·m) @ 6,500 rpm and comes with a red valvecover. - Found in the Japanese 5th gen Accord SiR Sedan (CD6). It produces 190 PS (140 kW; 187 hp) @ 6,800 rpm & 152 ft·lbf (206 N·m) @ 5,500
rpm and comes with a black valvecover. - Found in the Japanese 5th gen Accord SiR Coupe (CD8). It produces 190 PS (140 kW; 187 hp) @ 6,800 rpm & 152 ft·lbf (206 N·m) @ 5,500
rpm and comes with a black valvecover. - Found in the Japanese 5th gen Accord SiR Wagon (CF2). It produces 190 PS (140 kW; 187 hp) @ 6,800 rpm & 152 ft·lbf (206 N·m) @ 5,500
rpm and comes with a black valvecover.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 29.05.2015, 21:17:05 |
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 29.05.2015, 22:07:57 | Message # 60 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Надали може да искаш по-подробна информация от това Андрьо ти е написал всичко,чак няма какво да допълним
Редактирано от nightfighter - Петък, 29.05.2015, 22:10:01 |
|
| |