Помощ юнаци
|
|
JoroP | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 21:23:44 | Message # 16 |
Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 42
Статус: Офлайн
| Ами то и на F20ката е така и се махат нитовете и се слагат болтове и готово отделно има друго място за регулиране едно като куха резба която е за шестограм и е залепена с лепило за дросела то ограничава къде да спира в покой хода на раположението от клапата, намира се на страната където се слага жилото за гаста.
Always on perfect competition line
Редактирано от JoroP - Понеделник, 09.07.2012, 21:51:14 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 21:40:40 | Message # 17 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (eDaniel) Ако не ме лъже паметта, на 4-та генерация преди 1995 изобщо не може да се настройва TPS защото е калибриран фабрично и след това е захванат с нещо подобно на нитове, което не е предвидено за махане. Принципно мисля, че TPS се сменя с целия дросел и го няма отделно поне като оригинална част. Лъжеш се Аз настроих ТПС-а от Ф20 на колектори от Н23 ,нали все пак е сменял тръбите....или те са били комплект с ТПС-а? А това не са нитове а болтове които след калибрирането се завинтват и късат главите за да не се пипат по грешка.Същите са като и на патрона на кормилния прът при повечето коли.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 22:15:42 | Message # 18 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Не споря за вида на болтовете/нитовете и т.н. По каталог на Хонда няма ТПС за 4-та генерация да се продава поотделно и съм почти 100% сигурен, че при проблем с него се сменя (според производителят) целият дросел. В момента съм на почивка, но като се върна мога да се поразровя из сервизното ръководство и да подкрепя теорията си с факти евентуално. Като цяло идеята ми беше, че шанса да има проблем в самия TPS/EACV/FITV/ABV и т.н. е почти нищожен защото само преди месец тези неща работеха абсолютно безупречно при мен и зиме и лете. В най-големия студ палех колата за разлика от половината ми съседи. Теоретично е възможно да е възникнал проблем в някой от тях, но аз бих се насочил първо към нещо, което не е проверено.
EDIT: И все пак да кажа, не твърдя че не може да се побългари (има китайски TPS-и в нета по път и над път). Казвам само, че настройването на заводски TPS не се прави и не е необходимо защото тази процедура е направена заводски и TPS-а е бетониран в правилната позиция. Да, ако в него има проблем, може да се смени и тогава вече трябва (естествено) да се настрои. Но не това имам предвид аз.
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Понеделник, 09.07.2012, 22:19:02 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 22:38:37 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Разбрах те Може и да го няма като резервна част и да се сменя с дросела по каталог но това не значи,че не можеш да сложиш друг и да го регулираш.Аз примерно взех тръби с дросел и без сензор пп.не мисля,че проблема е там или в който и да е клапан.Въздух смучи според мен.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 23:43:22 | Message # 20 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Как ще му е ТПС-а? Това е абсурдно! Когато аз си правих суапа на колектора разглобих и двата ТПС-а от любопитство, глупост и спортна злоба (някой беше казал че не може да се настройва). Колата му смуче въздух от някъде. Ако не е това, значи нещо не е свързано както трябва - всичко трябва да е 1:1 както е бил на H23-ката. Не може нещо да се е "развалило" така зле след като е работело без никакви проблеми само до преди месец.
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 10.07.2012, 13:05:43 | Message # 21 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Проблема е оправен по начина на VIPER-CH, с премахването на това означено с черен хикс на снимката.
Първоначално го бях вързал с вакуум от грешно място, после му изолирах вакума и просто го оставих да си стои там и така два дни проблем с оборотите. Днес реших да го махна и да запуша дупката както е фабрично на ф20-ката и двигателя замърка като котенце. Свързах пеперудите към вакуума на въздушния резонатор под въздушния филтър и мап сензора който има разлика при 4-та и 5-та генерация.
Сега се търси Ф20А4 със стокови колектори (изпускателни и всмукателни) за документиране на ефекта.
|
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 10.07.2012, 16:42:31 | Message # 22 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Аз проявявам интерес към документирането . За сега по колата всичко си е, както е излязло от завода (имам предвид по двигателя), и може да документираме ефекта преди и след поставянето на колекторите от Х23.
Редактирано от persssi - Вторник, 10.07.2012, 16:42:59 |
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 10.07.2012, 16:44:11 | Message # 23 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Перфектно, разликата ще е само в скоростните кутии.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 10.07.2012, 18:39:27 | Message # 24 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Зачертаното там нещо на мен ми прилича на ABV (Air Boost Valve), който на теория би трябвало да работи само при стартиране на двигателя. Това естествено не е причина да не прави проблем ако нещо не е наред с вакумите
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 11.07.2012, 08:04:21 | Message # 25 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Просто този клапан се връзва към тръбата на интейка точно преди дроселовата клапа. И ако го е вързал едва ли ще е имал проблеми. Поне при мен така съм го направил. Когато казвах, че всичко трябва да е 1:1 имах предвид всичко
|
|
| |