Помощ юнаци
|
|
Garfi | Дата: Неделя, 08.07.2012, 22:03:50 | Message # 1 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Имам проблем с празния ход на двигателя след смяна на всмукателен колектор с такъв от Х23. Запали от раз но мени оборотите от 700 до 2000 без значение дали е топла или студена според мен еку-то е влязло в някакъв авариен режим защото и инфоборда го няма. Ще помоля обаче да се говори по същество.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 08.07.2012, 22:22:38 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| А аз си мисля,че проблема е като моя.Смучи въздух от нейде
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 08.07.2012, 22:23:36 | Message # 3 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| При теб къде беше?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 08.07.2012, 22:26:44 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не прочете ли темата ми?Липсваше парче от всм. гарнитура при втори цилиндър.Възможно ли е при монтажа да си скъсал или прещипал нещо...?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 08.07.2012, 22:34:20 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| На мен това повече ми прилича на неизправно моторче за оборотите.Пробвай да го почистиш в WD40.При рестартиране на ЕКУ веднага ли почва така да прави или след време??ЕКУ се рестартира или като махнеш едната клема на акумулатора или като извадиш предпазител 43 от кутията с предпазители при двигателя.
Виж колегата е имал подобен проблем:
Виж тази тема
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 08.07.2012, 22:49:24 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Изолира ли оня клапан на Н23 ката кьдето е свьрзан преди дросела?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 08.07.2012, 22:53:56 | Message # 7 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз не вярвам, че има проблем нито в EACV, нито в FITV, нито в Air Boost клапана. Чисто и просто тези клапани бяха на стария ми H23 и работеха абсолютно безпогрешно и безупречно. Провери си маркучите, ел. връзки и виж дали няма прецакани или прищипани гарнитури.
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Понеделник, 09.07.2012, 00:32:40 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 08.07.2012, 23:43:37 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Що не пръснеш около тръбите със старт-спрей докато работи ДВГ-то?Ако смучи въздух към колектора би трябвало оборотите да се вдигнат
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 11:18:00 | Message # 9 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Днес се придвижих до работа така и забелязах, че при загрял мотор оборотите се нормализират за малък период от време, което ме кара да мисля, че теорията за смучене на въздух може да излезне вярна. Утре ще имам малко свободно време да се опитам да оправя нещата само да не ми се налага да свялям колектора пак че си е мъка без канал.
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 11:28:10 | Message # 10 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| nightfighter, всичко работеше до преди месец. Колектора е свален със всичките му джаджи от двигателя на Даниел без да се разглобява нищо и така е монтиран. mom4i74, не се сещам за такъв клапан. Но има свободен вакум на интейк тръбата който съм запушил. Какво се връзва там?
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 14:27:02 | Message # 11 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Quote (djoni) Доколкото знам,клапан №1-предназначението му е да подава допълнително въздух при старт на двигателя/вакумът му е свързан преди дроселовата клапа/ след стартирането вакума го изключва.Направо го махни и сложи плочка на неговото място-няма да имаш ядове.
Та го изхвърлих това в хикса а колекторите на Ф-20 имат същия отвор но запушен с плочка,там където е срелката.Може да се ползва оригиналната плочка за изолирането му.
Виж и напрежението на TPS сензора. На инфоборда се вижда до колкото помня. Направи и теста за гарнитура на колектора както те посьветва колегата . Ако нямаш шпрей може да го полееш и с бензин. Пак ще дигне оборотите като го засмуче ако има пропуски .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 09.07.2012, 14:37:38 |
|
| |
pe6o74 | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 15:13:11 | Message # 12 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Става и с обикновен дезодорант .
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 16:50:44 | Message # 13 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| С бензина малко опасно,да се подсигуриш и с пожарогасител Quote (Garfi) Днес се придвижих до работа така и забелязах, че при загрял мотор оборотите се нормализират за малък период от време, което ме кара да мисля, че теорията за смучене на въздух може да излезне вярна. при мен при студен мотор държеше високи а при загрял постоянно се меняха с 500 + - или оставаха нормални за кратко и пак старата песен.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
JoroP | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 18:10:23 | Message # 14 |
Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 42
Статус: Офлайн
| Колега сетихте ли се да настроите TPS-а ,ако пак скачат обороти провери и почисти така на нареченото стъпково моторче в снимката на колегата то стои там където е свалено и се виждат двете дупки с 8-образната гумена гарнитура, ако след почистване пак прави проблем се сменя , ако всмукатея е от кола която е била с газово най-вероятно може да се е преебало от трупащия се графит от газта във всмукателя , за предпочитане е да се направи тази процедура при кадърен елконаджия.Това е което аз мога да помогна надявам се да съм бил полезен успех с проблемчето
Always on perfect competition line
Редактирано от JoroP - Понеделник, 09.07.2012, 21:20:38 |
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 09.07.2012, 18:55:20 | Message # 15 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ако не ме лъже паметта, на 4-та генерация преди 1995 изобщо не може да се настройва TPS защото е калибриран фабрично и след това е захванат с нещо подобно на нитове, което не е предвидено за махане. Принципно мисля, че TPS се сменя с целия дросел и го няма отделно поне като оригинална част.
EDIT: Моя Хонда на газ няма и никога няма да има.
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Понеделник, 09.07.2012, 18:56:07 |
|
| |