Премахването на плочката с ПЕПЕРУДИТЕ от смукател H23 ???
|
|
sean__john | Дата: Събота, 11.08.2012, 22:45:49 | Message # 1 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Колеги удачно ли е според вас да се премахне плочката с пеперудите от смукателния колектор с цел скасяването на рънарите или това би довело до по слаби ниски обороти? Как мислите вие и какво бихте ме посаветвали?
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 11.08.2012, 23:29:08 | Message # 2 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| А за кой двигател става въпрос?
|
|
| |
sean__john | Дата: Събота, 11.08.2012, 23:30:29 | Message # 3 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Смукателя е от H23A и го потготвям за монтаж върху F20A4.
Редактирано от sean__john - Събота, 11.08.2012, 23:41:41 |
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 12.08.2012, 11:05:33 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Аз мисля, че не трябва да ги махаш именно за да не отслабнат ниските обороти. От друга страна ниските и така не са много силни съдейки по това, че като се отворят пеперудите (при мен е на 4к rpm) двигателя осезаемо се отпушва. За ежедневна кола май няма смисъл да ги махаш.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 12.08.2012, 12:25:46 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз не бих пипал нищо. Да не се окаже, че разликата от отслабването в ниските е по-голяма от подобрението във средни-високи Пък и както каза Garfi, колата сигурно я караш градско, а не на драг. Това си е мое мнение, разбира се.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
sean__john | Дата: Неделя, 12.08.2012, 17:26:02 | Message # 6 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Монтирах колектора и сега идава ред на реденето на вакумите и маркучите от охладителната Уредба ще съм благодарен ако дадете снимки на вече работещ колектор за да видя кой маркучи от каде идват и каде са новите им места. Благодаря ви предварително. Кое е входа и кое е изхода на това нещо?
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 12.08.2012, 17:42:10 | Message # 7 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
|
Ето това намерих в ръководството.
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Неделя, 12.08.2012, 17:46:43 |
|
| |
sean__john | Дата: Сряда, 15.08.2012, 23:43:00 | Message # 8 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Вече карам със новия смукател без плочката с пеперудите, двигателя се развърта чудесно във високите ниските обороти също са по-добре от преди остана проблема само с оборотите който двигателя държи а те са около 1100. Ако някой знае на какво може да се дължи или как да ги отрегулирам да сподели.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 16.08.2012, 00:01:23 | Message # 9 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ако оборотите на празния ход са винаги 1100, независимо дали е топъл, студен, дали навиваш волана и т.н. просто вземи една отверка и си го направи колкото трябва чрез винта за регулиране.
Освен това може да погледнеш този линк.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
sean__john | Дата: Четвъртък, 16.08.2012, 00:15:17 | Message # 10 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| На загрял мотор с включени фарове оборотите са 1100, утре след като загре ще го врътна този винт и се надявам всичко да си доиде на мястото. Благодаря за бързите и пълноцени отговори
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 16.08.2012, 12:20:51 | Message # 11 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Регулирането се извършва при откачена букса на EACV-то ( някои му казват моторче за празен ход). Ако не се лъжа при откачена букса трябва да направите оборотите към 500 в минута (точно колко пише в мануала) от един винт на дросела, който фабрично е запечатан с нещо като пластелин. След като закачите буксата трябва всичкобда е на ред.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 16.08.2012, 13:51:17 | Message # 12 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Ето как се прави цялата процедура, според менюъла:
Редактирано от NSBOP - Четвъртък, 16.08.2012, 13:51:31 |
|
| |
sean__john | Дата: Четвъртък, 16.08.2012, 17:08:31 | Message # 13 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Колеги преди да прочета последните два поста вече реголирах оборотите без да знам че трябва да се изключи тоя клапан и сега са малко над 900, около 950. Следващия път като карам колата и е загряла ще се опитам да ги реголирам с изключено моторче и пак ще пиша, сега колата върви и има прилични обороти не са перфектни но ми предстоят два работни дни от 8 сутринта до 8 вечерта и няма да мога да се занимавам с нея.
|
|
| |