DRL / Дневни светлини
|
|
aλexandro | Дата: Вторник, 11.09.2012, 23:25:59 | Message # 16 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Ще си позволя да се самоцитирам
---------------- Ще покажа по-надолу може би най-лесния монтаж на това устройство за Прелюд 4, но предполагам, че ще е приложимо и за други Хонди с двусекционни фарове. Първо оригиналната схема: Вижда се нещо, на което аз не успях да разбера логиката когато е проектирано. Първо че крушката за късите е H4, второ - начина на свързване на самата крушка е странен. Общия извод за двете жички (къси и дълги) в H4 крушката е вързан към "+", а жичката за късите е вързана към "-". Жичката за дългите, разбира се не е свързана. Така ме осени "гениалната" идея да ползвам неизползваната дълга светлина на H4 крушката като дневна светлина. Това разбира се става много лесно. Трябва просто да се разменят плюса и минуса на H4 крушката, а SmartDRL да се свърже към третото краче на крушката. Схемата: На практика монтажа също е толкова лесен. Опъвате си два кабела от купето (където ще се намира устройството ви) до фаровете. Сваляте буксата на късите и я отваряте. Вътре има две кабелни обувки и една празна дупка за кабелна обувка. Вадите двете кабелни обувки (аз използвах прави клещи-пинсети, защото вътре обувките "щракват" за да не се вадят сами). Разменяте местата на двете обувки. Намирате си трета кабелна обувка с подходящ размер така че да влезе в свободната дупка. Аз нямах точно такава и нямаше от къде да си купя и затова малко преправих една. Кримпвате кабелната обувка към новите кабели и свързвате SmartDRL в купето. Voila! ------------
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 11.09.2012, 23:37:44 | Message # 17 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Еми подай маса на свободното краче на крушката H4,защото мисля че + е общия Буксите се вадят и си ги нареждаш както ти е най удобно на теб,това е крушка,няма значение на кое краче и подаваш + и на кое -,така че може и да ги размениш.
п.с. Е alehandro ме е изпреварил и е дал по пълен и обоснован отговор.
Редактирано от nightfighter - Вторник, 11.09.2012, 23:45:41 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 12.09.2012, 17:43:57 | Message # 18 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) (където ще се намира устройството ви) А има ли начин и то да е отвън или няма смисъл?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 12.09.2012, 19:23:59 | Message # 19 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Устройството има звукова сигнализация, която те известява и ти помага да го настроиш. Може да е отвън, но мисля, че по-добре да е вътре. Пък и нека да е на сухо и топло местенце.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 12.09.2012, 19:26:47 | Message # 20 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Щото това прекарване на кабели към купето ме дразни.Май си прав,треа си е вътре.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 16.09.2012, 10:38:57 | Message # 21 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Две снимки от долната част на таблото с бушони в двигателния отсек. Червено+жълто е кабела за къса светлина на десния фар, и червено+зелено за левия фар свързват се заедно като към тях се споява и кабела, който включва светлините от smartDRL модула. Страничния ефект от свързването на кабелите на двата фара в едно е, че при евентуално късо съединение в единия фар или инсталацията им, ще гърмят бушоните и на двата фара, а не само на единия.
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 06.01.2016, 16:51:52 | Message # 22 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Да се самопоправя.... Не е нужно кабелите за двата фара да се съединяват, достатъчно е да се захрани единия от smartDRL-a и ще светят и двата фара.
|
|
| |