• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
DRL / Дневни светлини
aλexandroДата: Вторник, 11.09.2012, 23:25:59 | Message # 16
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Ще си позволя да се самоцитирам crazy

----------------
Ще покажа по-надолу може би най-лесния монтаж на това устройство за Прелюд 4, но предполагам, че ще е приложимо и за други Хонди с двусекционни фарове.
Първо оригиналната схема:

Вижда се нещо, на което аз не успях да разбера логиката когато е проектирано. Първо че крушката за късите е H4, второ - начина на свързване на самата крушка е странен. Общия извод за двете жички (къси и дълги) в H4 крушката е вързан към "+", а жичката за късите е вързана към "-". Жичката за дългите, разбира се не е свързана. Така ме осени "гениалната" идея да ползвам неизползваната дълга светлина на H4 крушката като дневна светлина. Това разбира се става много лесно. Трябва просто да се разменят плюса и минуса на H4 крушката, а SmartDRL да се свърже към третото краче на крушката. Схемата:

На практика монтажа също е толкова лесен. Опъвате си два кабела от купето (където ще се намира устройството ви) до фаровете. Сваляте буксата на късите и я отваряте. Вътре има две кабелни обувки и една празна дупка за кабелна обувка. Вадите двете кабелни обувки (аз използвах прави клещи-пинсети, защото вътре обувките "щракват" за да не се вадят сами). Разменяте местата на двете обувки. Намирате си трета кабелна обувка с подходящ размер така че да влезе в свободната дупка. Аз нямах точно такава и нямаше от къде да си купя и затова малко преправих една. Кримпвате кабелната обувка към новите кабели и свързвате SmartDRL в купето.
Voila!
------------
Приложени файлове: 5625462.png (34.1 Kb) · 1704434.png (38.5 Kb)


 
nightfighterДата: Вторник, 11.09.2012, 23:37:44 | Message # 17
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Еми подай маса на свободното краче на крушката H4,защото мисля че + е общия :) Буксите се вадят и си ги нареждаш както ти е най удобно на теб,това е крушка,няма значение на кое краче и подаваш + и на кое -,така че може и да ги размениш.

п.с. Е alehandro ме е изпреварил и е дал по пълен и обоснован отговор.


Редактирано от nightfighter - Вторник, 11.09.2012, 23:45:41
 
VIPER-CHДата: Сряда, 12.09.2012, 17:43:57 | Message # 18
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
(където ще се намира устройството ви)

А има ли начин и то да е отвън или няма смисъл?


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
aλexandroДата: Сряда, 12.09.2012, 19:23:59 | Message # 19
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Устройството има звукова сигнализация, която те известява и ти помага да го настроиш. Може да е отвън, но мисля, че по-добре да е вътре. Пък и нека да е на сухо и топло местенце. ;)

 
VIPER-CHДата: Сряда, 12.09.2012, 19:26:47 | Message # 20
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Щото това прекарване на кабели към купето ме дразни.Май си прав,треа си е вътре.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Неделя, 16.09.2012, 10:38:57 | Message # 21
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Две снимки от долната част на таблото с бушони в двигателния отсек.
Червено+жълто е кабела за къса светлина на десния фар, и червено+зелено за левия фар свързват се заедно като към тях се споява и кабела, който включва светлините от smartDRL модула.
Страничния ефект от свързването на кабелите на двата фара в едно е, че при евентуално късо съединение в единия фар или инсталацията им, ще гърмят бушоните и на двата фара, а не само на единия.


Приложени файлове: 3241723.jpg (121.5 Kb) · 4652264.jpg (154.3 Kb)
 
GarfiДата: Сряда, 06.01.2016, 16:51:52 | Message # 22
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Да се самопоправя.... Не е нужно кабелите за двата фара да се съединяват, достатъчно е да се захрани единия от smartDRL-a и ще светят и двата фара.
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda