Помощ! Антифриза ми изчезна
|
|
aλexandro | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 09:15:48 | Message # 1 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Вчера ми се случи нещо ужасно :'( Карах колата около 80 км и всичко беше наред. Имах престой от около 1 час. и след като тръгнах, бях минал около 1 км, когато започна да тресе и уреда за температурата отиде на максимума (светна червеното деление). Изгасих колата и спрях. Опитах да пусна парното на запален двигател - няма никой. Изчаках колата малко да поизстине и отворих капачката на радиатора. Намерих вода и започнах да сипвам - събра около 3 литра. Това значи че е останал без никакво охлаждане. А радиатора беше допълван съвсем скоро (преди няколко месеца). Започнах да оглеждам за видими поражения и видях че лулата на 3 цилиндър плува в масло. След като напълних радиатора с вода запалих колата и се върнах обратно. След няколкостотин метра парното започна да духа топло, а колата през цялото време си работи нормално - без прекъсвания или странни шумове.
Въпроса е - какви поражения може да има и къде ли е изчезнал антифриза? Маслото е бистро и чисто (и то е сменено преди няколко месеца).
Ще се самоубия
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 10:34:45 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Щом нямаш шумове след като си долял значи нямаш поражения. При прегряване пораженията се чуват веднага като задере бутало и почна да трака. Случвало ми се е и за това знам че е така. Ако нямаш видими течове и локвички под колата ,значи е мальк теча и тия 3 литра са ти изтекли за тия няколко месеца. Лошото е че ако много мальк теча се изпарява от нагретите повьрхности и трудно се хваща. Погледни вьтре в купето за теч от радиаторчето за парното, отзад зад двигателя оная металната трьба и снадките кьдето влиза в блока , ако си с оригиналния радиатор още значи му е време и него. Дано да не е водна помпа и радиаторчето на парното че си е работа много. Невярвам да имащ пробив в гарнитура и да влиза в цилиндрите. Ще пуши бяла пара. Не бьрзай да се притесняваш. Дано да е нещо малко.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 10:50:52 | Message # 3 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Виж и връзките към изпарителя въпреки, че според мен антифриза не е изчезвал по малко. Притеснява ме лулата плуваща в масло или мръсен антифриз.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 10:56:17 | Message # 4 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Лулата не е проблем. Изпуснала крьглата гарнитурка на капака и от там изпуска масло и пьлни отвора с масло. Това няма врьзка с антифриза. Ако изчезва бьрзо антифриза ,значи ще е лесен за хващане теча или ще има ясно изразени сиптоми ако от някьде го вкарва в цилиндрите и го гори. Не сьм на ясно има ли гарнитури и "О" прьстени на смукателния колектор през които може да влезе антифриз.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 03.09.2012, 11:17:01 |
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 11:05:10 | Message # 5 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Според мен 2те неща нямат общо.Ако си с Ф20А4 и проблема се окаже от гарнитурките на водната помпа или самата тя , имам и 2те неща и мога да ти свърша работа.Виж добре водният радиатор дали е прокапал някаде както и разните маркучи по системата.Както каза и mom4i , течовете там се хващат по-трудно заради високата температура и почти мигновенните изпарения.Успех и пиши какво е развитието и който може да помага с нещо.Ако не се лъжа това ( 91301-PT0-004 O-RING (29.7X2.5) (NOK) трябва да са тези О-пръстени.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 03.09.2012, 11:08:03 |
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 11:14:58 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Благодаря за отговорите! Ще ускоря процедурата по swap-а на двигателя, но се притеснявах дали този ще може да движи докато го изкарам, и навън вече ще го оправя. Просто ако е нещо дребно ще го оправя да изкара още малко. После като извадя двигателя, ще си играя с него.
ПП: Започвам да се замислям дали да не изхвърля газовото след суапа. Монтажа е изключително некадърен и освен това не съм сигурен колко ми е икономията при разход на газ от 11/100 (умерено каране по познати маршрути) към който като добавим и бензина, който отива при всяко палене... Сега като се замисля е възможно да има връзка между загубата на антифриз и разхода на газ. Когато извадя двигателя, ще прегледам всичко основно, защото газаджията беше доста нескопосан.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 11:22:19 | Message # 7 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ако е сложил пласмасови тройници като е прекарвал водата за испарителя е вьзможно да има спукан тройник. Аз за това винаги дьржа да са ми месингови или алуминиеви тройниците.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 14:39:28 | Message # 8 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 14:41:46 | Message # 9 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| за H23 става въпрос... с M2A4 кутия
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 14:44:04 | Message # 10 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 17:39:39 | Message # 11 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| За газ незнам, но H23-ката ми даваше супер нисък разход. Чак не мога да повярвам, че това се е случвало някога.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.09.2012, 18:30:30 | Message # 12 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Погледни гарнитурата на смукателните тръби под 4-ти цилиндър за теч от оринга,маркучите от двигателя към парното също.Гледам никой не ги е споменал.Ако гори антифриз сутрин ще ти прекъсва цилиндър за няколко сек. но не е задължително.И според мен антифриза ти е изтекал за доста време ама не е нужно да отваряте капачката на радиатора за преглед а само разш. съд.той поне може да си отваря винаги а и да го издърпаш нагоре за да видиш маркерите
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 09.09.2012, 21:55:19 | Message # 13 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Алехандро,какво става с изчезващия антифриз? Установи ли проблема?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 10.09.2012, 08:24:25 | Message # 14 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Засега единственото място, от където видях да сълзи леко е тройника, който отива към изпарителя. Засега колата се движи, нормално - минах към 200 км с нея. Мисля да я покарам с ежедневно наблюдение този месец докато пъхна новия двигател (а, дано!) и когато го извадя, всички връзки ще бъдат прегледани. Иначе други видими течове няма. Даже и там където е тройника едвам сълзи, но под него на гредата има едно издайно петно, където си личи че е имало течност и после е изсъхнала.
|
|
| |