Вътрешен диаметър на тръбата на даунпайп-а - СПОРТЕН !!!
|
|
rollin | Дата: Неделя, 07.10.2012, 23:22:07 | Message # 16 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Аз не съм на ясно честно казано, само знам, че за високи обороти слагат 4-1, но поради каква причина не знам
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 08.10.2012, 10:09:52 | Message # 17 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| За стоков H23 или F20 няма никакъв смисъл (според мен) да се слага 4-1, защото ефекта от тях се усеща над 7000 оборота, а този диапазон не е типичен за въпросните двигатели. Аз даже си мисля, че 4-2-1 е по-добър дори и за H22, освен ако не е all motor проект и няма да се развърта до 8500 оборота. Какъв иначе е смисълът да имате пик на мощността на ограничителя където не може да изцедите колата? Ето един тест тук: Header Dyno Testing & Comparison, Tri Y vs. 4 Into 1 - Performance By Design
Тук може да видите, че в оборотите около VTEC-а (5000-5500) 4-1 колектора е по-зле и от стоковия.
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 08.10.2012, 16:54:57 | Message # 18 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Така е, само, че при мен идеята е всичко оригинално вън и за това ще има смисъл от 4-1 после аз гоня степен на сгъстяване 12:1 а сега заводски съм 10,6:1
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |