Вътрешен диаметър на тръбата на даунпайп-а - СПОРТЕН !!!
|
|
rollin | Дата: Неделя, 07.10.2012, 00:14:25 | Message # 1 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Някой да не би да е мерил вътрешния размер на тръбата на даунпайпа там дето става една(непосредствено след меката връзка), че премерих моята и беше 48мм и не знам дали това е добре... струва ми се малко макар да знам, че трябва даунпайпа на изхода му да е по малък диаметъра от този на генерацията предполагам за задържане на газовете...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.10.2012, 00:18:11 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Какъв беше твоя даунпайп и на кой мотор?Имам срязан от Ф20 мога да меря навсякъде в понеделник
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 07.10.2012, 00:22:42 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Глей колко съм прост, да не кажа за кой мотор иде реч... тц тц тц
За Х22 става въпрос и то за спортен 4-2-1 колектор
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Неделя, 07.10.2012, 00:23:49 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.10.2012, 00:23:59 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ама ти си написал спортен но кой да гледа кое му е спортното на Ф20 и аз не знам Мисля и моя е 48мм който е от Н22
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Неделя, 07.10.2012, 00:24:50 |
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 07.10.2012, 10:15:16 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| При двуцевката от Acord Type R , там където се съединяват двете тръби , вътрешният диаметър на сборната тръба е 48мм(50мм външно),за около 2-3см дължина , и после продължава с тръба на 60мм вътрешно (63мм външно) към ланда сондата. Виж какво представлява съединението,напред е преправяно, но там си е оригиналното.
Редактирано от nightfighter - Неделя, 07.10.2012, 10:26:42 |
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 07.10.2012, 10:41:13 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| А пък моята като почне след двойката на 48мм и така си отива чак до катализатора.... чудя се дали да я преправям....
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 07.10.2012, 11:00:07 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Понеже не можах да използвам тази двуцевка която съм показал и правих нова,след това съединение аз съм продължил с тръба на 60мм външно (58мм вътрешно), мека връзка на 60мм вътрешно, и резонатор на 60мм външно до триболтовия фланец. Според мен ако няма да махаш катализатора и да слагаш някакъв резонатор с по голям вътрешен диаметър , е безсмислено да го правиш понеже нещата там няма да са по различни.
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 07.10.2012, 11:15:53 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Купил съм хром-никелова тръба 3 метра ф60.3, крайно гърне FK с вход на 60м и сега ще си купя и резонатор на 60мм. Чудя се само дали да сложа 2 резонатора или само един...? Катализатора отдавна го няма и на негово място има резонатор, но непосредствено след него оригинално си има нещо като резонаторно гърне.... на тая цялата генерация един ден ще се изхвърли и за това подготвям нова на 60мм, за това се чудя и дали спортния колектор дето съм купил е добър.... Значи заводски и твоя в продължението до 3-болтовия фланец е бил на 48мм ?
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.10.2012, 14:25:51 | Message # 9 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Според мен трябва да е с два резонатора и крайно гърне,иначе ще е шумна.Говоря от личен опит пп.а колена на 90гр. купи ли?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 07.10.2012, 14:30:05 | Message # 10 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| да, колената са на 90 градуса за да може да се преправят и за по малко ъгли
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 07.10.2012, 14:32:37 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| То преправянето е само на задното гърне ако случайно не е за прелюд иначе две колена идват точно без да се режат-намалят от средното гърне до фланеца за задното.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 07.10.2012, 21:52:28 | Message # 12 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Моето мнение е да сложиш два резонатора и крайно проходно гърне .тогава 100% звукът ще е супер. защо си се спрял на колектори 4-2-1 ????? за мен този мотор иска нещо по добро. аз лично бая търсих и накрая открих това . http://www.ebay.com/itm....d%3D251 090834470%26
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 07.10.2012, 22:47:49 | Message # 13 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Е то това е хубаво но много скъпо,с доставката до България ще дойде към 700-800лв.Цялата конструкция е доста тежка,а аз поне не виждам закрепващи планки към двигателя освен горния фланец,в оригиналното изпълнение освен фланеца има и още две планки които държат колектора отпред и отзад за блока.
п.с. А между другото това не е ли пак колектор от типа 4-2-1
Редактирано от nightfighter - Неделя, 07.10.2012, 22:59:25 |
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 07.10.2012, 23:15:25 | Message # 14 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Да, този е наистина много красив но си е пак 4-2-1... ако ще давам по нататъка пари за колектор то той ще е 4-1 Иначе аз вече съм купил 4-2-1...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 07.10.2012, 23:18:09 | Message # 15 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| аз до колкото знам при колектора е важна дължината на тръбите ,колкото са по дълги толкова по добре . поправете ме ако греша.
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |