Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Направих си генерация на 60мм
rollinДата: Неделя, 14.10.2012, 19:23:39 | Message # 16
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Ето как изглежда отдолу.... на достатъчно място минава от носача :)




Приложени файлове: 4720785.jpg (96.7 Kb) · 2363943.jpg (85.3 Kb) · 6371162.jpg (94.0 Kb) · 8415794.jpg (98.6 Kb) · 5369641.jpg (65.3 Kb)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Неделя, 14.10.2012, 19:24:38
 
VIPER-CHДата: Неделя, 14.10.2012, 19:28:20 | Message # 17
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
В тази кухина на предпоследната снимка ще е добре да вкараш гърне с по-голям обем

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Неделя, 14.10.2012, 19:31:14 | Message # 18
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
ще видим, за сега с тапата е добре :)
Иначе поръчах 20метра термо лента от Англия за да увия цялата тръба плюс резонаторите ако ми стигне :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Неделя, 14.10.2012, 19:32:05
 
GarfiДата: Неделя, 14.10.2012, 21:22:32 | Message # 19
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Тая генерация не може ли да се прибере нагоре ако се направи чупка около носача?
 
nightfighterДата: Неделя, 14.10.2012, 21:39:04 | Message # 20
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Добре ще е наистина малка чупка и гърнето да мине малко назад и нагоре,така че изходната бурия да дойде до бронята.И така се получило добре,но иначе ще е по прибрано.Като вдигнеш колата на крик носача не опира ли в тръбата?Вижда ми се малко разтоянието и при неравност на пътя е възможно да удря .
 
VIPER-CHДата: Неделя, 14.10.2012, 21:59:22 | Message # 21
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Може и така трябва но гърнето му не е подходящо ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Неделя, 14.10.2012, 23:06:34 | Message # 22
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Все още не съм я вдигал на крик, а що се отнася до неравности още не е опирало, за напред ако опре ще му мисля :)
Чупка нарочно не направихме поради това да се избегнат още няколкото заварки.


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
aλexandroДата: Понеделник, 15.10.2012, 14:12:13 | Message # 23
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Чувал съм предимно негативни мнения за увиването на цялата тръба с термолента. Предполагам, че вече си поръчал лентата, но преди да увиеш, ти препоръчвам да погледнеш повече различни мнения по въпроса.

 
rollinДата: Понеделник, 15.10.2012, 18:49:34 | Message # 24
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Термо лентата вече е поръчано но това не е проблем да не я слагам, просто на няколко места оригиналната ламарина която пречи на тръбите да нагряват купето ни пречеше и я махнах за това реших да увия сега генерацията с термо лента...
Иначе много и различни мнения съм прочел и честно казано не се стигна до консенсус.... обаче никой не беше споменал за отрицателен ефект...


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
eDanielДата: Понеделник, 15.10.2012, 21:44:44 | Message # 25
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Там е доста чувствителна зона и със сигурност ще повредиш лентата в един момент. Чувал съм, че термолентата задържала влага между тръбите и себе си, но според мен това е маловажен проблем имайки предвид, че при работната температура на въпросните тръби всяка влага ще се изпари за отрицателно време.


プレリュード 夢のカ
 
NightRiderДата: Понеделник, 15.10.2012, 21:48:55 | Message # 26
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
сори ма да питам от какъв зор ще увиваш цялата генерация за колектора има смисъл завихряне и тн.т до ламбдата ама назад????




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
rollinДата: Понеделник, 15.10.2012, 22:12:15 | Message # 27
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Какви завихряния пък да зависят от термо лентата?
Твърди се, че при по висока температура на изгорелите газове скоростта им на излизане била по висока следователно по бързо издухване.... ама още се чудя какво да правя...


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Понеделник, 15.10.2012, 22:12:35
 
nightfighterДата: Понеделник, 15.10.2012, 22:17:00 | Message # 28
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Идеята на увиването е: запазване на висока температура на отработилите газове до изхода,по-топъл газ(пушек) => по малка плътност => по малко съпротивление при преминаване през тръбите.Колектора се увива със същата цел,понеже там загубата на топлина е най-голяма и освен това другата полза е да не пече в двигателния отсек.
Дали ще запазва влага под термолентата,когато са използвани наистина неръждаеми тръби не е от значение.
Ако се запази долния предпазан капак на оригиналната генерация и се сложат дистанционни втулки за да може да се побере по-широката тръба,лентата няма да е уязвима за механични увреждания.
Разлика в ефективноста на генерацията безспорно ще има,друг е въпроса дали реално може да се усети :)
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 15.10.2012, 22:29:33 | Message # 29
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
.Колектора се увива със същата цел,понеже там загубата на топлина е най-голяма и освен това другата полза е да не пече в двигателния отсек.

До тук да,после си е загуба на пари и време.По-добре според мен демпферна шайба,маховик,...там може да се усети нещо мисля..


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Понеделник, 15.10.2012, 22:31:24 | Message # 30
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Шайба имам :) ама с маховика не ми се експериментира да няма "уть" :D

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda