Катастрофа - части
|
|
Mkilla | Дата: Вторник, 23.10.2012, 19:11:09 | Message # 1 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колеги , бях се приготвил да идвам на тази среща но направих ПТП днес Та направо по въпроса на темата...Знам , че няколко души продават прелюди 5та ген на части.При мен щетите на пръв поглед са : предна броня , ляв фар , ляв калник.Калника го имам вече но ми трябват предната броня и фара.Моя външно е здрав но ушите са му строшени.Нека някой който има тези 2 неща да драсне съобщение с цени за да знам дали да търся и на други места ако са много високи парите които ще им искате.Ако има и с цвят B 84 P т.е син металик ще е най-добре.Поздрави
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 23.10.2012, 19:12:34 |
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 23.10.2012, 21:05:12 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
|
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 23.10.2012, 21:14:03 | Message # 3 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Направо съм бесен на себе си , хем съм виновен хем не съм.Ама задния го отнася винаги....
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
galev_90 | Дата: Вторник, 23.10.2012, 22:32:41 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Не се ядосвай колега.Случилото се не може да се поправи.Ще оправиш колата и няма да си личи За жалост не се случват такива работи само на тези който не карат коли
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 23.10.2012, 22:37:01 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Кофти случка. Дано да я оправиш бързо и да не ти излезне скъп ремонта/частите.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Mkilla | Дата: Сряда, 24.10.2012, 13:23:48 | Message # 6 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Май само с фар ще се размина.След 20 мин висене с 1 фенерче имам само 1 счупено ухо на предната броня което не е проблем и ще се залепи с поялник.Фар мисля , че намерих вече а калник си имам.Много ама много съм близо до това да си я боядисам сам , че нямам нерви да я оставям при шлосери които чупят щипки , не напасват детайли и взимат пари за 1 сивик 5та ген на детайл.Ще го мисля днес и утре иначе мерси за подкрепата Added (24.10.2012, 13:23:48) --------------------------------------------- Всичко е намерено и колцата е оставена при доверен човек да я направи и боядиса.Направо му казах да пръсне и предният капак за да няма разлики.Толкова от мен и бъдете внимателни , че има много неадекватни шофьори.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 24.10.2012, 17:15:39 | Message # 7 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Е боядисай я сам, защо ще даваш пари на майстор.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 24.10.2012, 18:58:45 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Като имаш едно кило брашно го занеси на хлебаря ти направи хляб.Така разсъждавам за това което не мога но ако му се отдава...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Сряда, 24.10.2012, 19:46:42 | Message # 9 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Поради простата причина , че не мога да боядисам предният капак без компресор Garfi.Ще станат различни цветове ако се пръснат само бронята и калниците.Не е трудно , вече имам известен опит но отнема време ако си го правиш сам , цените на боята в спрей е в пъти по-висока от тези за пистолет и обяснявам защо.Примерно със 100 грама боя можеш да пръснеш 2 детайла с компресора и пистолета. Само много добър флакон струва около 7-8 лева и боята е около 25лв.Трябват средно 4 ръце от флакон на детайл като калник.Не се знае дали 1 ще стигне.Има лак 3-4 ръце , като се прави по-дебел слой за да се мине с водна , после пасти , полир машина и тн..Тук не смятам и цените са грунд ако се налага , филери , шкурки , ръкавици , маска.Ако е пластмасов детайла трябват и други неща.Истината е компресора за жалост..Трябва поне 100 литров за да не пада налягането и да плюе пищака , трябва да имаш уловител за конденз и масло а тези машинки са скъпи но реално само с 2 цялостни боядисвания се избива.Ако е само 1 детайл и е надран , не е сгънат няма и да се замислям даже но като е повече цената да си го направиш сам качествено се доближава до тази на познат бояджия който работи на реални цени.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Сряда, 24.10.2012, 20:02:09 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 24.10.2012, 21:40:03 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Според мен да направиш свясно боядисване без хубав пистолет и камера е почити невъзможно,с флакон пък е абсурд.Ако говорим за някой малък детайл може и да се получи нещо,но за калник,преден капак ще бъде пълна грозотия.В боядисването си има много тънкости и въобще не е лесна работа,необходими са доста скъпи инструменти ,а както от всяко дърво свирка не става , така и не от всеки става бояджия.За да спестиш пари, може да си направиш подготовката на детайлите сам,тук може да ползваш шприц на спрей,но за боядисването бих те посъветвал да отидеш на майстор.В противен случай резултата меко казано няма да е добър,а и ще си профукал маса пари за нищо. Само да допълня,ако бояджията ти е наистина професионалист може така да ти направи колата , че въобще да не се познава къде е боядисвано , дори и ако цвета на боята , с която ще боядисваш се различава малко от оригиналната.За целта , съседните детайли на този който боядисваш , също се пръскат частично, като базата се прелива , и после цялосно се лакират всички боядисвани детайли.Налягането с което пръскаш,също е от значение за начина по който ще се разположат кристалчетата в металиковата боя , за структората на лака и съответно за крайния цвят.
Редактирано от nightfighter - Сряда, 24.10.2012, 21:51:50 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 24.10.2012, 22:06:53 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) За да спестиш пари, може да си направиш подготовката на детайлите сам, С това не съм съгласен.Подготовката е толкова важна,колкото и всичко след това.Всичко трябва да се прави от един човек да няма после-ама ти не беше я подготвил като хоратаааа,материалите различнииии и всякакви извинения а и тогава няма как да се сърдиш и пак си плащаш.Това да боядисваш със спрей е лудост,дори и за джанти не бих го ползвал.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 24.10.2012, 22:07:22 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 24.10.2012, 22:23:59 | Message # 12 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 24.10.2012, 22:51:31 | Message # 13 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Имаше една друга тема в която обяснявах нещата изречени от nightfighter, VIPER-CH и ZAPPA, ама понеже не разбирам ми се обесни как всеки циганин може да се научи да боядисва.
http://preludebg.com/forum/12-638-1
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 24.10.2012, 22:55:39 | Message # 14 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Подготовката е толкова важна,колкото и всичко след това.Всичко трябва да се прави от един човек да няма после-ама ти не беше я подготвил като хоратаааа,материалите различнииии и всякакви извинения а и тогава няма как да се сърдиш и пак си плащаш.Това да боядисваш със спрей е лудост,дори и за джанти не бих го ползвал.
Напълно си прав, споменах го само като възможен вариант, за човек който има опит и познания да го направи както трябва.Иначе подготовката е много важна и много по трудоемка от самото боядисване.
п.с. Аз съм боядисвал със спрей,резултатът беше плачевен! Но и колата на която го правих си беше в толкова лошо състояние, че не си струваше да се прави нещо по добро.
Редактирано от nightfighter - Сряда, 24.10.2012, 22:59:36 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 24.10.2012, 23:27:29 | Message # 15 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) Имаше една друга тема в която обяснявах нещата изречени от nightfighter, VIPER-CH и ZAPPA, ама понеже не разбирам ми се обесни как всеки циганин може да се научи да боядисва.
Прочетах темата Имам много добър приятел бояджия,който ми е показвал и ме е учил на много неща в този занаят.Боядисвал съм при него няколко коли,за които не е имало големи изисквания за качеството на свършената работа, но аз лично не бих се наел да пръскам преден капак на свясна кола, един вид това е лицето на колата и всеки кусур личи изключително много. Разберете освен оборудването се иска ръка и опит в този занаят,а те се придобиват с практика.Е при някой, е възможно и 100 коли да боядисат и пак да се не научат Без професионална камера дори перфектно да боядисаш,на 10 секунда след това всичко ще ти е обсипано в прашинки, които както и да шлайфаш после пак ще си личат.И при най големите майстори е възможно да се получи оливане или лек портокалов ефект,затова при скъпите коли след изсъхването на лака пак се шлайфат с много финна водна шкурка и после се пастират, но всичко си има мяра,не очаквайте че ако осерете колата с пистолета при боядисването после с шкурка и паста ще я оправите
|
|
| |