Спукано водно съединение
|
|
Garfi | Дата: Понеделник, 29.10.2012, 12:53:04 | Message # 1 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
|
Снощи докато вкарвах колата в двора, изведнъж започна да излиза пара от към двигателя. Вдигнах капака и видях сцепения маркуч от снимките по-горе. Става въпрос за горния маркуч свързващ двигателя и радиатора. Виждал съм надут същия маркуч надут като балон от не работеща капачка но на друга кола. Капачката ми е на една година и до сега е работела коректно, въпросния маркуч не съм го виждал надут никога. Нещото което ми направи впечетление е, че конците, които стърчат от скъсаното място много лесно се късат като ги дръпна. Какви са вашите мнение по случката?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 29.10.2012, 16:06:27 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Прилича ми все едно е разтопен на това място или просто му е дошло времето.Имаш ли друг ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 29.10.2012, 16:55:46 | Message # 3 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Сменен е вече с помощта на колегата @perssi, който е като 112. Лошото е, че ако е капачката виновна ще замине и новия маркуч.
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 29.10.2012, 21:37:28 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Трябва ми работеща капачка временно. Като лявата на снимката.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 29.10.2012, 21:48:40 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Без да искам излишно да те притеснявам,би ли погледнал дали при отворена капачка,запален двигател и напълнен до горе с вода радиатор не излизат мехурчета въздух.Просто провери за всеки случай.
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 29.10.2012, 22:03:39 | Message # 6 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Няма балончета, пробвахме със @perssi
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 30.10.2012, 11:23:14 | Message # 7 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Нов въпрос..... Колко требва да играе нивото в компесаторния (разширителния) съд?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 30.10.2012, 11:56:09 | Message # 8 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| При мен не играе нивото т.е поне видимо не съм обръщал внимание.Три (3) пъти е обезвъздушавана - смяна на антифриз , радиатор и пак смяна на антифриз.Всеки път дали топла или студена като вдигна капака и погледна казанчето нивото си е 1 и също.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 30.10.2012, 20:03:01 | Message # 9 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Според мен трябва да "играе" нивото но въпроса е колко? Принципът е такъв. Когато загрее двигателя охладителната течност се разширява при което се получава налягане. Когато налягането достигне 1,1бар. капачката започва да изпуска течността, която отива в компесаторния (разширителния) съд. По този начин налягането се регулира като максималното налягане не натхвърля тези 1,1 атмосвери. Когато двигателя истине в охладителната система се получава вакуум, и течността от компесаторния съд се връща в системата до следващото покачване на налягането. При мен разликата в нивото е около 1см при студен и загрял двигател.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 30.10.2012, 20:51:51 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) При мен разликата в нивото е около 1см при студен и загрял двигател. Това е нормалното
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 30.10.2012, 23:05:00 | Message # 11 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| И при мен разликата в нивото при топлъл/студен двигател е около 1см.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 30.10.2012, 23:21:34 | Message # 12 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Братленца как го видяхте този 1см не знам
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 30.10.2012, 23:29:40 | Message # 13 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| С око! Мисля че е доста проста операция.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 31.10.2012, 00:08:09 | Message # 14 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Е не съм го мерил Затова казвам около Ако съдчето ти е чисто,и антифриза червен,отгоре като погледнеш лесно се вижда нивото и спрямо чертите min/max при загрял двигател е с около 1 см по високо отколкото при студен.
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 31.10.2012, 00:33:52 | Message # 15 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| А най-точно се вижда като дръпнете казанчето на горе излиза свободно без да се откача маркуча или каквото и да било. Мерси за отговорите въпреки, че можеха да се съберат повече мнения.
|
|
| |