Видове капачки за радиатор
|
|
|
VIPER-CH | Дата: Петък, 23.11.2012, 00:52:39 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Много полезно.Аз бях с тип А оригинал а новия радиатор с тип Б.Добре,че имаше капачка.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 23.11.2012, 02:14:32 | Message # 3 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| И при мен се получи разминаване с новия радиатор. Смятам да си поръчам една читава капачка в скоро време.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
aλexandro | Дата: Петък, 23.11.2012, 08:52:27 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| А на някоя от вашите капачки пише ли какъв трябва да е антифриза?
Извинявам се пак задавам същия въпрос, но все още нямам еднозначен отговор
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 23.11.2012, 13:05:35 | Message # 5 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Специално при 5-та ген. фабрично се вграждат две марки радиатори TOYO И DENSO. Ако е DENSO се ползва капачка тип А. Внимавайте какво поръчвате защото капачките не са взаимозаменяеми.
|
|
| |
ms_auto | Дата: Петък, 30.11.2012, 18:26:42 | Message # 6 |
Нидан (2)
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 38
Статус: Офлайн
| И още едно допълнение от мен...
Освен разликата във височината на капачките и разликата във формата на "обратния" клапан... капачките се различават и по калибровката на пружината на "основния" клапан който пропуска антифриз към компенсационното казанче (на снимките се вижда на какво налягане са калибрирани капачките... в случая - 127 кРа или 1,3 кг. на квадратен сантиметър... збележете обаче че на капачките пише "RACING"...)
Най-масовия вариант е с калибровка на 108 кРа или 1,1 кг. на квадратен сантиметър а също така има и такива които са на 88 кРа или 0,9 кг. на квадратен сантиметър
Преди да си смените капачките или радиаторите се информирайте на какво точно налягане е предвиден да работи вашия двигател и тогава купувайте каквото и да е за да не си създавате проблеми...
п.п. То не е много за смях ама... за повече от 20 г. опит зад гърба си... заради прецакани капачки съм виждал една камара "колеги" да правят основни ремонти и да сменят гарнитури на глави за тоя дето клати гората... а също така и доста окепазени двигатели заради неправилен подбор на капачките... Слагат хората капачка на 1,3... а двигателя направен да работи на 0,9... и като почнат да се пукат водните съединения... и... да "надувва маркучите повече от преди"... и филма става интересен и финансово болезнен... ама нали е "РЕЙСИНГ"... поне 15 коня горница правим от капачката...
Редактирано от ms_auto - Петък, 30.11.2012, 18:28:36 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 30.11.2012, 23:14:16 | Message # 7 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Пишеше нещо в манюала от-до...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Събота, 01.12.2012, 16:39:56 | Message # 8 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| ms_auto е много прав според мен Когато смених радиатора с Nissens , ОЕМ капачката не пасна.Сложиха 0.9 някаква английска.Проверих в manual и там пише от 0.9 до 1.1 при нас.На 1.3 беше адаша ( Picasso ) и при него се надуваха маркучите.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |