• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Смяна на преден долен шарнир?
aλexandroДата: Петък, 30.11.2012, 08:47:51 | Message # 16
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Благодаря за отговорите ;)
Шарнира ще се вади и слага на преса, а за "набиването" вече е изработен специален дорник. Въпроса беше дали трябва да се сваля целия шенкел (риторичен въпрос) и дали трябва да се внимава за нещо, като например ламариненият пръстен отвътре на лагера, който го пази от външни въздействия. Вижда ни се доста нежен и ме е страх да не се деформира при ваденето.
Колата може да се прави на село, в обикновен гараж, но смятам, че педантичноста надминава дори официалните (за България) сервизи.


 
MkillaДата: Петък, 30.11.2012, 10:12:20 | Message # 17
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Както виждаш от клипчето ако имаш airhammer с накрайниците можеш и без да го сваляш шенкела да се справиш.Иначе си има и скоби и пак с хидравличен пистолет + накрайник можеш да го направиш без преса.Би трябвало да може и с гедорето и скобите но ще се измъчиш повече.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 30.11.2012, 10:13:34
 
nightfighterДата: Петък, 30.11.2012, 20:01:57 | Message # 18
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
Въпроса беше дали трябва да се сваля целия шенкел (риторичен въпрос)

Въпросът ти е наистина ,,риторичен" за да извадиш полуоската трябва да откачиш шенкела от шарнира ( което не е особено лесно), горния шарнир и кормилния накрайник се вадят по лесно,така че за да стигнеш до ваденето на долния шарнир то така или иначе почити си откачил шенкела(остават съвсем малко и лесно свалящи се болтове на спирачния апарат и няколко скоби на маркучите) за да го отделиш изцяло от колата. За да извадиш шарнира трябва да се махне и един набит в главината над лагера пръстен (излиза сравнително лесно) иначе той няма да ти позволи да извадиш шарнира понеже е върху него.
За да не вадиш горния шарнир може да развиеш болтовете горе на бомбето до амортисиора( много по лесно е) и да извадиш шенкела заедно с горния носач.

п.с. За да извадиш шарнирите от конусите ти е необходима скоба!!!Иначе ще се озориш доста, ще млатиш с чука и в крайна сметка ще нараниш носача :)
 
VIPER-CHДата: Петък, 30.11.2012, 23:08:44 | Message # 19
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
ще млатиш с чука и в крайна сметка ще нараниш носача

Въпрос на опит :D Напрежение с лост,плътен бронзов или меден дорник и клещи-чираци или малък водопроводен ключ за да го държиш.трябва да е по къс дорника за да има плътен удар и повече от две ръце :D
и всичко това ако нямаш скоба.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
aλexandroДата: Събота, 01.12.2012, 22:10:12 | Message # 20
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Шарнирите са сменени още вчера (и двата предни долни), каретата и полуоските са монтиран и всичко е ток...

 
nightfighterДата: Събота, 01.12.2012, 23:25:18 | Message # 21
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Поздравления :)
 
VIPER-CHДата: Събота, 01.12.2012, 23:26:26 | Message # 22
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
Шарнирите са сменени още вчера (и двата предни долни), каретата и полуоските са монтиран и всичко е ток...

А фотото къде е? :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
aλexandroДата: Събота, 01.12.2012, 23:36:51 | Message # 23
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Няма, аз бях на работа, а и нещата бяха в ръцете на по-опитен човек ;) Да е жив и здрав и стругаря, който направи дорника.
С тая работа от тъмно до тъмно единствено днес си поработих по колата. Утре, ако всичко върви гладко, ще я запалим и след около седмица и нещо ще има повечко снимки.




Редактирано от aλexandro - Събота, 01.12.2012, 23:37:43
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda