Задни спирачни апарати
|
|
mom4i74 | Дата: Събота, 22.12.2012, 22:35:00 | Message # 1 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| След почти 4 месеца седене на колата на открито се появи проблем, който в началото се изрази като треене на колата все едно се е спукала гумата, даже спрях да видя коя е гумата обаче гумите бяха ок. След това обаче ми направи впечетлене, че задно ляво колело почна да грее. Последното нещо, което бях правил е да натегна рьчната. Помислих че проблема е от нея и я разхлабих, но проблема си остана като 3000 км постоянно грееше и почти нови накладки ги износи и изпече. Днес разглобих спирачния апарат и ми направи впечетление, че много трудно го раздвижих и прибрах буталото. Реших да го разглобя и извадих буталото като го вьртях обратно на часовниковата стрелка. След това махнах маншона за да почистя цилинндьра и да го огледам.
Не махайте гумения маншон без да имате ремонтен комлект с нов маншон!
Стария маншон след изваждането се раздува и няма начин как да се монтира обратно на мястото си. Утре ще сменя маншона и ультнителния прьстен на цилиндьра на проблемния апарат и се чудя дали да не отворя и здравия апарат за сьщата профилактика. Мисля да сипя и течност DOT5 заради по високата темперетура на кипене. Пропуснах да кажа за тези които незнаят, че буталото се монтира и прибира като се навива по посока на часовниковата стрелка.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
NightRider | Дата: Събота, 22.12.2012, 23:30:16 | Message # 2 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Лично мнение ,отвори и здравия ,като правиш нещо по колата винаги е по добре да е комплект .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
aλexandro | Дата: Събота, 22.12.2012, 23:50:23 | Message # 3 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Старият маншон може да се монтира обратно. По-точно еднакво трудно се слага както нов така и стар маншон. Когато съм спокоен и съсредоточен съм го слагал от раз, но един път се бях изнервил и ми отиде час и половина. Относно твоя проблем, мога да те посъветвам да провериш как е механизма на ръчната спирачка. Вътре в апарата има още едно бутало (вторично бутало). То служи при саморегулирането на задните апарати, а също така избутва основното бутало когато дръпнеш ръчната. Няма нужда да го разглобяваш тъй кати ти трябват едни специални зегер клещи, но можеш да го провериш дали работи. Като извадиш основното бутало, сложи пръст върху червяка на буталото и с нещо намери да задвижиш палчето което се дърпа от жилото на ръчната. На него има една яка пружина та ще е малко трудно, но като го мръднеш, ще усетиш на пръста как червяка се движи. Хода му е не повече от няколко мм.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 23.12.2012, 03:23:34 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не слагай дот5,мое мнение
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 23.12.2012, 12:21:46 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Маншона може да се монтира обратно, но не съм гледал как става. Моя го разглобяваха в сервиза, но не гледах в този момент.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 24.12.2012, 12:06:38 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Вчера изгубих няколко часа да се мьча да го сложа новия маншон и мисля че не сьм справил и и леко излезна от едната страна. Стария маншон си увеличи обема и няма как да се вьрне на старато място. Незнам защо така се случи при мен но вече знам че няма да се захващам никога да сменям маншони и гумички на задните апарати. Тая процедура сьм я правил без проблем на предни апарати но задните ме изядоха. За това време свалям скоростите на колата . В крайна сметка си купих 2 спирачни апарати и проблемния ляв ще го сменя. Другия няма да го закачам освен че ще сменя цялата спирачна течност защото 100% сьм я кипнал и сьсипал. Ако може колегите да споделят с каква марка ремонтни комлекти са работили.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Koc | Дата: Петък, 16.01.2015, 14:36:04 | Message # 7 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 4
Статус: Офлайн
| Колеги здравейте, темата е малко старичка, но имам същия проблем на моята V-та ген. Даже майстора ми каза, че апарата ми е направо за смяна - бил напълно съсипан. Та сега си търся заден десен апарат за V ген. А ми се върти и един въпрос в главата - ще ми стане ли такъв от IV ген? Как мислите? Защото гледам, че на снимки доста си приличат, и това ме навежда на мисълта, че може би са еднакви.
Поздрави
|
|
| |