Пружини и амортисьори
|
|
mom4i74 | Дата: Понеделник, 28.01.2013, 02:37:09 | Message # 31 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Забравих да напиша нещо за предницата което ми направи впечетление. За всеки 2см промяна на височината в оста на пружината се получава 4 см разлика на колелото. Предните пружини ги зацепих на горната зегерка на Конито, която е с 2 см по високо от оригиналната и рьба на веждата се дигна с 4 см. Получава се така защото амортисьора е по близо до оста а шенкела е на края на носача който се явява като лост и за това отклоненията са по големи в края на лоста.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 28.01.2013, 21:20:42 | Message # 32 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| А на най-ниската позиция на зегерката колко би свалила колата като цяло, ако предположим, че сме с четири конита?
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 28.01.2013, 23:43:39 | Message # 33 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Предните Конита имат само 2 канала за зацепване. Според мен долния канал е като височината на стоковата пружина. Аз сьм ги зацепил обаче на по високото положение. Задните Конита имат 3 пожения за зегерката. При мен е зацепено на най високото. За да свалиш колата ще ти трябват по ското пружини с една намотка по малко.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 31.01.2013, 01:15:19 | Message # 34 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Как ти се струва Кони-то? Доволен ли си от него? Какви са ти впечатленията, в смисъл усещаш ли разлика спрямо стандартните амортисьори?
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 31.01.2013, 01:19:52 | Message # 35 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| И мен ме интересуват горните въпроси.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 01.02.2013, 15:50:36 | Message # 36 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| РАзликата зависи от настройките. Става доста твьрда и стабилна ако ги втвьрдя и сьщо така по мека от стоковите ако ги настроя. Доволен сьм защото много бьрзо може да се адаптира колата кьм сьответния терен или стил на каране.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 01.02.2013, 17:51:49 | Message # 37 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Стабилна ще е на хубави пътища без дупки, не като при нас. На нашите шосета, според мен е по-добре да си с балансирани настройки защото с твърдо окачване колата буквално прелита над дупките и не успява да компенсира за тези неравности.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 01.02.2013, 19:02:45 | Message # 38 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Аз за това до края на Сьрбия карах на най мекото. В Унгария я втьрдих на половоната и е приятна за каране. Ако някой си сложи жьлто Кони да знае че като вьрти обратно на часовника ги втвьрдява и по посока на часовника омекотява амортисьорите.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Петък, 01.02.2013, 19:04:30 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 01.02.2013, 20:32:36 | Message # 39 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е аз сложих но не се въртят.Напъвам ги леко с оригиналното ключе но не поддават и на двете страни а са настроени на най твърдо според возията мисля...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 01.02.2013, 21:48:00 | Message # 40 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 01.02.2013, 22:22:22 | Message # 41 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ама си е друго като ръба гумата стои на 1см от веждата
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 01.02.2013, 23:49:39 | Message # 42 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Вайпьр, ако са насилени дори леко при крайно положение и заклинват. И при мен много леко ако ги напна докато ги вьртя и заклинват. Щом са ти на твьрдо настроени пробвай да ги врьтнеш на завиване. А оригиналните амортисьори не са лоши но имам забележка специялно кьм предните че са малко меки . С Конито поне може да задаволи всякакакво желание за твьрдост:) В интерес на истината ги взех защото бяха на добра цена за комлект и са само на 1 година.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 02.02.2013, 02:55:07 | Message # 43 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз само отзад съм с жълтото Кони а предните са стандартните Шоуа но с 4 понижаващи пружини и мисля ,че комбинацията е много добра.Поне на мен ми харесва Благодаря за съвета Момчи ,беше ме страх да не скина нещо при натягане
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |