Генерация и направа на двуцевка
|
|
mom4i74 | Дата: Неделя, 03.03.2013, 00:11:31 | Message # 31 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Мисля че е след 95 годна модела 3.0л двигател. Купето е като червената Супра от Бьрзи и яростни ако си спомняш. Иначе това от снимката е с един вход . От мануала невярвам да се види вьтрешното устройство на гьрнето. По пьтя на логиката ако е само уширение предполагам че може да се получи резонанс както става като например се извадят карантиите на катализатора без да се сложи перфорирана трьба. Може и да не сьм прав ама размишлявам и споделям с вас.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 03.03.2013, 00:16:52 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 01.05.2013, 16:21:57 | Message # 32 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Както и nightfighter е коментирал след двуцевката кьдето трьбата става една има стеснение 45мм на трьбата за да задьржа газовете . Мисля и аз да се придьржам кьм това конусовидно стеснение. Ето го и нагледно как изглежда оригинала
А след колебания и разговор с колега от форума за диаметьра на трьбите след двуцевката реших че няма да е 60мм вьтрешно а ще е 57мм вьтрешно. Ако много се отпуши колата с голям диаметьр на трьбите може да се получи обратния ефект и да спьне . Още малко остана да се прибера и да отметна част от работата по направата на генерацията. С любезната помощ на приятел от форума е порьчана меката врьзка от нерьждавейка Така абсолютно всичко ще е от нерьждаема ламарина
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 01.05.2013, 16:24:33 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 28.07.2013, 00:19:16 | Message # 33 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Наближава времето за направата на генерацията а аз още немога да избера модел на резонатора. Колебая се между класическия модел с перфорираната трьба и ето ей това интересно произведение.
За двуцевката за сега няма да правя нищо защото ще видя дали няма да мога да ползвам оригиналната от новия двигател като трьгна да го слагам до година ()
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 28.07.2013, 19:38:52 | Message # 34 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Кво ще кажеш за този модел?
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 28.07.2013, 20:10:15 | Message # 35 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ами не сьм наясно кой модел е по добьр и при кой ще има по малки загуби а и тези прорези няма как да си ги направя сам. При мен всичко ще бьде произведено в гаража ми. Единствено на готово ще дам нерьждавейка ламарина да я перфорират и направят на трьба за да имам за пьрвото гьрне и резонатора ако правя нов такьв. Може и да екперементираме и да направим резонатор от модела който сьм показал а аз имам и класически модел на резонатор и да се пробва каква е разликата. Ще ги направя да са на фланци за да могат лесно да се сменят. До октомври има още време така че може и някоя друга за модел да реша да реализирам.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 28.07.2013, 20:31:04 |
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 28.07.2013, 21:43:10 | Message # 36 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Как ще разбереш каква е разликата освен по шума?
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 28.07.2013, 21:45:40 | Message # 37 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Имам силно развит усет и ако има разлика ще я усетя. Знам че е най правилно да се ходи на дино ама точно сега ми е по важно ребилда на новия двигател.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 28.07.2013, 21:54:31 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 25.12.2013, 18:21:21 | Message # 38 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Мисля че открих какво има зад тия заварки от пьрвата снимка. Пьрвото гьрне е направено с камери като идеята е леко да задьржи газовете. На втората снимка е устройстовото на гьрнето вьтре. () ()
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 26.12.2013, 02:50:45 | Message # 39 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Това е много стар вид заглушител,фабричния на някои модели фиат е 1 към 1
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 26.12.2013, 02:51:22 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 26.12.2013, 03:56:08 | Message # 40 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Искаш да кажеш че камерите в гьрнето от пьрвата снимка са на друг принцип ли ? Предполагам виждаш напречните заварки които които дьржат стените на камерите. От много време умувам какво е устройството и това което намерих ми се струва логично. Това ще е пьрвото ,резонаторното гьрне. Виждал сьм че в готови резонатори има подобни стеснения . Искам да знам как се прави за да ги направя по вьзможно най добрия начин.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 26.12.2013, 11:32:14 | Message # 41 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| В книжката на Майк Коджима има малко инфо за резонаторите - може да го разгледаш.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 20.07.2014, 13:27:01 | Message # 42 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| След година и половина отлагане се взимам в рьце и набавих частите за да мога октомври или ноември да я направя тази така мечтана генерация. Още немога да реша дали да е на 63 или 60мм ама имам трьби ,колена и меки врьзки и 60 и 63 мм. Интересно че при Веско оригиналната генерация от Type R е 63 мм а мойта оригинална генерация от TypeR е 55 мм. Неискам да влошавам вьртящия момент в ниските и за това се колебая още . Ето от днес пазара . Всичко е от нерьждаема стомана .
В Бг продават меки врьзки които вьтре са с оплетка и не ми допадат. Тази е като оригиналната от вьтре.
()
Това е "Г" образен щуцер зальгалка за втората ламда на TypeR която трябва да е след катализатора. Разбира се и той е от нерьждаема стомана Т304.
()
Другото са нови втулки и една тапа от нерьждаема стомана с резба Ф18х1,5
() () ()
Взех и вата от нерьждавейка за резонаторите. Оства да взема и кермична вата която ще е след тая вата.
()
Остава да намеря така наречени гащи от нерьждавейка . Имам едни които са перфектни но са от черна ламарина и не ми се ще да са те.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 20.07.2014, 14:05:44 |
|
| |