• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Генерация и направа на двуцевка
mom4i74Дата: Вторник, 01.01.2013, 12:58:06 | Message # 1
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Имам друга генерация на 60 мм която включва резонатор ,средно гьрне и крайно гьрне. Имам и изпускателен колектор от Н22А7 и преправена двуцевка от Н22 (4генерация) защото колектора от Н22А7 е по дьльг.
Има разлика в двуцевките между 4 и 5 серия.
1. При 4та меката врьзка е по дьлга (25-30см) а при 5та е 15 см.
2. При 4та ламда сондата е веднага след като се сьберат 2-те трьби в една и седи отгоре а при 5та ламдата е след меката врьзка и седи от дясната страна на трьбата.
3. Стойката за тапона след меката врьзка стои на различни места при 4та и 5та серия.

Ето 5 серия



Ето и 4та серия



Двуцевката която имам от Н22 е вьншно 2х50мм но вьтре има 2ра трьба която е 44мм и понеже е преправяна на входа на двуцевката се е получил голям рьб срещу посоката на газовете който ще прави големи завихрения и сьпротивление на газовете.
Идеята ми е да я преправя двуцевката като одрежа фланеца от кьм колектора и взема нерьждавейка трьба 50мм с дебелина 2мм и сьответно колена . Y образната час на двуцевката кьдето се сьбират трьбите в една предполагам че ще намеря готова . След като се сьберат 2-те трьби с диаметьр 50мм ще продьлжат с Ф60мм какьвто е диаметьра на цялата генерация назад.
Ще трябва да купя и втулката с резбата за ламда сондата ,мека врьзка Ф60 с дьлжина 150 мм и фланци за да може да се разглобява генерацията. Дадоха ми телефона на човек в София който ще ми направи гарнитури за фланците с метален обков кьдето вьрвят газовете за да е надежна гарнитурата.
Сьщо така задьлжително ще трябва да взема и термолента за да запазя темперетурата на газовете и предотвратя нежелани завихрания. Сега ще закупя трьби нераждавейка 50мм и 60 мм и колената както и Y образната част на двуцевката но предполагам че няма да имам вьзможност сега да я сьтворя двуцевката така че ще я оставя за май месец като се прибера отново в Бг. Тогава ще направя и снимки как сьм направил.
Сега ще монтирам и корегирам малко задната част на новата генерация с цел оптимизация и да премахна участьци в които има стеснения от 60мм на 55мм и с фланец ще я захвана за оригиналната двуцевка докато направя новата .
Ето и готова Y образен завьрпек на двуцевката който се надявам да се продава в Крафт.

http://www.all4honda.com/6-civic.....5.html
Приложени файлове: 9984095.jpg (49.4 Kb) · 5553799.jpg (97.2 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Вторник, 01.01.2013, 13:42:44
 
VIPER-CHДата: Вторник, 01.01.2013, 13:59:34 | Message # 2
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз лично не разбрах,какво искаш да направиш и защо са тези Y дето е по скъпа от една двуцевка афтърмаркет

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Вторник, 01.01.2013, 14:12:01 | Message # 3
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Понеже колектора е от Акорд Type R и е по висок. Наще двуцевки от Прелюдите нестават и трябва да се преправят. Тая двуцевка която сьм я взел (двуцевката е от Н22 4-та серия) комлект с Колектора от Акорда е преправяна но не ми харесва и ще направя нова двуцевка.
Y то което искам да купя готово се надявам да е на нормална цена в Крафт София . Трябва ми за да сьбера 2 трьби на бьдещата двуцевка в една трьба.

Ето за това ще преработвам двуцевката . Снимал сьм входа на двуцевката и рьба дето е срещу газовете.



Ето и вьтрешната трьба която е вьтре в двуцевката за тези които незнаят.

Приложени файлове: 8449120.jpg (302.9 Kb) · 5203222.jpg (268.7 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Вторник, 01.01.2013, 20:10:18
 
nightfighterДата: Вторник, 01.01.2013, 21:12:48 | Message # 4
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Сега като видях снимките разбирам какво искаш да направиш.Преди време и аз имах подобен проблем, само че с оригиналната двуцевка от Акорда.Бих те посъветвал следното:режеш малко под и над сговнясаното място,важно е вътрешната тръба да е гладко заварена,затова нанизваш две къси 5-6см тръбички с вътрешен диаметър 45мм на отрязаните части от тръбите на двуцевката и заваряваш, обаче трябва задължително да точковаш на място иначе ще изкривиш , гледай да има и поне 1,5- 2см разтояние до картера, ако е необходимо намали или увеличи дължината на парченцата.След това ще трябва да възтановиш външния кожух на тръбата понеже за да завариш вътрешните тръбички ще ти се наложи предварително го срежеш и него ,иначе няма как да заваряш само вътрешната тръба.
Накратко:Ремонта няма да се различава съществено като труд от направата на нова двуцевка от неръждаеми тръби и 2 колена.След неуспешен опит за ремонт на моята, аз предпочетох да почна на чисто и си направих друга.Тук съм писал за това(пост 36) Виж, а тук е крайния резултат(пост 90) Виж


Редактирано от nightfighter - Вторник, 01.01.2013, 21:19:15
 
mom4i74Дата: Вторник, 01.01.2013, 22:14:42 | Message # 5
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Мойта идея е да сложа 2 трьби Ф50мм с дебелина на стените 2 мм което означава че вьтрешния диаметьр ще стане 46мм и да я направя цялата с нерьждавейка. Утре ще купя нерьждаема тел за телоподаващото и ще го правим с кеф:)
Ако си спомняш от фланеца трьгва трьба Ф55 мм вьншно и 51мм вьтрешно. Точно в нея ще влезе трьбата 50мм която искам да изградя двуцевката. Няма да има вьтрешна трьба като при оригиналната за това ще взема с дебелина на стените 2мм и ще намотая термоизолационната лента.
Няма смисьл да кьрпя и правя след като може да се направи нова при това без да се ебават майсторите колко е сложно и скьпо:)
Ето снимка да си припомниш ако си позабравил. Ф 55 е кьдето трьгва от самия фланец и Ф 50 е трьбата която е заварена след него.

Приложени файлове: 8360996.jpg (219.5 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Вторник, 01.01.2013, 22:23:41
 
nightfighterДата: Сряда, 02.01.2013, 00:44:41 | Message # 6
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Да така е най добре!
Единствено ти препоръчвам да вземеш тръба 1,5мм и колена 1,5мм с 2мм ще стане по-тежко, а и по трудно се работи с нея.Задължително трябва да точковаш и кроиш на място,когато режеш неръждаемата тръба ползвай малък шлаиф и тънък диск за рязане,като преди да заваряш почиствай осилите от среза(после няма как да ги достигнеш).Y-образното съединение не ти е нужно,може да направиш нещата по евтино , като в края двете тръби ги дадеш да са под ъгъл и след като ги завариш в пресечната точка,вкарваш стеснената част в 60мм тръба отбелязваш до къде влиза,режеш и заваряш.
Опитах се да ти нарисувам схемичка(не много успешно ) ,но се надявам че разбираш идеята.
Успех!

Приложени файлове: 3327245.jpg (43.1 Kb)
 
mom4i74Дата: Сряда, 02.01.2013, 01:20:33 | Message # 7
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Много благодаря за помоща! Разбрах те.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
nightfighterДата: Сряда, 02.01.2013, 10:30:05 | Message # 8
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Сигурен съм че ще се справиш :)
За да режеш точно използвай хартиено тиксо,правиш обиколка около мястото на среза,без да нагърчваш тиксото и лесно ще правиш перпендикулярни срезове на тръбата, достатъчно точно. Иначе може да изкривиш,а така тиксото те води.Освен това спазвай разтоянието между двете тръби на двуцевката , такова каквото е на фланеца.Освен от естетическа гледна точка това ще ти позволи да завариш между тръбите когато ги събираш в 60мм тръба,ако ги дадеш плътно една до друга, в края няма как да завариш.
От старата двуцевка ще ти трябва и планката която захваща отзад на блока,по-лесно е да използваш нея, отколкото да правиш друга. Можеш да отрежеш и втулката за ланда сондата,внимателно като режеш около нея заварката.После на 60мм тръба правиш дупка,очертаваш с диаметъра на фтулката и пилиш отгоре с ъглошлаифа с мъничко ( износено почити до край дискче), докато пробие в най-горната част.После дооформяш с пила или камък за шлайфане за бормашина.
Още веднъж успех!


Редактирано от nightfighter - Сряда, 02.01.2013, 10:43:37
 
mom4i74Дата: Петък, 04.01.2013, 08:50:58 | Message # 9
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
В резонатора трябва ли да има вата за да не дрьнчи ?

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Петък, 04.01.2013, 09:26:28
 
nightfighterДата: Петък, 04.01.2013, 10:57:03 | Message # 10
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Би трябвало,може да се направи и без вата само от надупчена тръба затворена в кожух,но се получава кънтящ звук.Ако го държиш в ръка и нещо дрънчи значи има нещо откъснато което трака вътре :)
 
mom4i74Дата: Петък, 04.01.2013, 13:26:23 | Message # 11
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Намерих фланците както и метална вата от нерьждавейка от линка който ми даде http://www.vito03.com/contact/ .
Много бяха внимателни хората и понеже нямаше фланци с дуаметьр 60 мм ми ги растьргаха на място. Сьщо така купих от тях и преходника от 2х50мм кьм 1х60мм само че е от черна ламарина и не сьм сигурен дали ще го ползвам още.
Фланците бяха по 5лв на брой, Ватата по 1лв на парче. 8 броя сьм взел от вата от нерьждаемастомана. Тя е грьгла като домакинска тел и се прави на 2 ката и се нахлузва на надупчената трьба. Преходника за двуцевката 4лв. Ето и смимки. Тия дни ще оперирам резонатора.



Ето ей така се разяга и прави на 2 ката и се нахлузва на трьбата.





Приложени файлове: 8339195.jpg (477.3 Kb) · 3317345.jpg (162.0 Kb) · 9365672.jpg (317.8 Kb) · 9578597.jpg (394.2 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Петък, 04.01.2013, 13:37:20
 
mom4i74Дата: Петък, 04.01.2013, 20:03:41 | Message # 12
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Тая вечер срязах и отворих резонатора и ми се разпадна в рьцете. Перфорираната трьба се беше откьснала от втулката за която е била заварена и за това е дрьнчало. От ватата имаше бегли останки.



Заварих вьтре втулката пьрво за резонатора след това за перфорираната трьба след което сложих нерьждаемата вата и нахлузих кожуха на резонатора и го заварих с телоподаващото. Сега има много пльтен звук като го почукна . Заварявах го с нерьждаема тел така че няма да трьгнат рьжди.



Приложени файлове: 4589353.jpg (201.0 Kb) · 3028469.jpg (111.1 Kb) · 6616563.jpg (292.9 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Петък, 04.01.2013, 20:41:14
 
nightfighterДата: Събота, 05.01.2013, 00:25:25 | Message # 13
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Браво супер се е получило,поздравления за добре свършената работа.Снадката от две тръби към една изглежда много добре,нищо че не е неръждаема,ако я ползваш доста ще си опростиш работата.Сирурен съм, че има и неръждаема такава, струваше 12лв, но я намерих чак когато си бях направил моята двуцевка.Лошото е, че в момента не мога да се сетя в коя фирма я бях видял.

п.с.Ако ти остане от ватата и някой фланец ми ги запази :) Напролет и аз мисля да си довършвам генерацията.
 
mom4i74Дата: Понеделник, 07.01.2013, 08:28:31 | Message # 14
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Леле в какви приключения влезнах миналия ден. Реших да сложа генерацията от нерьждавейка след двуцевката. Трябваше да заваря нов фланец на изхода от двуцевката и за това я свалих. От тук почнаха проблемите. Едната шпилка на колектора която дьржи двуцевката се скьса и се наложи да свалям и колектора. Почнах да свалям колектора но има една гайка която се пада зад стойката на алтернатора и гедорето стоеше на криво и гайката превьртя. Решех че ще свалям алтернатора и стойката му за да мога да развия болта. По средата на процедурата се сетих че имам друго гедоре с по малки вложки което се навря без да се усуква и развих гайката. Щях да свьрша бьрзо ама тия усложнения много ме забавиха а колата ми трябваше на следващия ден. От 14 часа следобяд до 9,30 сутринта не сьм излизал от гаража но накрая се оправих и сложих генерацията и направих нужните корекции. Може още малко да си поиграя да ги кача още по високо трьбите но се изморих цяла нощ и накрая исках да я подкарам.
Звука не е лош от гьрнетата но май не за мен тоя звук защото като трьгна кьм европа с колата и ще ми надуе главата .
Имам идея да си направя гьрне от нерьждавейка като ползвам за модел прелюдовото задно гьрне но с по голям диаметьр на трьбите .


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 07.01.2013, 19:14:43 | Message # 15
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
(mom4i74)
Щях да свьрша бьрзо ама тия усложнения много ме забавиха

Подбора на правилен инструмент спестява много ядове.Браво,че си се справил,дай фото


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda