Обтегач H23
|
|
bardyzi | Дата: Петък, 19.09.2014, 13:42:05 | Message # 1 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Търся да закупя елементите нужни за преминаването от автоматичен Х22 към механичен Х23.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 19.09.2014, 14:14:08 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Ето ти инфо : Manual Tensioner Conversion Kit for H22A Series Engines
13404-PT0-004 - ADJUSTER COMP., BALANCER BELT 13415-PT0-000 - BRACKET, BALANCER BELT ADJUSTER 14510-PT0-004 - ADJUSTER COMP., TIMING BELT 14516-PT2-000 - SPRING COMP., TIMING BELT ADJUSTER 14521-P14-A00 - PLATE, ADJUSTER 90014-P14-A00 - BOLT, TIMING BELT ADJUSTER BASE 90015-PT0-000 - BOLT, TIMING BELT ADJUSTER SPRING 90016-PT0-000 - BOLT, TIMING BELT ADJUSTER 90140-P14-A00 - WASHER, PLAIN (11MM)
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 19.09.2014, 14:15:31 |
|
| |
bardyzi | Дата: Петък, 19.09.2014, 14:29:25 | Message # 3 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Quote Mkilla ( ) Mkilla , Благодаря ти !
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
bardyzi | Дата: Понеделник, 22.09.2014, 10:22:02 | Message # 4 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Още се търсят, най важните елементи от механичния обтегач. Шпилката ,двете малки винтчета, пружинката.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 22.09.2014, 10:46:35 | Message # 5 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Е това имам от Х23. Ако ти върши работа мога да ти го пратя целия комплект.Цената му е едно пакетче дъвки
Редактирано от ggushterov - Понеделник, 22.09.2014, 10:47:15 |
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 22.09.2014, 10:47:36 | Message # 6 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
|
Редактирано от ggushterov - Понеделник, 22.09.2014, 10:51:58 |
|
| |
bardyzi | Дата: Понеделник, 22.09.2014, 17:29:25 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Колеги оказа се, че и от F20A4 стават шпилката и двете малки винтчета. Благодарение на Гущеров останалото е на лице.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
bardyzi | Дата: Сряда, 24.09.2014, 08:49:12 | Message # 8 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Колеги това болтче (90014-P14-A00) се оказа че при Ф-ка е излято явно с блока. Търси се, само то се опъва. N.25 от схемата
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
bardyzi | Дата: Четвъртък, 25.09.2014, 20:49:10 | Message # 9 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Темата е за ключ, благодаря на Министъра(Жоро) да е жив и здрав!
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |