• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: NSBOP, ZAPPA  
Търся да закупя лява полуоска с карета
ManiaKДата: Вторник, 26.06.2012, 13:12:42 | Message # 1
Templar

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
Трябва ми лява полуоска за Прелюда, до колкото знам са идентични ф20 х23 и х22 но не съм 100% сигурен, така че предлагайте кой каквото има пък ще видим... колегите от Варна ще са малко привилегировани. Цени и инфо на лични
Поздрави


ManiaK's Lude
 
JackДата: Вторник, 26.06.2012, 16:03:24 | Message # 2
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
не купувай китайски ментета.Аз усуках една такава в деференциала точно дето влизат шлиците и едва я извадих.вземи си исползвана.
 
ManiaKДата: Вторник, 26.06.2012, 16:07:32 | Message # 3
Templar

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
да да... аз за това си търся си втора употреба ;)

ManiaK's Lude
 
VIPER-CHДата: Вторник, 26.06.2012, 16:30:27 | Message # 4
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
И аз мисля,че са идентични ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Вторник, 26.06.2012, 16:53:19 | Message # 5
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Кой е казал , че всичко е менте т.е некачествено ? Аз си купих каре , смениха го и всичко е ток поне за момента ? Всичко пасва идеално но не съм ходил да ми броят шлиците на моето а си купих каре за модела което е идентично мисля даже и с CR-V :) Естествено , че оригинално е най-доброто но при сериозната цифра от около 500лв на брой се замисляш сериозно.Вътрешните ги рециклират но трябва да ги хванеш на време чашките да не са много износени.Запълват ги с някакъв материал , фрезоват ги и пак си ти но цената която дават за рециклиране не е по-малка от 80-100лв а едно афтърмаркет каре на коя и да е марка е около 150лв ако се намерят , че ги няма много по магазините.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
nightfighterДата: Вторник, 26.06.2012, 21:03:29 | Message # 6
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
Вътрешните ги рециклират но трябва да ги хванеш на време чашките да не са много износени.Запълват ги с някакъв материал , фрезоват


Това се прави ако ще продаваш колата ,при условие ,че гумените стружки не са помогнали :) Как според теб се рециклира лагер? С какво ще направят повърхностната циментация?
Има много неща които се рециклират добре и качествено в България, но тук нещата са различни.Не знам дали знаеш че, външното каре може сравнително лесно да се разглоби,не е съществен проблем да си намериш нови ( здрави ,неизносени ) съчми ,които като подмениш да обереш голяма част от луфтовете, но стигне ли се до фрезоване на корпусите на каретата работата според мен става дебела.
Единствения начин на запълване на какъвто и да е метален предмет, за да има после какво да стрговаш или фрезоваш е наваряване, а това променя структурата и съответно и здравината на целия детаил.Това не е от съществено значение при неотговорни и ненатоварени елементи,но нещата при лагерите стоят по друг начин.

Quote (Mkilla)
Кой е казал , че всичко е менте т.е некачествено ? Аз си купих каре , смениха го и всичко е ток поне за момента


За предпочитане е да си вземеш читаво втора употреба,в 95% от случаите ще издържи повече от това което си купил за 150лв :) Защо според теб цената му е толкова по-ниска отколкото на оригиналното? Естествено че ще пасва, то само и това остава да не е както трябва :) Външните размери не са проблем да се копират, изработят от всеки с абсолютна точност,но технологията за производството на материала,от който е направен детайла,технологията за закаляване,времена и температури и т.н. тук са фирмените тайни, и това отличава един лагер на SKF примерно, от никому неизвесната марка менте.Разбери нужни са години проучвания,множество изпитания,хиляди и хиляди опити докато се налучкат оптималните съставки, времената, температурите или иначе казано технологията на производство.
Затова и качествените неща са си скъпи!
 
MkillaДата: Вторник, 26.06.2012, 22:42:33 | Message # 7
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Ок колега :) Говориш ми като на невежа за неща , които съм ги чел преди 7-8 години.Аз проблеми нямам пък ти си купи ако искаш и цялата полуоска.Не съм от хората които крият какво правят по автомобила си така , че ако имам някакъв проблем с това каре ще го напиша.След 4000км от смяната нямам никакви проблеми а и да ти кажа рекламации от магазина от който го взех не съм чел да има а съществува от 10тина години.И не мисля , че си прав за втора ръка каре.В момента се опитваш да ме убеждаваш че 12 годишно каре с "N" брой километри е по-добре от ново корейско/китайско/японско афтърмаркет.По-добре е единствено ако е от кола на Zappa на 70 000км.Не съм съгласен с теб но в крайна сметка всеки си прави сам преценката какво да монтира в колата си.Само не разбирам какво значи "Ще издържи повече?"

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Вторник, 26.06.2012, 22:56:13
 
VIPER-CHДата: Вторник, 26.06.2012, 23:16:25 | Message # 8
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
но технологията за производството на материала,от който е направен детайла,технологията за закаляване,времена и температури и т.н. тук са фирмените тайни, и това отличава един лагер на SKF примерно, от никому неизвесната марка менте.Разбери нужни са години проучвания,множество изпитания,хиляди и хиляди опити докато се налучкат оптималните съставки, времената, температурите или иначе казано технологията на производство.
Затова и качествените неща са си скъпи!

Тук не съм съгласен ;) има една приказка "цена-кацество" или просто казано,за тези пари-толкова :D
Вземи пример от китайската политика.
Едно време във ВМЗ правиха лагери на не по лошо качество от световно известните производители.Това се подкрепя и с факта от качествената ни оръжейна индустрия.
По лесно е да произведеш нещо с по-слабо качество на много по-ниска цена и да направиш оборот и печалба,отколкото да се мъчиш да налагаш име с качество!
Виж пак китайците :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
JackДата: Сряда, 27.06.2012, 04:55:35 | Message # 9
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
аз си копувам лагери и полуоски от една компания където правят спортни части по поръчка.имам полуоски които издържат до 600 конски сили и са $900.те са оторизирани разпространители на китаиските ментета и ми казаха да не копувам за спортна кола такива полуоски.Те им ги доставят/китаиските/ на цена от $12 и ги продават за $40.Един приятел Българин работи там ми каза тези неща.
 
nightfighterДата: Четвъртък, 28.06.2012, 01:59:27 | Message # 10
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
Едно време във ВМЗ правиха лагери на не по лошо качество от световно известните производители.Това се подкрепя и с факта от качествената ни оръжейна индустрия.


Тук не съм съгласен с теб,но не искам да влизам в спор!!За коя качествена оръжейна индустрия говориш??Имаш ли представа за състоянието и в момента?ВМЗ никога не са правили кой знае колко свесни лагери,не знам защо си останал с това впечатление, даже и в соц.времената никой не искаше да ги слага на Ладите.Основния им асортимент бяха лагери тип 201,206 и 203 за бормашини и шлайфове.Е ако ги сравняваш с Китайските боклуци наводнили пазара напоследък са класи над тях.
Моля те ,наистина не желая да споря ,просто помисли над моите въпроси.

Quote (Mkilla)
Ок колега :) Говориш ми като на невежа за неща , които съм ги чел преди 7-8 години.Аз проблеми нямам пък ти си купи ако искаш и цялата полуоска


Защо винаги тръгваш на контра :) След като си запознат с всичко за металите и прочие няма място за никаква дискусия :) Аз ментак полуоска или каре няма да си сложа никога,и това си е мое виждане, което опитът ми с колите е наложил.


Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 28.06.2012, 02:00:25
 
MkillaДата: Четвъртък, 28.06.2012, 09:06:32 | Message # 11
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Е сори колега но не всеки може да даде по 500лв за каре и 1200 за полуоска.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 28.06.2012, 18:16:30 | Message # 12
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
За коя качествена оръжейна индустрия говориш??Имаш ли представа за състоянието и в момента?ВМЗ никога не са правили кой знае колко свесни лагери,не знам защо си останал с това впечатление,

Българската ;) и не,не зная как е в момента.
пп.Лагерите на ВМЗ си бяха добри.Няма да се съглася,че сме били зле от към технология.
Да,наистина няма смисъл от спорове :)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 28.06.2012, 18:31:47 | Message # 13
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
НИППАРТС не ги ли харесвате?

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Петък, 29.06.2012, 00:00:11 | Message # 14
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Извинявам се че не пиша по темата ама ВМЗ в момента правят произвеждат лагери на SKF и ги караме за Германия и Испания. В предишната фирма постоянно ги возих от Сопот за Европа.
И кьм автора на темата . Намерили полуоска и колко пари? Предполагам че тьрсиш само полуоската с 2-те карета без другия прьт с висящия лагер?


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Петък, 29.06.2012, 00:02:34
 
pagadiДата: Петък, 29.06.2012, 08:51:24 | Message # 15
Нидан (2)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
А някой има ли случайно номера на висящия лагер ?
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda