Посещение на писта Дракон
|
|
Venci | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 11:43:21 | Message # 1 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 9
Статус: Офлайн
| Има ли желаещи за ходене до Калояново? че Люда ме изненада неприятно и искам да усетя границите му в безопасна среда. За който не се е интересувал, условията са 500лв на ден (работен, иначе става двойно), максимум 10 автомобила, не повече от 2 едновременно на трасето. Повече подробности може да видите тук http://www.dracon.bg/latest....temid=8
Моите предпочитания са ако се съберат хора да се целим в дъждовен ден, за да не се сменят гуми после.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 13:06:59 | Message # 2 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Аз първо трябва да мина през бокса да сложа Танабе-то (а то още не е готово) защото съм със счупена пружина Иначе принципно съм навит.
|
|
| |
Age | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 15:41:32 | Message # 3 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Аз съм винаги навит за пистата стига да съм в Бг Обаче си мисля, че на мокрото време няма да можеш да усетиш истинската тръпка. Другото нещо е че и времето трябва да е топло за да стоплят гумите по-бързо и да имат сцепление че миналата седмица беше зверски студ и бая картофи понасъбрах след правата на няколко пъти..... Въпросът е колко още трябва да се заплати за измервателната техника???? Но като цяло съм жив за идеята.
|
|
| |
Venci | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 17:05:40 | Message # 4 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 9
Статус: Офлайн
| Зависи от тръпката :),ако търсиш високи скорости, да. Моята цел в момента не са високи скорости, а да свикна с баланса. Прелюда е с доста неравномерно разпределено тегло и задницата му тръгва лесно особено при спиране в завой – оня ден това ми се случи и се въртях с над 120 на сухо. Не знам как стоят нещата с измервателната апаратура и дали изобщо си струва да се наема такава ако вали.
Редактирано от Venci - Понеделник, 01.04.2013, 17:08:18 |
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 19:27:51 | Message # 5 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Е колега зависи и от гумите които ползваш.Влизал съм в кръговото в Надежда с 90 и искам да ти кажа , че нямах проблеми със занасяне Ако гумите не са подходящи(стари,галоши и тн..) според мен е нормално за почти всяка кола да занесе дори и с 50.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 20:30:17 | Message # 6 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| С 90км/ч ?!? Това искам да го видя!
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 20:41:21 | Message # 7 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| И аз съм се въртял и то не толкова от скорост, а точно както го определи колегата: -натискане на спирачките в завой, което автоматичо поднесе задницата... Истината е, че не са доизмислени добре спирачките на колата според мене
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Venci | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 23:12:14 | Message # 8 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 9
Статус: Офлайн
| Вярно че гумите ми са лоши, но си остава факта че 63% от теглото са на предната ос и 37% на задната (за 5та генерация, при 4та е по добре). При спиране задницата "олеква" допълнително и занася по-лесно, с хубави гуми би станало същото но при по висока скорост. Това което ме удари по егото е че не успях да изправя навреме след първоначалното занасяне и се врътнах в обратна посока. Та такива работи мисля да потренирам, ако се организираме.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 23:15:45 | Message # 9 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Много добре са си измислени!Според вас, какво трябва да се случи, като натиснеш зверски спирачките в завой??нещо друго??ще измисляме нови физически закони??Еми, успех За пореден път,ще си позволя да цитирам ( по памет извинявам се ако не е съвсем точно) автора, на така и не преведената, и съответно непрочетена статия за спирачките ,, Не вашите спирачки, спират колата,гумите го правят", аде сега, да обърнем малко гледната точка и да си отговорим на въпроса,,защо задницата загуби сцепление с пътя и така коварно занесе "
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 23:18:03 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Забравяте настилката!Някой от вас карал ли е на Дракон??? Пистата за леки коли и аматьори бива....за друго не.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Venci | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 23:40:03 | Message # 11 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 9
Статус: Офлайн
| Ами аз бях физик в предишния живот :)) т.е. преди да се хвана с компютри. Силата на триене (това което държи колата да не занася) зависи от коефицента на триене (гуми, асвалт) и силата на тежестта (натискаща гумите към асвалта). Това е недостатък на всички коли с предно предаване - няма смисъл да си кривим душата. Задницата на тези коли е лека и при спиране става още по лека. Номера е в завой да се влиза по бавно и да се взима с достатъчно газ за натежаване на задницата, но на мен ми се наложи да бия спирачка защото настигах друг.
Не съм ходил на Дракон и нямам идея каква е настилката.
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 23:41:02 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Ела да ти дам на брата тъпия Фиат и натискай спирачките със всичка сила както искаш и където искаш и няма да тръгне задницата да пързаля... Сменил съм поне 10 коли и имам на представа как трябва да спира една кола
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Age | Дата: Вторник, 02.04.2013, 00:22:14 | Message # 13 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Момци, нека не разводняваме темата, или ще се организираме да ходим или няма В крайна сметка човек се учи и от практиката......
П.С. Та така, кой има желание да ходи и кой не П.С. 2 Започвам да си търся гуми за мокро, ще падне голяма веселба
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 02.04.2013, 00:27:47 | Message # 14 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Браво,отговора на venci ми хареса! Няма начин,да не се получи описаното от теб.Затова спираш рязко преди завоя, влизаш в завоя без спирачки,излизаш с пълна газ.Масата на колата тласка напред,но понеже предните спирачки оказват противоположна сила,е нужно съвсем малко ъглово приложена сила за да тръгне задницата встрани тласкана от инерцията.Един вид колата иска да се завърти около предните колела, намаленото в този момент сцепление на задните гуми, улеснява това,а ъгловата сила си я имате от завоя.При кола с задно предаване е същата работа,за да бъде този ефект по малак,трябва масата на колата да е равномерно разпределена между двете оси.Така че не е проблема в спирачките Всяки модел кола си има специфично поведение и трябва да свикнеш с нея.
п.с. Да дадеш 500лв за да си покараш на едно бивше селскостопанско летище? съжалявам ама тази идея не е за мен, и не я разбирам.Че толкова ли се свършиха големите паркинги в София, да си повръткаш колата там ?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 02.04.2013, 00:43:57 | Message # 15 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Имам лоши спомени с байка от тази писта.Бедрената ми кост за малко да се забие в топките ми 4мес. патерици,2 бастун и 2 операции.Да не говорим за шашкането по летищата
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |