проблем с оборотите на Прелюда
|
|
KONI | Дата: Сряда, 23.01.2013, 15:15:17 | Message # 1 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги. Имам следния проблем; След като изчистих IACV-то и смених PCV клапана който беше счупен,се появи проблем с оборотите. Става дума за оборотите при първоначално стартиране на студен двг. Не се вдигат до 1200-1400 а започват от500 и бавно и мъчително в продължение на 25-35сек. да се качват до около тези стойности. След като загрее двг. при всяко палене скачат до 1200-1300 и нормално спадат до 900. Проблема го има само при първоначално стартиране на студен двг. Ако някой има идея да сподели. поздрави.
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 23.01.2013, 15:46:39 | Message # 2 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| При мен не е същия проблем, но въпроса и мен ме вълнува.
|
|
| |
sCoff | Дата: Сряда, 23.01.2013, 19:57:35 | Message # 3 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Явно е масов проблем. Зимно време и аз го имам.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Сряда, 23.01.2013, 20:17:59 | Message # 4 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Нямам грижи но нямам и газова Не знам дали има нещо общо ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 23.01.2013, 21:13:39 | Message # 5 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Не знам дали има нещо общо ? Няма
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 00:26:59 | Message # 6 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| При мен никакви ядове в момента. Имах проблеми, но при мен идваха основно от реглажа на клапаните. Иначе с Биската почистихме FITV и IACV + аз смених гарнитурите на всичко + дросела. Проверихме за проблеми с вакумите - нищо. Сега всичко е ток както си трябва.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
KONI | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 12:05:46 | Message # 7 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| днес ще пробвам със смяна на IACV-то защото друго не ми идва на ум. ако има промяна ще пиша и ако е това ще търся резервно IACV.
|
|
| |
chavdu | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 13:13:55 | Message # 8 |
Йондан (4)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 87
Статус: Офлайн
| До колкото съм запознат, след почистването, трябва да изпълниш и продцедура за обучение на системата ...
|
|
| |
KONI | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 13:59:48 | Message # 9 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Quote (chavdu) До колкото съм запознат, след почистването, трябва да изпълниш и продцедура за обучение на системата ... как се изпълнява тази процедура.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 14:27:54 | Message # 10 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Имаше го в ръководството.Garfi ми го обясняваше на една от срещите и до колкото си спомням , трябваше без IACV-то колата да държи 500 оборота.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 15:33:17 | Message # 11 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Да, ама това не е свързано с празния ход при студен двигател!
|
|
| |
KONI | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 19:33:23 | Message # 12 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| И така смених IACV-то и при първата проба всичко се оказа добре. Вдигна 1200 оборота след 2-3сек. 1400 и след това според загряването започна да ги намаля. Утре сутринта пак ще се пробва да видим какво ще покаже. Какво е станало с това IACV мога само да гадая.Няколко пъти съм ги разменял когато се замърсят и досега не ми е правило проблеми.Но явно му е дошъл края. Така,че ако някой има излишно и го предлага да пише но на лични да не раздуваме темата. поздрави. п.п. не знам дали няма значение и това с какви препарати ги чистим.нека който е чистил това нещо да сподели с какво е извършвал процедурата.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 19:43:42 | Message # 13 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Прецака ли се, с каквото и да го чистиш, е все едно
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
rollin | Дата: Четвъртък, 24.01.2013, 20:27:28 | Message # 14 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Веднага ви давам пример... Като изолирах второто стъпково моторче(аз така му викам) дето се намира под дросела колата като е студена първоначално пали на доста ниски обороти 500-600 и след това започва постепенно да си ги вдига до към 1500 Мене това даже много ми си допадна понеже преди в големите студуве като я запаля ходеше до почти 3000оборота на студено и не ме кефеше въобще. Така, че най вероятно проблема ти е в онова нещо дето влизат маркучите с водата под дросела
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
KONI | Дата: Петък, 25.01.2013, 09:27:22 | Message # 15 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Днес сутринта при стартиране на двг. оборотите стартираха от 1000 и за 4-5 секунди отидоха на1400.След това нормално спаднаха.Явно всичко се върти около това моторче. Продължавам да търся стъпково моторче.
|
|
| |