Какво масло да сложа на скоростната кутия на прелюд 4
|
|
pe6o74 | Дата: Вторник, 24.02.2015, 11:36:43 | Message # 31 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Или жабарите са съкратили изречението в моята книжка или каляската ми е произведена преди МТФ-а .
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 24.02.2015, 13:06:24 | Message # 32 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| За да избегнем недоразумения, ето извадки от препоръките за масло през годините, за които има сервизни ръководства на 4-та генерация (може да се проверят, ако някой не вярва):
1992 Manual: API Service Grade SF or SG Automatic: Honda Premium Formula Automatic Transmission Fluid or an equivalent DEXRON II Automatic transmission fluid
1993 Manual: API Service Grade SF or SG, SAE Viscosity: 10 W-30 or 10 W-40 Automatic: Honda Premium Formula Automatic Transmission Fluid or an equivalent DEXRON II Automatic transmission fluid
1994 Manual: API Service Grade SF or SG, SAE Viscosity: 10 W-30 or 10 W-40 Automatic: Honda Premium Formula Automatic Transmission Fluid or an equivalent DEXRON II Automatic transmission fluid
1995 Manual: API Service Grade SF or SG, SAE Viscosity: 10 W-30 or 10 W-40 Automatic: Honda Premium Formula Automatic Transmission Fluid or an equivalent DEXRON II Automatic transmission fluid
1996 Manual: Honda Genuine MTF. If Honda MTF is not available you may use an API service SG or SH-rated motor oil with a viscosity of SAE 10W-30 or 10W-40 temporarily. Motor oil can cause increased transmission wear and higher shifting effort. Automatic: Genuine Honda ATF PREMIUM (Automatic Transmission Fluid-PREMIUM) or an equivalent DEXRON II or III Automatic transmission fluid
И тук отново се връщам на моята теория - през 1996-та година вече е било напълно ясно, че се очертава тенденция за намаляване на нивата на ZDDP. Именно API SJ стандарта налага първото намаляване на съдържанието на цинк/фосфор - от 1200 на 1000ppm. Подозирам, че освен чисто търговският интерес да продават брандирано масло, много важна причина за предлагането му е била именно въпросната тенденция. Защото може би още тогава са подозирали, че след 5-6 години ще намалят тези добавки още повече.
В никакъв случай не казвам, че Honda MTF е единственото масло, което трябва да се слага в кутиите. Аз лично обаче бих предпочел MTF (дори и да не е Хонда) спрямо двигателно масло.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Sa6koOy | Дата: Вторник, 24.02.2015, 13:23:16 | Message # 33 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Ruse/
Група: Приятели
Съобщения: 405
Статус: Офлайн
| е кво излиза сега, прелюдите които не са 96та не е препоръчано или описано някъде MTF. Т.е. като моята е 94 фактически стандарта какъв се оказва ? Такъв на който не е описан MTF като вариант :D
0877 99 22 32 - Александър 0879 00 84 63 (вече е активен)
http://inprogressdesign.tk/ WEB Audit, Security, Design & Support
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 24.02.2015, 14:46:01 | Message # 34 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Не е препоръчано MTF защото вероятно не го е имало тогава. И защото двигателните масла са били с други характеристики по това време.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 24.02.2015, 14:47:08 | Message # 35 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
aλexandro | Дата: Вторник, 24.02.2015, 22:09:08 | Message # 36 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Не разбирам драмата. Ако нямате 20 годишно 10W40 масло под ръка или оригинално Honda MTF, се слага масло за ръчни скоростни кутии с вискозитет 75W80 по номенклатурата на SAE. Castrol, например, е един от производителите на оригиналното Хонда МТФ (май).
Относно повдигачите, на F23-ката (vtec моделите) се оказа, че са ролкови. Ако на някой му трябват снимки, размери и т.н. да свирка - на моята главата е още отворена. F23 наистина е уникален двигател в света на Хонда.
Редактирано от aλexandro - Вторник, 24.02.2015, 22:11:35 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 24.02.2015, 22:41:31 | Message # 37 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
aλexandro | Дата: Вторник, 24.02.2015, 22:49:58 | Message # 38 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Първо прочети какво съм писал на предната страница, пък тогава пращай темата в коша. Въобще не искам да споря - Хонда никога не са произвеждали масла, нито пък техните масла са уникални, лечебни и т.н. Същото важи и за АТФ-а им, на който тръгна славата като единствено възможно в опит Хонда да замажат положението със скапаните си автомати след 2000 година (с изключение на Legend-a). Предлагам да не се дръвчим за глупости, а да разсъждаваме логично. Чудеса в масовото автомобилно производство не съществуват!
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 24.02.2015, 23:23:10 | Message # 39 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 24.02.2015, 23:54:01 | Message # 40 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Май се поизчерпи темата... Излишно е да се спори по въпроса за личното мнение.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |