Реглаж на клапани F20A4
|
|
Shoty | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 22:53:21 | Message # 1 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Колеги,
Изпитвам остра нужда от вашата помощ. Моето прелюдче има нужда от реглаж на клапаните. Моторът - F20A4.
Моля Ви да ми ударите едно рамо в следните две насоки: 1. Реглаж на Клапани - How To (имам спомен, че в червения форум наш колега беше описал как се прави, със снимков материал, точно за F20A4). 2. Какви трябва да са хлабините и от къде се мерят. (или коя e страницаta от ръководството).
Благодаря Ви предварително за помощта!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 23:09:29 | Message # 2 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| IN 0.23-0.28 EX 0.27-0.32 Хлабината е между кобилицата и клапана на студен мотор при температура на въздуха 20 градуса
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 01.04.2013, 23:14:40 |
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 01.04.2013, 23:55:26 | Message # 3 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Еми Вайпара ти е казал вече къде да мериш:) За по простичко всмукателни 0.25 , изпускателни 0.30. То и бездруго няма да имаш други пластини да допълня само с едно просто алгоритъмче
1. Начало- поставяш чертичките наравно с главата и маркера UP на ангренажното колело на разпределителния вал нагоре- регулираш клапаните на 1 цилиндър.(бутало 1 в ГМТ) 2.завърташ на 180 градуса коляновия вал, или 90 градуса разпределителния (обратно на часовниковата стрелка),така че маркера UP да ти сочи към изпускателните тръби.(бутало 3 в ГМТ) 3.регулираш клапаните на цилиндър 3 4. въртиш пак на 180 коляновия- маркера UP на разпределителя надолу (бутало 4 в ГМТ) 5.регулираш клапаните на цилиндър 4 6.въртиш на 180 градуса коляновия вал,маркера UP на разпределителя да е към смукателните тръби (бутало 2 в ГМТ) 7.регулираш клапаните на цилиндър 2
Успех!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 02.04.2013, 00:06:22 | Message # 4 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Да,данните са за микрометър но едва ли някой има оригиналното захващане към корпуса на мотора.Имам пластини 0.04до 0.08 и с наслагване се получават различни хлабини но загубена история.... това е най- добре.Quote (nightfighter) За по простичко всмукателни 0.25 , изпускателни 0.30. То и бездруго няма да имаш други пластини
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Shoty | Дата: Вторник, 02.04.2013, 21:58:25 | Message # 5 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Благодаря хора, Тази прекрасна Събота или Неделя (да го видим Чолаков дали ще познае времето), ще споделя как е минало.
Пепелянке, само не схванах какво имаш на предвид относно оригиналното захващане?
Моля те да ми обясниш като на малоумен, за какво иде реч?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 02.04.2013, 22:15:58 | Message # 6 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Shoty) да го видим Чолаков дали ще познае времето) Тоа кретен немоа го дишам Quote (Shoty) Пепелянке, само не схванах какво имаш на предвид относно оригиналното захващане? Това е приспособление на което стои микрометъра а то самото се захваща към резби по главата и е сметнато така ,да може да се напасне върху всички клапани.Аз лично съм го виждал само за Лада и Субару.Има опции и с електромагнит но повечето глави са от алуминий. Как да е,не е важно.Прави си ги с пластините
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 02.04.2013, 22:17:29 |
|
| |
Shoty | Дата: Вторник, 02.04.2013, 22:18:17 | Message # 7 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Стоплих, тенк ю!
|
|
| |
to6ko_O | Дата: Петък, 04.04.2014, 21:41:45 | Message # 8 |
 Нидан (2)
Град/Държава: Valencia/Spain
Група: Напреднали
Съобщения: 31
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги!Аз имам въпрос относно реглажа...Наскоро ходих да ми направят и след като ми направиха реглаж мотора наистина заработи по добре...Но само докато е студен.След като загря се появи едно чукане от 4ти цилиндър и колкото повече загрява повече се чува като работи на място се чува едно чаткане а между 2000 и 3000 оборота направо си чука мъжката...Ходих 2ри път и майстора я отваря пак...каза,че всичко е наред и не би трябвало да чука така,но нямало какво да се направи повече....маслото е сменяно преди няма и 1000 км.Карам я с 10W40.Колата е Хонда Prelude.Мотора е F20A4.Дайте някакво мнение и ако някой е имал същият проблем помагайте!Благодаря предварително.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 04.04.2014, 21:49:08 | Message # 9 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote to6ko_O (  ) След като загря се появи едно чукане от 4ти цилиндър и колкото повече загрява повече се чува като роработи на място се чува едно чаткане а между 2000 и 3000 оборота направо си чука мъжката Наистина неприятно,провери хлабината на клапаните при друг майстор!Ако със сигурност не е от това, се сещам само за доста неприятни неща които могат да ,,чукат" на загрял двигател.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 04.04.2014, 22:16:52 | Message # 10 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Проблема му не е там,не е в хлабините.И моята така си чука от 30 000км ама тя 400 000км не е виждала бензин а само газ.Иска ревизиране на главата, нови водачи и оглед на кобилиците колега.Освен ако чукането не е в бутален болт но той чука при студен а понякога постоянно Мисля,че проблема ти е в главата
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |