• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Реглаж на клапани F20A4
ShotyДата: Понеделник, 01.04.2013, 22:53:21 | Message # 1
Сандан (3)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Колеги,

Изпитвам остра нужда от вашата помощ.
Моето прелюдче има нужда от реглаж на клапаните.
Моторът - F20A4.

Моля Ви да ми ударите едно рамо в следните две насоки:
1. Реглаж на Клапани - How To (имам спомен, че в червения форум наш колега беше описал как се прави, със снимков материал, точно за F20A4).
2. Какви трябва да са хлабините и от къде се мерят. (или коя e страницаta от ръководството).

Благодаря Ви предварително за помощта!
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 01.04.2013, 23:09:29 | Message # 2
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
IN 0.23-0.28
EX 0.27-0.32
Хлабината е между кобилицата и клапана на студен мотор при температура на въздуха 20 градуса


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 01.04.2013, 23:14:40
 
nightfighterДата: Понеделник, 01.04.2013, 23:55:26 | Message # 3
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Еми Вайпара ти е казал вече къде да мериш:) За по простичко всмукателни 0.25 , изпускателни 0.30. То и бездруго няма да имаш други пластини :) да допълня само с едно просто алгоритъмче :)

1. Начало- поставяш чертичките наравно с главата и маркера UP на ангренажното колело на разпределителния вал нагоре- регулираш клапаните на 1 цилиндър.(бутало 1 в ГМТ)
2.завърташ на 180 градуса  коляновия вал, или 90 градуса разпределителния (обратно на часовниковата стрелка),така че маркера UP да ти сочи към изпускателните тръби.(бутало 3 в ГМТ)
3.регулираш клапаните на цилиндър 3
4. въртиш пак на 180 коляновия- маркера UP  на разпределителя надолу (бутало 4 в ГМТ)
5.регулираш клапаните на цилиндър 4
6.въртиш на 180 градуса коляновия вал,маркера UP на разпределителя да е към смукателните тръби (бутало 2 в ГМТ)
7.регулираш клапаните на цилиндър 2

Успех!
 
VIPER-CHДата: Вторник, 02.04.2013, 00:06:22 | Message # 4
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Да,данните са за микрометър но едва ли някой има оригиналното захващане към корпуса на мотора.Имам пластини 0.04до 0.08 и с наслагване се получават различни хлабини но загубена история....
това е най- добре.
Quote (nightfighter)
За по простичко всмукателни 0.25 , изпускателни 0.30. То и бездруго няма да имаш други пластини


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ShotyДата: Вторник, 02.04.2013, 21:58:25 | Message # 5
Сандан (3)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Благодаря хора,
Тази прекрасна Събота или Неделя (да го видим Чолаков дали ще познае времето), ще споделя как е минало.

Пепелянке, само не схванах какво имаш на предвид относно оригиналното захващане?

Моля те да ми обясниш като на малоумен, за какво иде реч?
 
VIPER-CHДата: Вторник, 02.04.2013, 22:15:58 | Message # 6
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Shoty)
да го видим Чолаков дали ще познае времето)

Тоа кретен немоа го дишам B)
Quote (Shoty)
Пепелянке, само не схванах какво имаш на предвид относно оригиналното захващане?

Това е приспособление на което стои микрометъра а то самото се захваща към резби по главата и е сметнато така ,да може да се напасне върху всички клапани.Аз лично съм го виждал само за Лада и Субару.Има опции и с електромагнит но повечето глави са от алуминий.
Как да е,не е важно.Прави си ги с пластините ;)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 02.04.2013, 22:17:29
 
ShotyДата: Вторник, 02.04.2013, 22:18:17 | Message # 7
Сандан (3)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Стоплих, тенк ю!
 
to6ko_OДата: Петък, 04.04.2014, 21:41:45 | Message # 8
Нидан (2)

Град/Държава: Valencia/Spain
Група: Напреднали
Съобщения: 31
Статус: Офлайн
Здравейте колеги!Аз имам въпрос относно реглажа...Наскоро ходих да ми направят и след като ми направиха реглаж мотора наистина заработи по добре...Но само докато е студен.След като загря се появи едно чукане от 4ти цилиндър и колкото повече загрява повече се чува  като работи на място се чува едно чаткане а между 2000 и 3000 оборота направо си чука мъжката...Ходих 2ри път и майстора я отваря пак...каза,че всичко е наред и не би трябвало да чука така,но нямало какво да се направи повече....маслото е сменяно преди няма и 1000 км.Карам я с 10W40.Колата е Хонда Prelude.Мотора е F20A4.Дайте някакво мнение и ако някой е имал същият проблем помагайте!Благодаря предварително.
 
nightfighterДата: Петък, 04.04.2014, 21:49:08 | Message # 9
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote to6ko_O ()
След като загря се появи едно чукане от 4ти цилиндър и колкото повече загрява повече се чува като роработи на място се чува едно чаткане а между 2000 и 3000 оборота направо си чука мъжката
 
Наистина неприятно,провери хлабината на клапаните при друг майстор!Ако със сигурност не е от това, се сещам само за доста неприятни неща които могат да ,,чукат" на загрял двигател.
 
VIPER-CHДата: Петък, 04.04.2014, 22:16:52 | Message # 10
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Проблема му не е там,не е в хлабините.И моята така си чука от 30 000км ама тя 400 000км не е виждала бензин а само газ.Иска ревизиране на главата, нови водачи и оглед на кобилиците колега.Освен ако чукането не е в бутален болт но той чука при студен а понякога постоянно B)
Мисля,че проблема ти е в главата


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda