Ремонт на задни сирачни апарати...
|
|
Ashes | Дата: Неделя, 09.06.2013, 19:06:15 | Message # 1 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 35
Статус: Офлайн
| Здравейте, колеги.
Доста време отлагах ремонта на апаратите, та днес реших да свърша и това. Съвет, ако не Ви държат нервите не се захващайте , гумените уплътнения на буталата са отврат за монтаж към апарата... Също, ако ще сменяте апарати, купете си и нов комплект ламаринки за накладките, не е задължително, но моите бяха начупени. Има и малко снимков материал
Разглобен апарат .
Работната атмосфера и кофата с бензин
Това "телче" е за отпушване на винта за обезвъздушаване.
Ремонтен комплект гумени уплътнения.
Измиване, основно и обилно с бензин... това е резултата.
След това, омазване с антикорозионен препарат.
Сваляне на буталото от апарата.
Задължително почистете и отпушете винта за обезвъздушаване!
Едното уплътнение не е било монтирано както трябва и това е резултата...
Виждате как е започналo да корозира буталото... Изтъркване с телена четка и фина шкурка за метал, малко медна грес и се надявам, че ще изкара доста време
Тук, отвътре има зегер за който ще Ви трябват, прави, зегерни клещи... не става с отвертки или нещо друго! Отдолу(под зегера), има уплътнения за смяна.
На финала ! Надявам се, че темата ще е полезна. Не е труден ремонта, отнема време, но се надявам, че колата ми ще спира по-добре!
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 09.06.2013, 19:38:00 | Message # 2 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Евала,ще изкара дълго.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 09.06.2013, 20:01:19 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Аз си играх 5 часа сьс монтажа на маншона на буталцето от задните апарати. Един маншон скапах и се разду от смазване с какви ли не мазила за да го вкарам и отворих втория комлект но неможах да го сложа и него като като хората и от еднта страна е леко измькнат. Накрая купих други апарати и ги монтирах тях Но наистина трябват здрави нерви за маншона на буталото. Сменял сьм предни маншона на Акорда но там проблем няма.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 14:26:23 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Мисля че буталцето е за смяна. Прекалено много е корозирало и дори и почистено няма да се движи гладко в уплътнението.
|
|
| |
Ashes | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 14:33:46 | Message # 5 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 35
Статус: Офлайн
| Ръждата е почистена максимално с шкурка и на този етап ще свършат работа ... Иска ми се да и купя рециклирани апарати, но сега не им е момента ...
п.п. Току що ми доставиха две спирачни бутала, нови и без ръжда .
Редактирано от Ashes - Понеделник, 10.06.2013, 15:40:35 |
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 15:48:52 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз се мъчих с тази операция няколко пъти. В крайна сметка купих едни супер запазени апарати от 5-та ген и се спрях. Беше ми омръзнало две години подред да правя задни апарати. Когато сложих "новите" задни апарати, за спорта разглобих един от старите апарати съвсем - включително и вторичното бутало. Извода е, че и там има какво да се почиства, но при сглобяването трябва много да се внимава да не се одраска вътрешната страна на спирачния цилиндър. За целта най-добре да се ползват едни зегер клещи с по-особена форма (в ръководството са показани).
Редактирано от aλexandro - Понеделник, 10.06.2013, 15:53:54 |
|
| |
Ashes | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 15:57:49 | Message # 7 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 35
Статус: Офлайн
| Вторичният цилиндър е супер, само буталото е ръждясало.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 16:12:36 | Message # 8 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Поздравления колега, за положения труд и подробния снимков материял.Като допълнение, бих споменал че използването на малък шлаиф с монтирана на него телена четка и дремел пак с такава, значително би улеснило външното почистване на апарата,което е доста трудна задача ако търкаш само ръчно.
От снимките,не можах да видя дали имаш пластинките с номер 16 и 28 от схемичката.Не е фатално ако ги няма,но улесняват движението на накладките и предотвратяват тракането им.
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 10.06.2013, 16:14:31 |
|
| |
Ashes | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 16:26:46 | Message # 9 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 35
Статус: Офлайн
| Ами и на ръка става, ако не са много ръждясали. Пластинките съм поръчал отново, че предната доставка се оказа неуспешна. До края на седмицата ще са при мен. Сега и с новите бутала, би трябвало всичко да е наред .
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 19:44:17 | Message # 10 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ето как стават като мине пясъка през тях и се боядисат. Още не съм ги сглобил обаче.
|
|
| |
Ashes | Дата: Понеделник, 10.06.2013, 20:16:39 | Message # 11 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 35
Статус: Офлайн
| Изглеждат, буквално като нови ! Чак в такива подробности, не ми се занимава .
|
|
| |
Ashes | Дата: Вторник, 11.06.2013, 19:06:48 | Message # 12 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 35
Статус: Офлайн
| Какво дойде. Ще се разглобява наново ...
|
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 11.06.2013, 19:51:35 | Message # 13 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Я споделете къде се продават тея буталца както и уплътненията че да захвана и аз моите?
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Ashes | Дата: Вторник, 11.06.2013, 20:34:56 | Message # 14 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 35
Статус: Офлайн
| Ремонтният комплект уплътнения струва около 7-8лв. на апарат. Ламаринките за накладките около 25лв., комплект за двата апарата. Буталата са 20лв. на апарат. Медна грес около 17лв. Цените варират в зависимост от кой магазин ще ги закупиш .
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 11.06.2013, 22:58:06 | Message # 15 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (Ashes) Ламаринките за накладките около 25лв., комплект за двата апарата. Колега, сподели по-конкретно от къде си купил ламаринките и буталцата.На мен ми трябват 2 ламаринки за предните апарати,но единствените места от които се сещам да ги купя са: общите поръчки от червения форум и от eBay.uk, a и естествено Бултрако( но това не е опция,няма да дам примерно 100лв за една ламаринка )
|
|
| |