Генерация Прелюд 4
|
|
galev_90 | Дата: Четвъртък, 18.07.2013, 20:27:15 | Message # 1 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги.В близко бъдеще ми предстой смяната на генерацията след двуцефката до края.Въпроса ми е, чудя се на какъв диаметър да се спра.Мислех си на 55 мм вътрешен размер.В момента съм с стокова генерация на ф20.Говорих тука при нас със един майстор, който прави гърнета, и може да ми я направи.Но още не сме говорили за пари.Моля изразете мнение, как бихте постъпили на мое място
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 18.07.2013, 20:41:28 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| НА твое място бих я направил 60 вьншно х 1,5мм което значи 57 вьтрешно. От нерьждавейка ще я правиш предполагам ? Конфигурацията бих я направил : резонатор, пьрво гьрне, и задно -незнам какво искаш. Аз обичам да ми е тиха ама всеки си има предпочитания. Диаметьра на пьрвото гьрне е хубаво да е поне Ф 110мм че иначе се получва един неприятен резонанс. Ако ти трябва трьби и колена от нерьждавейка ,има голям склад в който има всичко. Това е като трьгнеш от циганската махала кьм Суходол от дясната страна има една синя нова зграда. Това е склада в който има всичко. Даже може да си ги вземеш полирани трьбите и колената
А смисьла от това да е по дебела трьбата е това че ще са по малки топлинните загуби и ще запазиш темперетурата на газовете за да имат по малка и пльтност и по малко сьпротивление.
Сега щи покажа доста добра конфигурация. Пьрвото гьрне е ф170мм ама май ние неможем да го поберем в тунела за това колкото може толкова. Задното гьрне от тая схема е доста продуктивно.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 18.07.2013, 20:55:12 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Сряда, 07.08.2013, 00:22:35 | Message # 3 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| А ти гониш ли звук, колега? Аз имам една чуденка, интересно ми е ако си сменя средното гърне(от изпускателния колектор до крайното гърне) с по-широки тръби с резонатор, дали ще имам положителен ефект в звука и работата на мотора?ПС:изпускателя е сток, крайното гърне е нипон рейсинг с широк вход.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 07.08.2013, 00:51:17 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Зависи от крайното гърне и какво ще сложиш по средата но ефект ще има повече или по-малко С проходно гърне гюрултията е голяма
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 07.08.2013, 05:49:51 | Message # 5 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote (TG_Fan) А ти гониш ли звук, колега? Аз имам една чуденка, интересно ми е ако си сменя средното гърне(от изпускателния колектор до крайното гърне) с по-широки тръби с резонатор, дали ще имам положителен ефект в звука и работата на мотора?ПС:изпускателя е сток, крайното гърне е нипон рейсинг с широк вход. Това гърне заглушава повече от крайното, ако го махнеш ще станеш доста шумен. Аз пробвах но издържах точно ден и си го сложих пак на колата.
|
|
| |
galev_90 | Дата: Сряда, 07.08.2013, 21:06:05 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Мойто мнение е че е задължително 1,да не кажа 2 резонансни гърнета.Като правя генерацията първо ще е с 1 резонансно гърне,и ако ми идва шумна ще сложа второ
|
|
| |
Dancho | Дата: Сряда, 07.08.2013, 21:17:15 | Message # 7 |
Годан (5)
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 105
Статус: Офлайн
| колега аз да те успокоя на моята кола генерацията е 55мм имам 3 резонаторни гърнета и пак ме чуват през 4 пресечки че пристигам
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 07.08.2013, 21:48:55 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Много ясно,резонатора не спира звука като гърне със заглушител та било то и еднокамерно.Само да не изстинат газовете от много отпушване,че ефекта ще е отрицателен
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 07.08.2013, 22:02:24 | Message # 9 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| нали ти казах в скайпа бре 2 резонатори крайно проходно .оф не моа се разправям ,никой не слуша После защо не вътрешен размер 60 а 57 ????? Ти да не караш 133 коня кола ? Слушай ко ти казва старото кеч
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Сряда, 07.08.2013, 22:03:56 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 07.08.2013, 23:43:49 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (NightRider) защо не вътрешен размер 60 а 57 Трудно се намират неръждаеми тръби на 63мм външно ( 60мм вътрешно ), стандарта при нас е 60мм външно ( 57мм вътрешно ). Така че това е една от основните причини
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 07.08.2013, 23:57:00 | Message # 11 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| така е,но трудно не значи невъзможно
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 08.08.2013, 00:08:11 | Message # 12 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) стандарта при нас е 60мм външно 60.3мм не че е голяма разлика Quote (NightRider) така е,но трудно не значи невъзможно Да,минаваме на по-висок стандарт-70мм а има и нагоре 80 90-100мм
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 08.08.2013, 00:38:43 | Message # 13 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| 63,3 мм вьншно намерих в София в Метаком. От там си купих трьби и лолена на 60 ,3 но сега плана може би ще се промени заради тайп r и да взимам нови трьби и коленана 63.3мм. Ако някой му трябват трьби и колена на 63 нека колега от София да сьдейства и да ви ги прати. Аз октомври сьщо мога да сьдействам като се прибера. Според калкулатора за генерации вьтрешен диаметьр 57мм е за двигатели до 207 коня. Вьв моя случай при който ще слагам и чип на финала ще са ми малки за сьжаление. Ето го линка на фирмата дето абсоютно всичко от ламарина до трьби и колена http://www.metacom-bg.com/tubes.php
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 08.08.2013, 00:39:51 |
|
| |
bumblebee | Дата: Вторник, 13.08.2013, 17:41:05 | Message # 14 |
Нидан (2)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 34
Статус: Офлайн
| Аз също искам да си я сменя. Почти нищо не разбирам и ще имам нужда от помощ. Като пари горе-долу колко излиза?
Моника
|
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 13.08.2013, 17:53:20 | Message # 15 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote (bumblebee) Аз също искам да си я сменя. Почти нищо не разбирам и ще имам нужда от помощ. Като пари горе-долу колко излиза
Зависи какво искаш да сложиш ,за мен най доброто е 4-2-1 колектор 2 резонатора и крайно проходно гърне ,по този начин хем имаш добър звук хем не ти се надува главата и хем колата върви за Размера вече коментирахме (той винаги е от значение )
и ако може да си направиш генерацията с колена. а не да ти сгъват тръбите. Успех Зависи и с какъв мотор си все пак . А каде и за колко най-добре е тук колегите да кажат защото аз и хабер си нямам при вас кое и от каде А и крайното гърне по естетически седи с двоен аспух .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Вторник, 13.08.2013, 17:56:38 |
|
| |