Относно смяна на акумулатор
|
|
Fares | Дата: Събота, 19.11.2011, 10:39:01 | Message # 1 |
 Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Привет!
Искам да сменя акумулатора и бях чел някъде, че разкачването става в определен ред. Например първо + после -. Та някой може ли да ми каже какъв е реда: +/- или -/+? Колата има и имобилайзер, който мисля да махна и алармата се включва когато си поиска. Ненормална работа. Благодаря!
|
|
| |
SuNHiGh | Дата: Събота, 19.11.2011, 11:01:25 | Message # 2 |
 Йондан (4)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 88
Статус: Офлайн
| Мисля,че 1во +а се откачаше и след това -,после след като го смениш на компа на колата ще му трябва малко време да се настрои самичък и може да ти държи по-ниски обороти.За имобилайзера може да се наложи да си "запознаваш" ключа след смяната не знам дали ще трябва на една мазда поне наскоро се наложи
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 19.11.2011, 11:07:46 | Message # 3 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Първо минуса, след това плюса на акумулатора се маха!
|
|
| |
Fares | Дата: Събота, 19.11.2011, 11:14:52 | Message # 4 |
 Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Благодаря! А за имобилайзера имам един най-обикновен ключ с алармата като ключодържател и един резервен с една джиджавка, която се слага на определеното място за да изключи имобилайзера. В момента проблема ми е, че алармата се пуска когато й скимне. Човека от който купих колата каза - натискаш първо малкото и после голямото копче на алармата, ако искаш да не ти пищи. Да, но нещо не се получава. Ще я сменям тези дни, че явно не е наред.
|
|
| |
eldesa | Дата: Събота, 19.11.2011, 11:52:13 | Message # 5 |
 Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Първо минуса и после плюса, но виж да ти са затворени вратите и багажника, че аз имах проблем с забравена врата .При свалянето или закачването съм забравил шофьорската врата и компютъра бе запомнил че е отворена и се видях в чудо. Затварям вратата, а плафона в купето свети, не загасва и индикатора за отворена врата на таблото, като пуснеш фаровете свири сигнализатора за забравени фарове (тъкмо бях взел колата и не знаех нищо за нея), дистанционното за заключване не работи (ръчно се заключва). Откачих акумулатора, давах кабелите на късо с надежда да се нулира грешката , да ама не при закачането на акумулатора пак същия проблем. Бях направо бесен. Цяла нощ оставих акумулатора изключен, но със закачването- пак същото. Изгубих половин ден в още проби без резултат. Накрая реших да подкарам автомобила да видя, дали няма някаква защита и да спре насред пътя (знам ли го този компютър) и я подкарах в кръг около блока, с мисълта че ако има някаква защита и спре, ще я избутам пред нас и ще търся майстор.Така около 5 минути си обикалях, но тя не спря и аз паркирах. Всичко си бе по старому свети и това си е. Поседях в колата и се чудех, какво да правя реших да я запаля пак и след като я запалих- о РАДОСТ, лампите загаснаха. Просто трябвало е да поработи около 5 мин. за да може компютъра да установи, че вратата е затворена, да изключа и пак да запаля за да се нулира грешката.
Редактирано от eldesa - Събота, 19.11.2011, 18:39:28 |
|
| |
Fares | Дата: Събота, 19.11.2011, 13:04:18 | Message # 6 |
 Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Благодаря!
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Събота, 19.11.2011, 13:38:21 | Message # 7 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| А слагането е първо - и после + Вчера тръгнах да го закачам на обратно и почна да хвърля искри. Разкачих го първо от + ,защото пак хвърляше искри.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 19.11.2011, 21:50:44 | Message # 8 |
 CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Available for users only
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 19.11.2011, 23:36:16 | Message # 9 |
 ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
itsone | Дата: Събота, 21.01.2012, 19:31:04 | Message # 10 |
 Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) eldesa, като четох твоя случай, та се сещам да кажа, че ако се откача акумулатора трябва после колата да побръмчи, докато се включат перките на радиатора, тогава компа влиза в точния режим, ако мога така да се изразя. Иначе мотора не държи добре ниски обороти, при рязко изключване от скорост, оборотите падат почти до загасване. И аз преди време, като тебе имах подобно изпълнение, преди да разбера за това
смятай! е сега от тебе разбирам защо и на мене ми се губят оборотите точно както си го обяснил е. аз всяка вечер откачам минусовата клема защото имам някаква отечка и ми бяга тока и наистина след това падат оборотите се едно ще гасне. значи викаш като загрее се оправя?
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |