малко акъл дайте за ТПС сензор
|
|
NightRider | Дата: Петък, 18.10.2013, 20:37:23 | Message # 1 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Значи монтирах колектора и дросела на Скънк2 и понеже ТПС са опираше леко в едната тръбичка за бензиновия филтър ,видях че се е строшил.Днес свалих целия дросел и монтирах стария ТПС ,след това се пробвах с мултицет да го настроя ама трънки, постоянно стойностите му играят и дори на стегнати болтчета а преди да започна да сменям дросела всичко си бе ОК . Сега компа ми показва тпс сензор проблем . а на место колата работи от 1300 до 2200 оборота . не ги мени постоянно просто като карам и изклщча от скорост и вместо да се върнат на нормално положение 900 застават на 2000 например. Тъпня
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 18.10.2013, 20:41:32 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) постоянно стойностите му играят и дори на стегнати болтчета а преди да започна да сменям дросела всичко си бе Ок Кво значи играят?Те по принцип се изменят от без газ до пълна газ но като върнеш или подадеш до край,трябва да са еднакви т.е. 0.45V-4.5V. Да не би да не си стегнал добре болтовете и клапата на дросела да го мърда? Имай предвид,че и десета от милиметъра оказва немалка разлика в параметрите.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 18.10.2013, 20:59:46 |
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 18.10.2013, 21:28:48 | Message # 3 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH като върнеш или подадеш до край,трябва да са еднакви т.е. 0.45V-4.5V. не са на едно място ,например при затворена клапа и мултицета като го включа играе
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 18.10.2013, 21:55:10 | Message # 4 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| В кой обхват мериш? На напрежение или на съпротивление?Разгледай в тех.описание как се проверява.
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 18.10.2013, 22:07:44 | Message # 5 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| абе слагам мултицета на V с неква права черта и под нея има прекъсната черта
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Age | Дата: Петък, 18.10.2013, 22:08:22 | Message # 6 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| А може и ТПС-а да е предал богу дух. Аз като слагах на Скунк дросела ТПС-а ми направи впечатление че малко трудно влиза..... И като се загледаш жлеба на дросела е по-тесен от този пин на ТПС-а и съм пилил малко крачето на ТПС-а за да влезе свободно. Може би си счупил ТПС-а... и за това така да се получава.
Редактирано от Age - Петък, 18.10.2013, 22:57:27 |
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 18.10.2013, 22:12:14 | Message # 7 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| не съм или поне не виждам да съм укъсявал нещо.
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 18.10.2013, 23:45:30 | Message # 8 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) абе слагам мултицета на V с неква права черта и под нея има прекъсната черта Това добре,значи мерим на постояно напрежение.Само че няма ли обхвати този мултицет?Примерно да мери до 20V, до 200V, до 2000V, неможе да няма.Избираш обхват 20V.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 18.10.2013, 23:53:30 | Message # 9 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Днес се чухме с Дани и го закачахме по телефона добре си беше настроил мултицета
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 19.10.2013, 00:14:42 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Поразгледай тази тема.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 19.10.2013, 00:41:09 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Всичко в темата му е ясно ,обсъдихме го но проблема при него е,че при затворена клапа не може да свали волтажа под 0.9V като върти сензора.Проблема според мен е в самия сензор а не в регулировката на Дани.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Събота, 19.10.2013, 01:57:15 | Message # 12 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| А може да е друг проблема в скапания мултицет на турците ,интересно обаче че при отворен максимално дросел показва 4.48 а при затворен варира между 6 и 0.4 а са де. Не вярвам тпс датчика да е прецакан все пак до вчера дето речено бе на стария дросел и си бачкаше безотказно. и все пак ще си купя един нов тпс и тъста сега като дойде края на месеца ще ми донесе и свестен мултицет ,че тука няма китайски а 50 евро за нещо дето няма да ползвам всеки ден не ми се дават. И тогава щ го правя. В момента компа открива грешка 7 което е тпс и грешка предполагам 12 защото лампата светва един път продължително и след това 2 пъти бързо.
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |