• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Как да направим JDM Headlights да светят в правилната посока
AgeДата: Понеделник, 28.11.2011, 00:37:01 | Message # 1
H22 Team

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
Малко преди началото на лятото си закупих JDM headlights.Естествено веднага ги монтитах и зачаках националната среща.Вечерно време като карах из града бях силно впечатлен как силно светят пустите фарове, видимостта бе в пъти по-голяма и си казах ударих джакпота.Светя в насрещното но пък виждам.Наложи ми се да пътувам извън града всички срещу мен мислеха че съм на дълги и посточнно ми присвяткваха.Спрях и забих фаровете на минималното ниво, колегите вече не ми светеха но и аз вече нищо не виждах пред мен.Прибрах се на магия.Направих си няколко регулировки на фаровете но уви, или залсепявам или нищо не виждам а фаровете ми харесват.Доста го мислих и накрая реших, че е време за действие.Смяна на рефлекторите от стоковите фарове и монтажът им в JDM фаровете.

Горният е стоковият, под него Япончето rolleyes

Освен външните разлики основната е в самите рефлектори:


В този случай това са рефлекторите от късите светлини на сток(в ляво) и JDM(в дясно) рефлектори от ляв фар.Вижда се линията на пречупване(извинявам се но не съм запознат с чертожните програми за да покава по-точно)

Време е за действие:
Първо с подръчни средства (отверка, сешоар и здрави пръсти) отваряме стоковият фар.Как става това: с отверката първо махаме металните клипси- 5 бр. на фар.Нагряваме със сешоара по периферията на фара и внимателно започваме да отделяме капака.Има и други начини за отлепването но мен този най ми допада.
Черният капак е захванат с 3 винта, махаме и него:

Зпочваме да изваждаме рефлекторите, освобождаваме винтовете за хоризонтала, вертикала и стопорният винт

къси светлини

и дългите

Внимавайте да не попада лепило върху рефлектора или да го пипате с пръсти иначе headbang

Преминаваме към отварчнето на япончето: Идентично



отново разликата


и вече монтираните рефлектори в япончето за правилно светене :)

Завършен вид:


Тези дни ще направя и другият фар. Дано съм ви бил полезен.Ако имате въпроси питайте :)
 
ZAPPAДата: Понеделник, 28.11.2011, 01:08:35 | Message # 2
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
sCoffДата: Понеделник, 28.11.2011, 02:01:30 | Message # 3
Dreamer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
Ей, какви ли не изпълнения за пустия JDM :) Поздравления за ентусиазма.
 
aλexandroДата: Понеделник, 28.11.2011, 09:52:09 | Message # 4
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Поздравления, така трябва да се прави!! Искам да питам (а и не само теб, защото знам, че и batkosio има какво да каже по въпроса) с какво се лепят след това стъклата на фаровете. Питам защото загледах наскоро моите фарове и забелязах, че единия е леко мръсен отвътре. Та си мисля да го отворя да го почистя хубаво, а покрай това може да боядисам и черния капак вътре, който от черен, вече е станал нещо като кафяв.

 
eDanielДата: Понеделник, 28.11.2011, 10:54:01 | Message # 5
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Поздравления. Хубава тема! hat


プレリュード 夢のカ
 
ManiaKДата: Понеделник, 28.11.2011, 12:20:21 | Message # 6
Templar

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
Поздравления и от мен за ентусиазма! Темата е много добра а това което си свършил заслужава адмирации, защото малцина биха си хванали с такава пипкава работа само защото заслепяват насрещнодвижещите се коли, обикновено на българина не му пука за останалите и за това че може да предизвика ПТП, така че още веднъж Поздравления!

ManiaK's Lude
 
AgeДата: Понеделник, 28.11.2011, 16:52:04 | Message # 7
H22 Team

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
Радвам се, че ви е харесала темата.
На въпросът на ZAPPA: Лятото преди да монтирам фаровете на колата отварях левият фар за да го почистя и полирам защото беше по-матов.Получи се добре, но след затварянето се замислих за конденза.За мой късмет не ми се е получавал, може би защото карам колата лятно време, доста пъти беше мита но вода не успя да влезе.:)
За мен пипкавата работа бе почистването от старото лепило от канала и капака.Направих го много внимателно със слаб поялник на малки участъци лека полека.Лепилото полепва, изчиства се поялника с ножче и продължаваме до заветната цел.
Към aλexandro: аз използвах обикновен силикон, който дори вчера се изчисти доста лесно.Може би не е най-подходящ но свърши работа.
Нека и колегите да споделят какво използват.
 
batkosioДата: Понеделник, 28.11.2011, 17:10:08 | Message # 8
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Аз използвах оригиналното лепило, което не почиствам. Просто когато фарът е достатъчно добре нагрят, се отваря много лесно, лепилото не става на конци и не цапа. Ако все пак искате да го почистите, има подобно лепило в големите вериги като Практикер, което при висока температура омеква, а при ниска се втвърдява, но е доста скъпо.
Когато правих ретрофита на прожекторите от TSX на моите JDM фарове, след операцията ми правеше конденз левия фар, ана десния се бе разлепил shroud-a (не знам как е на български). Отворих ги, поправих всичко, и сега ми прави конденз десния фар. Та сега ме чака същата процедура, а тъкмо съм си паснал предната броня, направо не разбирам защо толкова сложно са го направили. Да не говорим, че от маниащина монтирах моторчета за регулиране от европейските фарове на JDM-ските, и сега дори и габарит да трябва да сменя, трябва да сваля бронята и фара. Весело, а :)
Подробности ще опиша в темата с моя проект, някой ден...




Редактирано от batkosio - Понеделник, 28.11.2011, 17:10:27
 
AgeДата: Събота, 03.12.2011, 23:06:51 | Message # 9
H22 Team

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
И така да повдигна темата :) От два дни фаровете са на колата, издържаха теста на автомивката и да чукам на дърво за сега не се наблюдава изпотяване(надявам се и така да продължи).Видимостта по тъмно е добра и съм доволен от крайният резултат. coffee
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda