Как да направим JDM Headlights да светят в правилната посока
|
|
Age | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 00:37:01 | Message # 1 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Малко преди началото на лятото си закупих JDM headlights.Естествено веднага ги монтитах и зачаках националната среща.Вечерно време като карах из града бях силно впечатлен как силно светят пустите фарове, видимостта бе в пъти по-голяма и си казах ударих джакпота.Светя в насрещното но пък виждам.Наложи ми се да пътувам извън града всички срещу мен мислеха че съм на дълги и посточнно ми присвяткваха.Спрях и забих фаровете на минималното ниво, колегите вече не ми светеха но и аз вече нищо не виждах пред мен.Прибрах се на магия.Направих си няколко регулировки на фаровете но уви, или залсепявам или нищо не виждам а фаровете ми харесват.Доста го мислих и накрая реших, че е време за действие.Смяна на рефлекторите от стоковите фарове и монтажът им в JDM фаровете. Горният е стоковият, под него Япончето
Освен външните разлики основната е в самите рефлектори:
В този случай това са рефлекторите от късите светлини на сток(в ляво) и JDM(в дясно) рефлектори от ляв фар.Вижда се линията на пречупване(извинявам се но не съм запознат с чертожните програми за да покава по-точно)
Време е за действие: Първо с подръчни средства (отверка, сешоар и здрави пръсти) отваряме стоковият фар.Как става това: с отверката първо махаме металните клипси- 5 бр. на фар.Нагряваме със сешоара по периферията на фара и внимателно започваме да отделяме капака.Има и други начини за отлепването но мен този най ми допада. Черният капак е захванат с 3 винта, махаме и него: Зпочваме да изваждаме рефлекторите, освобождаваме винтовете за хоризонтала, вертикала и стопорният винт къси светлини и дългите Внимавайте да не попада лепило върху рефлектора или да го пипате с пръсти иначе
Преминаваме към отварчнето на япончето: Идентично
отново разликата
и вече монтираните рефлектори в япончето за правилно светене Завършен вид:
Тези дни ще направя и другият фар. Дано съм ви бил полезен.Ако имате въпроси питайте
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 01:08:35 | Message # 2 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
sCoff | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 02:01:30 | Message # 3 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Ей, какви ли не изпълнения за пустия JDM Поздравления за ентусиазма.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 09:52:09 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Поздравления, така трябва да се прави!! Искам да питам (а и не само теб, защото знам, че и batkosio има какво да каже по въпроса) с какво се лепят след това стъклата на фаровете. Питам защото загледах наскоро моите фарове и забелязах, че единия е леко мръсен отвътре. Та си мисля да го отворя да го почистя хубаво, а покрай това може да боядисам и черния капак вътре, който от черен, вече е станал нещо като кафяв.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 10:54:01 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Поздравления. Хубава тема!
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ManiaK | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 12:20:21 | Message # 6 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Поздравления и от мен за ентусиазма! Темата е много добра а това което си свършил заслужава адмирации, защото малцина биха си хванали с такава пипкава работа само защото заслепяват насрещнодвижещите се коли, обикновено на българина не му пука за останалите и за това че може да предизвика ПТП, така че още веднъж Поздравления!
ManiaK's Lude
|
|
| |
Age | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 16:52:04 | Message # 7 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Радвам се, че ви е харесала темата. На въпросът на ZAPPA: Лятото преди да монтирам фаровете на колата отварях левият фар за да го почистя и полирам защото беше по-матов.Получи се добре, но след затварянето се замислих за конденза.За мой късмет не ми се е получавал, може би защото карам колата лятно време, доста пъти беше мита но вода не успя да влезе.:) За мен пипкавата работа бе почистването от старото лепило от канала и капака.Направих го много внимателно със слаб поялник на малки участъци лека полека.Лепилото полепва, изчиства се поялника с ножче и продължаваме до заветната цел. Към aλexandro: аз използвах обикновен силикон, който дори вчера се изчисти доста лесно.Може би не е най-подходящ но свърши работа. Нека и колегите да споделят какво използват.
|
|
| |
batkosio | Дата: Понеделник, 28.11.2011, 17:10:08 | Message # 8 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Аз използвах оригиналното лепило, което не почиствам. Просто когато фарът е достатъчно добре нагрят, се отваря много лесно, лепилото не става на конци и не цапа. Ако все пак искате да го почистите, има подобно лепило в големите вериги като Практикер, което при висока температура омеква, а при ниска се втвърдява, но е доста скъпо. Когато правих ретрофита на прожекторите от TSX на моите JDM фарове, след операцията ми правеше конденз левия фар, ана десния се бе разлепил shroud-a (не знам как е на български). Отворих ги, поправих всичко, и сега ми прави конденз десния фар. Та сега ме чака същата процедура, а тъкмо съм си паснал предната броня, направо не разбирам защо толкова сложно са го направили. Да не говорим, че от маниащина монтирах моторчета за регулиране от европейските фарове на JDM-ските, и сега дори и габарит да трябва да сменя, трябва да сваля бронята и фара. Весело, а Подробности ще опиша в темата с моя проект, някой ден...
Редактирано от batkosio - Понеделник, 28.11.2011, 17:10:27 |
|
| |
Age | Дата: Събота, 03.12.2011, 23:06:51 | Message # 9 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| И така да повдигна темата От два дни фаровете са на колата, издържаха теста на автомивката и да чукам на дърво за сега не се наблюдава изпотяване(надявам се и така да продължи).Видимостта по тъмно е добра и съм доволен от крайният резултат.
|
|
| |