Error 9 - CYP ???
|
|
Golden | Дата: Вторник, 24.12.2013, 15:39:17 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 202
Статус: Офлайн
| Здравейте. Преди време ми показваше тази грешка на инфоборда но след време спря да я показва. Обаче ми се наложи да си сменя делкото и след смяната пак започна да я показва. Някакви идеи как да го оправя това?
Поздрави.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 24.12.2013, 16:26:39 | Message # 2 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Доколкото знам тази грешка я дава заради сензор вътре в делкото. Вътре има три сензора - CKP, TDC и CYP и този е един от тях. В сервизното ръководство би трябвало да пише какво му се мери на този сензор (съпротивление най-вероятно) и колко трябва да дава. CYP - Cylinder Position сензор TDC - Top Dead Center сензор CKP - Crankshaft Position сензор
Ето това намерих като описание в нета: The CKP Sensor determines timing for fuel injection and ignition of each cylinder and also detects engine speed. The TDC Sensor determines ignition timing at start-up (cranking) and when crank angle is abnormal. The CYP Sensor detects the position of No. 1 cylinder for sequential fuel injection to each cylinder.
|
|
| |
Golden | Дата: Вторник, 24.12.2013, 18:57:45 | Message # 3 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 202
Статус: Офлайн
| Хмм странно. Ще го прегледам след празниците.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 24.12.2013, 19:36:49 | Message # 4 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Все пак не си взел ново делко така че може филма с CYP да се повтаря.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Golden | Дата: Сряда, 25.12.2013, 13:00:47 | Message # 5 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 202
Статус: Офлайн
| Интересното е, че само след като загрее колата светва Чек-а. А някой път даже и не светва.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 25.12.2013, 23:41:26 | Message # 6 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Това със загряването ми напомня за спойки...
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Golden | Дата: Сряда, 25.12.2013, 23:56:41 | Message # 7 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 202
Статус: Офлайн
| Мен ме съмнява, че изобщо е от делкото. Защото като я взех колата почти не я караха и като почнах да си я карам изведнъж спря да се появява проблема. И сега като стана проблема с луфта на старото делко го смених и си работеше обаче реших да ремонтирам цялата предница и около 2 седмици не беше палена колата и сега пак започна да свети. Обаче днес ходих до Paradise и нямаше проблеми. Много е странно.
|
|
| |
VRG | Дата: Четвъртък, 13.02.2014, 11:21:54 | Message # 8 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 42
Статус: Офлайн
| Здравейте. Използвам съществуващия топик, за да опиша проблем при мен. От няколко дни усетих двигателя да работи неравномерно при определени режими, но го отдадох на лош бензин, както става обикновено. Впоследствие, това зачести, а вчера първо започна да прекъсва между 3000 и 3500/мин, а вече на прибиране и при всякакви обороти. Какво показа инфоборда: Error 4 CKP Error 9 CYP Error 15 Ignition Output Signal Появата на три грешки едновременно хем ме озадачава, хем ме обнадеждава, че по-лесно ще се открие проблемът. Един от възможните фактори е овлажняване на нещо, тъй като последните дни се топяха ледът и снегът и имаше огромни локви.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 13.02.2014, 14:48:20 | Message # 9 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| По всичко изглежда, че проблема е в делкото - поне ако съдим по грешките.
|
|
| |
VRG | Дата: Четвъртък, 13.02.2014, 15:14:32 | Message # 10 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 42
Статус: Офлайн
| Благодаря! Ако е делкото - добре. Поне е на лесно място за работа. Между другото, днес по обяд карах колата - картината се промени - на високи обороти е ОК, а на ниски прекъсва и гасне. Трих грешките от инфоборда преди това, уж ги трие, но си стоят на екранчето (още преди да стартирам двигателя).
|
|
| |
Golden | Дата: Четвъртък, 13.02.2014, 16:04:34 | Message # 11 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 202
Статус: Офлайн
| Аз направо смених колата. Сега всичко е ОК Но иначе да, проблема се оказа във делкото. Свали си делкото и го провери хубаво. Даже направо може да го смениш с друго
|
|
| |
VRG | Дата: Понеделник, 17.02.2014, 18:48:30 | Message # 12 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 42
Статус: Офлайн
| Попаднах по следите на повредата. На тихи обороти на място откъм делкото се чува неравномерен стържещ звук. Звучи сякаш палецът закача контактите на капачката. Самите контакти и палецът имат явни следи от механично износване (канавки по контактите и заобляне ръбовете на контакта на палеца. Пространството между външната капачка и вътрешната бе плътно покрито с ръждив на цвят фин прах, който след като почистих, двигателят изобщо заработи на празен ход. Озадачава ме наличието на тънък слой масло по долната вътрешна част на делкото, дори просмукващ се и отвън покрай външната капачка. Проблемът може да не е в самото делко, а във вала му, ако леглото му е разбито. Надявам се, че ако някой се е справял с подобен проблем, ще даде напътствия. Благодаря!
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 17.02.2014, 19:01:42 | Message # 13 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ако има луфт и мислиш че е разбит лагера може да се смени но такьв лагер няма да можеш да намериш заради особения размер. За лагера може да ти помогне Мони от M&S auto (за контакт виж в раздел магазини). Има и семеринг и един "О" прьстен които могат да пропуснат масло. Виж дали отвьтре е омаслено деокото или отвьн. Ако е отвьн ,значи е О прьстена. Сега прочетох по внимателно и видях че си писал че омасляването е от вьтре. Значи от семеринга ти е теча. Имаше много хубава тема за смяна на семеринга и лагера ама непомня дали беше тука или в червения форум.
Ето я : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55896
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 17.02.2014, 19:05:07 |
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 17.02.2014, 19:18:44 | Message # 14 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Тоя лагер е някакъв нестандартен размер и може и да го няма. Дано да не съм прав де. Стискам палци.
|
|
| |
VRG | Дата: Понеделник, 17.02.2014, 19:58:23 | Message # 15 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 42
Статус: Офлайн
| Благодаря за отзивчивостта! Всъщност аз няма сам да правя ремонт, но е добре човек да знае къде е проблемът. Качих едно видео със звук на youtube: http://www.youtube.com/watch?v=NKgLqY-Vtl4
Редактирано от VRG - Понеделник, 17.02.2014, 20:03:18 |
|
| |