Извъднеж ми се прецакаха ниските обороти
|
|
eDaniel | Дата: Неделя, 29.12.2013, 22:17:04 | Message # 16 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Гаражната "диагностика" за течове се прави със спрей за карбуратори, а не с WD40. В нета има много инфо за този метод, но аз (и не само аз) смятам че е опасен. Идеята е проста - пръскаш със спрея за карбуратори там където се предполага, че може да има проблем и ако се променят оборотите на колата (да, при запалена кола се прави) значи там е проблема... Има тонове инфо за това.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 29.12.2013, 23:31:48 | Message # 17 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote MonsterOOD ( ) преди дроселовата клапа има два отвора. Дай фото бре,няма да сляза до колата и да разглобявам....неам идея за кво говориш
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 30.12.2013, 01:06:27 | Message # 18 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| За кои отвори става въпрос?
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 30.12.2013, 10:44:33 | Message # 19 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Дани, така е прав си, прави се с шпрей за карбове или нещо което гори. Аз в мен имам ВД40 за това него ползвах (той гори). Опасност няма щом течноста гори.
За отвора ще го снимам просто не взех телефона с мен като търсих къде е проблема. На снимката не се вижда отвора за който говоря. Намира се вътре преди дроселовата клапа. По снимката намира се малко преди датчика за положение на дросела. Ще слезна след малко да го снимам.
Намерих една снимка в нета.
Дупката вътре преди дросела!
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Понеделник, 30.12.2013, 11:03:24 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 06.01.2014, 21:30:09 | Message # 20 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Привет,
Открих проблема благодарение на тази тема и по-точно "автоматичният смукач" ( FITV (Fast Idle Valve)). Благодаря на Дани, че си е направил труда да ги напише тия неща и се радвам, че някъде имаше и линк къде се намира, как се почвиства и как се регулира.
http://preludebg.com/forum/12-12-1
Сега и аз малко да покажа: - FITV се намира под дросела. За да се стигне до него и да може да се обслужи, трябва да се свали дросела от колектора.
- самият винтил се захранва в въздух от въпросният отвор за който питах по-горе.
- това е от другата страна на дросела (не бях махнал импровизираната тапа на поливи условия)
- тука съм снимал самият винтил ( FITV клапан)
Аз като отворих капачката на винтила, пласмасовата втулка се разхождаше вътре. Беше се отвила до края. Извадих всичко почистих само с парцал и започнах да завивам втулката. За да може лесно да върви понеже се завива с права отверка прожеп. С друга отверка леко натиснах клапана надоло, така че да не опира във втулката докато я навивам. Както гледах в едно видео и аз така направих, а именно навих втулката до край и я развих 1/4 оборот.
Така и така бях откачил дросела та му вкарах и един парцал и на него да светне. След това всичко згобих и моторетката се кротна.
Мерси на всички ви за подкрепата и предположенията който дадохте.
Това от мен по тази тема ако има нешо питайте ще обясня
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 06.01.2014, 21:54:10 | Message # 21 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Браво за това, че си написал решението на проблема.
Не е задължително да се сваля дросела, само се усложнява операцията.
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Вторник, 07.01.2014, 09:45:03 | Message # 22 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Аз не видях друг начин да се "регулира" винтила без сваляне на дросела от колектора. Самата капачка с джаджата вътре (винтила) гледа към купето и мястото което има за работа е супер малко и почти не възможно за работа.
Аз не свалих дросела на 100% просто свалих жилото на газта, един вакум и развих 4-те гайки. Водите и другите неща си ги оставих свързани.
Днес сутринта нещо не ми хареса като я запалих на студеното време. Като запалих и веднага угасна и трябваше пак да я запаля. След 2-рият старт проблеми нямаше и оборотите бяха около 1400. Не съм сигурен и ще прочета точно как се регулира този клапан. Смятам, че трябва още малко да се развие след затягане до край. Като намеря точно инфо ще пиша!
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
nurs | Дата: Вторник, 07.01.2014, 21:51:07 | Message # 23 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| колега аз моят като го почистих също го навих докрая и развих 1/4 оборот но не ми хареса каро запаля сутринта и ми държеше много ниски обороти кам 1000 и нещо....след постепенно развиване с 1/4 оборот стигнах 2.5 и сега сутрин ми държи около 1700....и смятам че за -5/-10 са ок.
|
|
| |
KONI | Дата: Четвъртък, 09.01.2014, 15:26:53 | Message # 24 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| здравейте колеги. понеже и аз имах проблем с оборотите при първоначално стартиране реших днес да извърша процедурата. клапана отвътре небеше кой знай колко мръсен но го почистих със спрей за карбуратори.след навиването и връщане с 1/4 оборотите бяха много зле.след няколко проби и връщане с 2 оборота станаха 1500-1600 и ги оставих така. явно това с връщането на 1/4 не е стандарт за всеки автомобил е индивидуално. поздрави.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 09.01.2014, 17:32:32 | Message # 25 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Проблема (според мен), не е във връщането на 1/4 оборот, а в това къде трябва да спре да се завива преди да се отвие тоя четвърт оборот. Може би ако спрете да завивате при наличието на усилие и после върнете малко назад ще стане точно както трябва. Аз като правих регулирането не въртях със сила, а просто докато се появи усилие и после върнах назад.
|
|
| |
KONI | Дата: Четвъртък, 09.01.2014, 18:28:46 | Message # 26 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| аз направих точно това.навивах докато се усети ,че свърши резбата не съм прилагал никакво усилие.но после върнах 2 оборота за да доидат нужните обороти.
|
|
| |