• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Извъднеж ми се прецакаха ниските обороти
eDanielДата: Неделя, 29.12.2013, 22:17:04 | Message # 16
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Гаражната "диагностика" за течове се прави със спрей за карбуратори, а не с WD40. В нета има много инфо за този метод, но аз (и не само аз) смятам че е опасен. Идеята е проста - пръскаш със спрея за карбуратори там където се предполага, че може да има проблем и ако се променят оборотите на колата (да, при запалена кола се прави) значи там е проблема... Има тонове инфо за това.


プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Неделя, 29.12.2013, 23:31:48 | Message # 17
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote MonsterOOD ()
преди дроселовата клапа има два отвора.
Дай фото бре,няма да сляза до колата и да разглобявам....неам идея за кво говориш ;)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Понеделник, 30.12.2013, 01:06:27 | Message # 18
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
За кои отвори става въпрос?

Приложени файлове: 7011364.png (11.0 Kb)
 
MonsterOODДата: Понеделник, 30.12.2013, 10:44:33 | Message # 19
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Дани, така е прав си, прави се с шпрей за карбове или нещо което гори. Аз в мен имам ВД40 за това него ползвах (той гори). Опасност няма щом течноста гори.

За отвора ще го снимам просто не взех телефона с мен като търсих къде е проблема. На снимката не се вижда отвора за който говоря. Намира се вътре преди дроселовата клапа. По снимката намира се малко преди датчика за положение на дросела. Ще слезна след малко да го снимам.

Намерих една снимка в нета. 


Дупката вътре преди дросела!


Engine: H23A2 160 ps

Редактирано от MonsterOOD - Понеделник, 30.12.2013, 11:03:24
 
MonsterOODДата: Понеделник, 06.01.2014, 21:30:09 | Message # 20
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Привет,

Открих проблема благодарение на тази тема и по-точно "автоматичният смукач" ( FITV (Fast Idle Valve)).
Благодаря на Дани, че си е направил труда да ги напише тия неща и се радвам, че някъде имаше и линк къде се намира, как се почвиства и как се регулира.

http://preludebg.com/forum/12-12-1

Сега и аз малко да покажа:
- FITV се намира под дросела. За да се стигне до него и да може да се обслужи, трябва да се свали дросела от колектора.



- самият винтил се захранва в въздух от въпросният отвор за който питах по-горе.



- това е от другата страна на дросела (не бях махнал импровизираната тапа на поливи условия)



- тука съм снимал самият винтил ( FITV клапан)



Аз като отворих капачката на винтила, пласмасовата втулка се разхождаше вътре. Беше се отвила до края. Извадих всичко почистих само с парцал и започнах да завивам втулката. За да може лесно да върви понеже се завива с права отверка прожеп. С друга отверка леко натиснах клапана надоло, така че да не опира във втулката докато я навивам. Както гледах в едно видео и аз така направих, а именно навих втулката до край и я развих 1/4 оборот.

Така и така бях откачил дросела та му вкарах и един парцал и на него да светне. След това всичко згобих и моторетката се кротна. 

Мерси на всички ви за подкрепата и предположенията който дадохте. 

Това от мен по тази тема ако има нешо питайте ще обясня :)


Engine: H23A2 160 ps
 
GarfiДата: Понеделник, 06.01.2014, 21:54:10 | Message # 21
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Браво за това, че си написал решението на проблема.

Не е задължително да се сваля дросела, само се усложнява операцията.
 
MonsterOODДата: Вторник, 07.01.2014, 09:45:03 | Message # 22
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Аз не видях друг начин да се "регулира" винтила без сваляне на дросела от колектора. Самата капачка с джаджата вътре (винтила) гледа към купето и мястото което има за работа е супер малко и почти не възможно за работа. 

Аз не свалих дросела на 100% просто свалих жилото на газта, един вакум и развих 4-те гайки. Водите и другите неща си ги оставих свързани.

Днес сутринта нещо не ми хареса като я запалих на студеното време. Като запалих и веднага угасна и трябваше пак да я запаля. След 2-рият старт проблеми нямаше и оборотите бяха около 1400. Не съм сигурен и ще прочета точно как се регулира този клапан. Смятам, че трябва още малко да се развие след затягане до край. Като намеря точно инфо ще пиша!


Engine: H23A2 160 ps
 
nursДата: Вторник, 07.01.2014, 21:51:07 | Message # 23
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
колега аз моят като го почистих също го навих докрая и развих 1/4 оборот но не ми хареса каро запаля сутринта и ми държеше много ниски обороти кам 1000 и нещо....след постепенно развиване с 1/4 оборот стигнах 2.5 и сега сутрин ми държи около 1700....и смятам че за -5/-10 са ок.
 
KONIДата: Четвъртък, 09.01.2014, 15:26:53 | Message # 24
Годан (5)

Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
здравейте колеги.
понеже и аз имах проблем с оборотите при първоначално
стартиране реших днес да извърша процедурата.
клапана отвътре небеше кой знай колко мръсен но го
почистих със спрей за карбуратори.след навиването и 
връщане с 1/4 оборотите бяха много зле.след няколко проби
и връщане с 2 оборота станаха 1500-1600 и ги оставих така.
явно това с връщането на 1/4 не е стандарт за всеки автомобил
е индивидуално.
поздрави.
 
NSBOPДата: Четвъртък, 09.01.2014, 17:32:32 | Message # 25
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Проблема (според мен), не е във връщането на 1/4 оборот, а в това къде трябва да спре да се завива преди да се отвие тоя четвърт оборот. Може би ако спрете да завивате при наличието на усилие и после върнете малко назад ще стане точно както трябва. Аз като правих регулирането не въртях със сила, а просто докато се появи усилие и после върнах назад.

 
KONIДата: Четвъртък, 09.01.2014, 18:28:46 | Message # 26
Годан (5)

Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
аз направих точно това.навивах докато се усети ,че свърши резбата не съм
прилагал никакво усилие.но после върнах 2 оборота за да доидат нужните
обороти.
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda