Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
H22A JDM Build
MkillaДата: Понеделник, 24.02.2014, 22:58:36 | Message # 16
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Zappa , не четеш отново :) "Ако е бил добър" демек не е бил зле пак ще стане така ако се кара с неподходящо масло.Не случайно се бухат разни естери и всякакви други глезотии ако се кара продължително на писта.А още повече ако караш с 1 масло с газ до ламарината 2-3 дни на пистата и после да си джиткаш още 6 месеца със същото.Резултата ще е много подобен като на снимките.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
NightRiderДата: Понеделник, 24.02.2014, 23:00:29 | Message # 17
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Quote ggushterov ()
Да го карам с 50км на 4та ли?
Аз съм типичния пример :)





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
ZAPPAДата: Понеделник, 24.02.2014, 23:13:13 | Message # 18
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
ggushterovДата: Сряда, 26.02.2014, 15:14:45 | Message # 19
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Двигателя не е чак толкова зле колкото изглеждаше отгоре :)  Цилиндрите са перфектни, блока няма ръб. Пак изкарах късмет и блока е с 4бр еднакви бутала стандарт Б. Смукателя е чист при портовете но горе при дросела е пълно с масло. Буталата и клапаните са много нагорели и гарнитурата беше изпуснала при един от болтовете и беше напълнила леглото на болта с масло.  Главата вече отиде за смяна на гумичките, почистване и припасване на клапаните.




Приложени файлове: 0705723.jpg (198.9 Kb) · 2790857.jpg (179.0 Kb) · 6406381.jpg (176.3 Kb) · 0157346.jpg (235.6 Kb) · 1162958.jpg (85.6 Kb) · 7004987.jpg (96.3 Kb) · 5529516.jpg (209.6 Kb) · 2056086.jpg (237.0 Kb)
 
ggushterovДата: Сряда, 26.02.2014, 18:26:32 | Message # 20
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Малко заигравка с VTEC клапана


Приложени файлове: 8702858.jpg (141.1 Kb) · 7747013.jpg (94.8 Kb) · 2012571.jpg (179.0 Kb) · 8562769.jpg (110.7 Kb)
 
ggushterovДата: Сряда, 26.02.2014, 19:21:31 | Message # 21
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Quote
ACL Rod Bearings Race Series  4B1912H - Std Size - 80.79 Euro
ACL Main Bearings Race Series 5M1957H - Std Size - 105.33 Euro

Ако някой е решил да поръчва ето ги цените :) Моите вече пътуват към мен :)
 
VIPER-CHДата: Сряда, 26.02.2014, 19:28:19 | Message # 22
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Както ти казах...цялата гнус е от износени сегменти B)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Сряда, 26.02.2014, 23:31:05 | Message # 23
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Брееее имало и основни и биелни за нашите мотори от Рейс серията ли бе? Браво !

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
NSBOPДата: Четвъртък, 27.02.2014, 12:08:08 | Message # 24
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Аз имам един въпрос. Видях, че основните лагери ги дават за H22A4. Понеже наскоро и аз купувах лагери видях, че тези на H22A4 са 55мм, докато тези на H22A/2 са 50мм.

5M1957H
Suits 55mm shaft

Четох някъде, че на първите мотори от 1997 година диаметъра на шийката бил 50мм, но на всички останали бил 55мм.


 
ggushterovДата: Четвъртък, 27.02.2014, 12:11:51 | Message # 25
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Тъкмо пристигнаха едните, другите ги няма налични. Моя като е преди 97г. е с 55мм нали?.... Що ме стряскаш сега :D
Приложени файлове: 7034302.jpg (178.6 Kb)
 
ggushterovДата: Четвъртък, 27.02.2014, 12:13:13 | Message # 26
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
На самите лагери си пише Х22А м/у другото
 
NSBOPДата: Четвъртък, 27.02.2014, 12:34:36 | Message # 27
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Quote ggushterov ()
Тъкмо пристигнаха едните, другите ги няма налични. Моя като е преди 97г. е с 55мм нали?.... Що ме стряскаш сега

Би трябвало твоите да са 50мм, не 55. Не те стряскам - просто казвам на глас това, което си мисля. Дано да не съм прав :)


 
ggushterovДата: Четвъртък, 27.02.2014, 12:35:48 | Message # 28
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
различни са да му .... ..... ..... ...... ...... ....... ...........

Редактирано от ggushterov - Четвъртък, 27.02.2014, 12:38:36
 
ggushterovДата: Четвъртък, 27.02.2014, 12:39:37 | Message # 29
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Чакай че пиша глупости :D

Не ги знам различни ли са или са еднакви ама ето какво пише:

H22A Main Bearing Width: 19.9mm/.784
H22A4 Main Bearing Width: 19.9mm/.784

H22A Rod Bearing Width: 19.35mm/.762
H22A4 Rod Bearing Width: 19.35mm/.762

H22A Main Journal Diameter: 50mm
H22A4 Main Journal Diameter: 55mm (1997 only = 50mm)

H22A Rod Journal Diameter: 47.95mm/1.888
H22A4 Rod Journal Diameter: 47.95mm/1.888

Според тази информация шийките са различни но размера на лагерите е еднакъв.......


Редактирано от ggushterov - Четвъртък, 27.02.2014, 12:47:53
 
NSBOPДата: Четвъртък, 27.02.2014, 13:03:04 | Message # 30
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
А какво става с тази разлика от половин сантиметър тогава? King например предлагат и двата размера - едва ли е случайно.
Повечето продавачи в eBay пишат конкретно за тази разлика. Виж тук например (в описанието):
http://www.ebay.co.uk/itm/360815907023


 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda