пак за оборотите
|
|
KONI | Дата: Сряда, 26.02.2014, 21:50:44 | Message # 1 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| здравеите колеги. след много търсене и четене относно моя проблем с оборотите описан в друга тема стигнах до извода,че може проблема да е в ТПС датчика.но разбрах,че не се сменя просто като IACV -то сваляш едното слагаш другото а иска някакви настроики.не можах да намеря тема където е обяснено как се прави смяната /настроиката/.ако някои знае как се прави или знае къде има тема да помага. и съответно търся ТПС -датчик за Ф20А4 или от друг мотор ако са взаимозаменяеми.
сега се сетих дали няма да е по-лесно направо да сменя дроселовата клапа с монтиран ТПС датчик вместо да го сменям и настроивам.
Редактирано от KONI - Сряда, 26.02.2014, 22:19:26 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 26.02.2014, 22:16:49 | Message # 2 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| В моята тема е описано 4-ген. 0.5V-4.5V
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 26.02.2014, 22:33:33 |
|
| |
addicted | Дата: Сряда, 26.02.2014, 22:17:15 | Message # 3 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
| Доколкото знам (а ако не съм прав някой ще ме поправи) TPS датчика е един прост потенциометър и трябва да се настрой с мултицет на определено съпротивление на плътно затворена клапа (мисля че беше 0.5 ома) и определено съпротивление на напълно отворена клапа(там май беше 4.5 ома).Мисля че в сервизното пише как се прави процедурата и има точните стойности.
|
|
| |
KONI | Дата: Сряда, 26.02.2014, 22:21:17 | Message # 4 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| колегаVIPER-CH даи да я видя тази тема.
Редактирано от KONI - Сряда, 26.02.2014, 22:22:02 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 26.02.2014, 22:22:06 | Message # 5 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| http://preludebg.com/forum/5-401-3
http://forums.hondabg.com/index.p....y203058
Много лесно, с един дигитален мултицет, се установява дали първо иманапрежение от +5 волта на пин 1 на буксата, ако напрежението е на лице, се замерва пин две, при напълно отпусната дроселна клапа между пин 2 и пин 3 "или маса същото е" се установява напрежение във рамките на 0,5 волта, започва бавно да се дава газ "натиска се педала" и волтажа трябва да се покачва плавно, във целият диапазон, да няма колебания, при напълно отворена клапа волтожа трябва да се установи до 4.5 което за компютъра означава газ до ламарината . Ако измерените напрежения са налице, значи съмненията ни за тротълпозишън сензор, или сензор на ъгъла на завъртане на дроселната клапа, са неоснователни, TPS-са работи коректно и компютъра го разбира какво му "говори" ..
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 26.02.2014, 22:33:10 |
|
| |
addicted | Дата: Сряда, 26.02.2014, 22:38:08 | Message # 6 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
| Значи е напрежение, не съпротивление, моя грешка.
|
|
| |
KONI | Дата: Сряда, 26.02.2014, 22:55:40 | Message # 7 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH (  ) Много лесно, с един дигитален мултицет, се установява дали първо иманапрежение от +5 волта на пин 1 на буксата, ако напрежението е на лице, се замерва пин две, при напълно отпусната дроселна клапа между пин 2 и пин 3 "или маса същото е" се установява напрежение във рамките на 0,5 волта, започва бавно да се дава газ "натиска се педала" и волтажа трябва да се покачва плавно, във целият диапазон, да няма колебания, при напълно отворена клапа волтожа трябва да се установи до 4.5 което за компютъра означава газ до ламарината . Ако измерените напрежения са налице, значи съмненията ни за тротълпозишън сензор, или сензор на ъгъла на завъртане на дроселната клапа, са неоснователни, TPS-са работи коректно и компютъра го разбира какво му "говори" .. тази процедура как точно се прави. имам предвид че буксата трябва да е включена в датчика нали.т.е. трябва да се бърка отзад където влизат кабелите в буксата.аз така го разбирам.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 26.02.2014, 23:00:15 | Message # 8 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Точно!И колата на контакт В графиката на дани пише кой пин ,какво е.Не,че могат да се объркат....Като уцелиш параметрите стягаш сензора
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 26.02.2014, 23:00:50 |
|
| |