• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Проблем с монтирането на дроселова клапа
IordiДата: Сряда, 26.03.2014, 00:22:10 | Message # 1
Шодан (1)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 7
Статус: Офлайн
Здравейте колеги!!!
Имам Prelude 4 gen с двигател F20Z1, който мисля че е от Accord ... Преди известно време си купих дроселова клапа на skunk2 alpha series 70mm, за която пишеше, че става за всички двигатели от B, D, H и F серии, но се оказа че има разлика в дупките за закрепване към колектора... просто не съвпадат два от отворите за болтовете.
Въпроса ми е мога ли да сменя само горната част на колектора, тази за която се захваща дросела или трябва изцяло нов колектор, и евентуално ако може от какъв модел двигател ще стане за моята F20-ка.  Може ли с някакъв фланец евентуално като вариант.
Благодаря предварително. :)
 
VIPER-CHДата: Сряда, 26.03.2014, 00:30:07 | Message # 2
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
От Н23 с пеперудите.Има ги доста  и са по-добри;) стават 1към1 за Ф20А4  но не знам как ще са там дупките за дросела.А и не знам Ф20А4 и Ф20Z1 дали са с еднакви глави-колектори.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
IordiДата: Сряда, 26.03.2014, 00:36:09 | Message # 3
Шодан (1)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 7
Статус: Офлайн
Благодаря все пак. Тия дни ще направя няколко обиколки по моргите да проверя дали има нещо :)
 
VIPER-CHДата: Сряда, 26.03.2014, 00:44:33 | Message # 4
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Кви морги...тук във форума търси и във Фейс-групата има  70лв.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
IordiДата: Сряда, 26.03.2014, 22:27:08 | Message # 5
Шодан (1)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 7
Статус: Офлайн
:)
Ще го мъчим с презаваряване на шпилките май.
 
AgeДата: Сряда, 26.03.2014, 22:33:34 | Message # 6
H22 Team

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
Да знаеш обаче че трябва и колектора да разстържеш на 70мм за да е пълен ефекта. А стоковите колектори до колкото помня не можеха да се стържат до толкова......
 
NightRiderДата: Сряда, 26.03.2014, 22:42:00 | Message # 7
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Братле ,искам само да те питам какво мислиш, че ще постигнеш с този дросел като го монтираш така или иначе ? Благодаря . :)




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Сряда, 26.03.2014, 22:42:17
 
VIPER-CHДата: Сряда, 26.03.2014, 23:51:00 | Message # 8
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз мога да ти отговоря ясно и точно ;) качване на мощността с 0.2% т.е.  харчене на пари-ефект никакъв но щом иска да си има голям дросел,нека си го сложи пича.
Магарето си е негово и ще си го е*е както си иска :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NightRiderДата: Четвъртък, 27.03.2014, 03:40:38 | Message # 9
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Така си и мислех .Москвичът винаги ще си остане Москвич ако ще и емблема на Мерцедес да му сложиш.
Конкретно по темата -пич занимаваш се с глупости . Съвет ,продай дросела на някой или си купи двигател . Всичко друго е пълно безумие. Бегачка с един дросел не става дори и с най-марковия. Прелюда е тежък а с тоя скопен мотор за гонки е направо смешен. Наливането на пари в този двигател няма да ти донесе нищо или всъщност ще олекнеш финансово и толкоз. Успех :)





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Четвъртък, 27.03.2014, 03:41:36
 
IordiДата: Четвъртък, 27.03.2014, 21:26:16 | Message # 10
Шодан (1)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 7
Статус: Офлайн
:) Приемам съветите ви, но все пак ми е дерт да го монтирам :)
Просто исках да знам дали някой друг е имал такъв проблем и как го е решил ^_^
Що се отнася до качване на мощност съм наясно че не е това начина...... но все пак е някакво начало :)
 
NightRiderДата: Четвъртък, 27.03.2014, 22:45:13 | Message # 11
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Quote Iordi ()
но все пак е някакво начало
Единственото начало е ,че ще се научиш да си монтираш дросела . :)

Аз поне друго не виждам .Ако ти виждаш сподели .
Само да не си помислиш ,че се заяждам.Искам просто да те преземя овреме. Преди да си влезнал в безмислени приключения.





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Четвъртък, 27.03.2014, 22:47:12
 
eDanielДата: Петък, 28.03.2014, 01:14:29 | Message # 12
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Светльо е прав. Стоковия колектор не можеш да го разстържеш толкова. Най-много можеш да изкараш от ATR-ския смукател - 68мм. Този дросел 70мм според мен няма никакъв смисъл за твоя мотор както казва адаша NightRider. Може би греша, но моето мнение е, че 70мм е твърде много за F20. Инженерите от Хонда са изчислили, че дросела трябва да бъде 60мм защото са преценили, че по-голям диаметър ще доведе до намаляване на скоростта на постъпващият въздух и ще има обратен ефект. Ясно доказателство за това е, че H22A 200 коня мотора има същият размер дросел. Разбирам да минеш примерно от 60 на 62 на стоков мотор, но 70мм...
Другият проблем е, че ще ти трябва афтърмаркет смукателен колектор с 70мм отвор, който струва доста парички. В противен случай ще имаш стъпка от по-голям към по-малък диаметър...
Ти си знаеш най-добре. Успех.



プレリュード 夢のカ
 
rebo_civicДата: Петък, 25.04.2014, 18:30:21 | Message # 13
Сандан (3)

Град/Държава: Montana/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 59
Статус: Офлайн
Ако разликата в дупките го позволява ги разпробий малко , при моя суап на Ф20А4 със Х23 колектор имах същия проблем със дросела(въпреки,че аз слагах Ф20 дросел). Купих си Х22 дросел и пак не паснаха 2 от шпилките , разпробих малко дупките и пасна , като нямаше никакви проблеми. :)
eDaniel е прав,този дебит на въздуха ще е същия, с по-малка скорост на потока и ефекта от голям размер дросел ще е отрицателен.Освен ако колектора не е афтърмаркет на 70мм , портната глава и следователно настройка с друго ЕКУ и т.н. и т.н. :) Работите са толкова навързани , за да усетиш разлика , сменяш 1 ама треа да се смени и друго , от там идва 3-то и чак тогава ще се усети ефект!
А колектора от фейсбук групата е продаден , ако става дума за моя който продавах за 70лв. ;)


Редактирано от rebo_civic - Петък, 25.04.2014, 18:44:11
 
VIPER-CHДата: Петък, 25.04.2014, 20:01:49 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote rebo_civic ()
при моя суап на Ф20А4 със Х23 колектор имах същия проблем със дросела(въпреки,че аз слагах Ф20 дросел).
Че какъв е смисъла?Що просто не си сложи и дросел от Н23


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Петък, 25.04.2014, 22:00:49 | Message # 15
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote rebo_civic ()
при моя суап на Ф20А4 със Х23 колектор имах същия проблем със дросела(въпреки,че аз слагах Ф20 дросел). Купих си Х22 дросел и пак не паснаха 2 от шпилките , разпробих малко дупките и пасна , като нямаше никакви проблеми. :)

Колега дроселите на Х22 (с изключение на А7,А8) и Х23 са еднакви, пленома също е  еднакъв, включително пеперудите и доста от останалите компоненти! Нямам си на идея какъв дросел си взел,че се е наложило да разпробиваш!

Иначе по-темата: Моето мнение е подобно на това които са ти написали останалите-дал си си парите за безполезна част!Освен че ще имаш проблеми с монтажа на стоков колектор, с нищо няма да подобриш работата на двигателя.Не знам дали се произвежда афтърмаркет колектор на 70мм за Ф20-много ме съмнява, но може и да има!Дори и да има ще е сериозна цифра,абсолютно неоправдано да се купува.
Най-добрия и евтин силов тунинг, който можеш да направиш на твоя двигател е да сложиш всмукателния и изпускателния колектори от Х23.Монтирането им е сравнително лесно, и колегите които са го правили казват че има осезаем положителен ефект!
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda