• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Смяна на дирекцията на Прелюд 4-та гeн
THE_VIPERДата: Вторник, 06.12.2011, 22:11:24 | Message # 1
Нанадан (7)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
Колеги ,ако някой знае дали някой в БГ е обръщал дирекцията на Прелюд 4-та ген. или ще се заеме с такава работа(колко ще струва) да даде малко инфо :)
 
mom4i74Дата: Вторник, 06.12.2011, 23:49:06 | Message # 2
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Ако искаш звьнни и говори с мойте майстори. На мен ми сложиха рьчни скорости а на една от тяхнините прелюди обрьщаха дирекцията. Казаха че е било много голяма играчка . Питай ги дали пак ще се наемат и дали ще те устрои.
0886 434 366 Вени


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
eDanielДата: Вторник, 06.12.2011, 23:50:39 | Message # 3
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Точно тях щях да ти кажа да питаш ама Момчи ме изпревари. hat


プレリュード 夢のカ
 
aλexandroДата: Сряда, 07.12.2011, 09:24:04 | Message # 4
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
От къде са тези майстори?

 
GarfiДата: Сряда, 07.12.2011, 13:16:42 | Message # 5
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
От твоя район Хайредин (или както там се пише)
 
THE_VIPERДата: Събота, 10.12.2011, 19:13:38 | Message # 6
Нанадан (7)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
Мерси за инфото колеги .. все още се чудя какво да правя ... понеже ми се кара JDM-ския мотор,а пък всичките са с десни волани....скоро май се очертава да ходя към Англия че се вудя дали не си докарам една с десен от там пък после ще му мисля.Така или иначе двигателя ще се използва.Давайте и вие мнения :)
 
eDanielДата: Събота, 10.12.2011, 21:19:04 | Message # 7
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Понеже питаш за мнение, аз бих си вкарал една хубава с десен волан и бих си прехвърлил от нея всичко, което ми харесва на моята. Намираш си една хубава с H22A, климатроник, ел.сгъваеми огледала, халф-маст антена и т.н....


プレリュード 夢のカ
 
aλexandroДата: Вторник, 13.12.2011, 15:29:59 | Message # 8
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Аз бих избрал вариант според състоянието на купето. Всички знаем за ръждата която яде задните калници и ако излезе по-читаво купето на японския Prelude, по-добре да инвестираш парите в смяна на волана, отколкото в кърпене на старото купе. Друг аргумент в полза на JDM-ския вариант е ако той има 4WS, а ти не, също така и ако си купуваш BB4 може да го намериш без люк, което да ти спести водата в багажника и гниенето на люка. И двата варианта си има плюсове и минуси, така че трябва да се решава според конкретните екземпляри между които се чудиш.

 
NSBOPДата: Вторник, 13.12.2011, 16:06:03 | Message # 9
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Чувал съм, че купетата на JDM-ските Прелюди са по-податливи на ръжда защото не се обработвали по същия начин срещу корозия като европейските. В Япония зимата не пръскат луга, а някакъв прах, който се добива от вулканична пепел и не е агресивен към метала.
Колкото до люка според мен е най-добре да имаш люк, но прозрачен с щора от 5-та генерация. Така се елиминира проблема с ръждата и ти остава опцията да му се радваш лятото :)


 
batkosioДата: Вторник, 13.12.2011, 16:12:34 | Message # 10
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Точно обратното е- японските Прелюди са поцинковани, европейските не. Иначе нямаше да си сменя почти всички подвижни елементи по купето с японски.

 
GarfiДата: Вторник, 13.12.2011, 16:17:21 | Message # 11
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Аз като Алекс, бих избрал по читавия прелюд за основа, а другия за донор.

Редактирано от Garfi - Вторник, 13.12.2011, 16:18:57
 
aλexandroДата: Вторник, 13.12.2011, 17:01:49 | Message # 12
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
И аз съм чувал че японските Прелюди (както и почти всички, ако не и всички, американски Хонди) са поцинковани. Това не означава че автоматично колата ще е по-здрава от европейска, но ако няма удари, то това ще е 99% сигурно ;)

 
policaja_oldДата: Сряда, 18.01.2012, 18:29:33 | Message # 13
Полицай

Град/Държава: PZ-област/
Група: Приятели
Съобщения: 108
Статус: Офлайн
мойте преки наблюдения са,че японското купе е по-слабо,по-точно из между тези,които ги имах-японските бяха се предали почти
 
eDanielДата: Сряда, 18.01.2012, 20:48:16 | Message # 14
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Аз нямам пряк опит, но знам, че колите са се поцинковали само за определени пазари, където зимно време се пътищата са се обработвали с агресивни вещества. В Япония използват някакви производни на вулканичната пепел и затова мисля, че policaja e прав. Ако някой може да покаже нещо, което доказва едната или другата теза, нека го пусне тук за да има яснота :)


プレリュード 夢のカ
 
THE_VIPERДата: Сряда, 18.01.2012, 21:50:43 | Message # 15
Нанадан (7)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
Благодаря на всички за мненията .. бяхте ми от голяма полза ;) Та реших вече какво да правя само се иска търпение за сега ..
Плана е следния : ще гледам за някое по здраво купе с ляв волан ( поне да не е блъскано и да няма много ръжда) ,след това или аз ще си вкарам някой H22A от Англия или ще търся да закупя от някого и след това е ясно кво правя .. :) все още се чудя дали да търся купе с 4WS или без,но това ще се решава като посъбера вече паричките и съм готов за действие.Ще ви държа в течение :p Поздрави на всички ;)
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda