Смяна на дирекцията на Прелюд 4-та гeн
|
|
THE_VIPER | Дата: Вторник, 06.12.2011, 22:11:24 | Message # 1 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
| Колеги ,ако някой знае дали някой в БГ е обръщал дирекцията на Прелюд 4-та ген. или ще се заеме с такава работа(колко ще струва) да даде малко инфо
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 06.12.2011, 23:49:06 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ако искаш звьнни и говори с мойте майстори. На мен ми сложиха рьчни скорости а на една от тяхнините прелюди обрьщаха дирекцията. Казаха че е било много голяма играчка . Питай ги дали пак ще се наемат и дали ще те устрои. 0886 434 366 Вени
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 06.12.2011, 23:50:39 | Message # 3 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Точно тях щях да ти кажа да питаш ама Момчи ме изпревари.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 07.12.2011, 09:24:04 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| От къде са тези майстори?
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 07.12.2011, 13:16:42 | Message # 5 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| От твоя район Хайредин (или както там се пише)
|
|
| |
THE_VIPER | Дата: Събота, 10.12.2011, 19:13:38 | Message # 6 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
| Мерси за инфото колеги .. все още се чудя какво да правя ... понеже ми се кара JDM-ския мотор,а пък всичките са с десни волани....скоро май се очертава да ходя към Англия че се вудя дали не си докарам една с десен от там пък после ще му мисля.Така или иначе двигателя ще се използва.Давайте и вие мнения
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 10.12.2011, 21:19:04 | Message # 7 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Понеже питаш за мнение, аз бих си вкарал една хубава с десен волан и бих си прехвърлил от нея всичко, което ми харесва на моята. Намираш си една хубава с H22A, климатроник, ел.сгъваеми огледала, халф-маст антена и т.н....
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
aλexandro | Дата: Вторник, 13.12.2011, 15:29:59 | Message # 8 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз бих избрал вариант според състоянието на купето. Всички знаем за ръждата която яде задните калници и ако излезе по-читаво купето на японския Prelude, по-добре да инвестираш парите в смяна на волана, отколкото в кърпене на старото купе. Друг аргумент в полза на JDM-ския вариант е ако той има 4WS, а ти не, също така и ако си купуваш BB4 може да го намериш без люк, което да ти спести водата в багажника и гниенето на люка. И двата варианта си има плюсове и минуси, така че трябва да се решава според конкретните екземпляри между които се чудиш.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 13.12.2011, 16:06:03 | Message # 9 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Чувал съм, че купетата на JDM-ските Прелюди са по-податливи на ръжда защото не се обработвали по същия начин срещу корозия като европейските. В Япония зимата не пръскат луга, а някакъв прах, който се добива от вулканична пепел и не е агресивен към метала. Колкото до люка според мен е най-добре да имаш люк, но прозрачен с щора от 5-та генерация. Така се елиминира проблема с ръждата и ти остава опцията да му се радваш лятото
|
|
| |
batkosio | Дата: Вторник, 13.12.2011, 16:12:34 | Message # 10 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Точно обратното е- японските Прелюди са поцинковани, европейските не. Иначе нямаше да си сменя почти всички подвижни елементи по купето с японски.
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 13.12.2011, 16:17:21 | Message # 11 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Аз като Алекс, бих избрал по читавия прелюд за основа, а другия за донор.
Редактирано от Garfi - Вторник, 13.12.2011, 16:18:57 |
|
| |
aλexandro | Дата: Вторник, 13.12.2011, 17:01:49 | Message # 12 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| И аз съм чувал че японските Прелюди (както и почти всички, ако не и всички, американски Хонди) са поцинковани. Това не означава че автоматично колата ще е по-здрава от европейска, но ако няма удари, то това ще е 99% сигурно
|
|
| |
policaja_old | Дата: Сряда, 18.01.2012, 18:29:33 | Message # 13 |
Полицай
Град/Държава: PZ-област/
Група: Приятели
Съобщения: 108
Статус: Офлайн
| мойте преки наблюдения са,че японското купе е по-слабо,по-точно из между тези,които ги имах-японските бяха се предали почти
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 18.01.2012, 20:48:16 | Message # 14 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз нямам пряк опит, но знам, че колите са се поцинковали само за определени пазари, където зимно време се пътищата са се обработвали с агресивни вещества. В Япония използват някакви производни на вулканичната пепел и затова мисля, че policaja e прав. Ако някой може да покаже нещо, което доказва едната или другата теза, нека го пусне тук за да има яснота
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
THE_VIPER | Дата: Сряда, 18.01.2012, 21:50:43 | Message # 15 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
| Благодаря на всички за мненията .. бяхте ми от голяма полза Та реших вече какво да правя само се иска търпение за сега .. Плана е следния : ще гледам за някое по здраво купе с ляв волан ( поне да не е блъскано и да няма много ръжда) ,след това или аз ще си вкарам някой H22A от Англия или ще търся да закупя от някого и след това е ясно кво правя .. все още се чудя дали да търся купе с 4WS или без,но това ще се решава като посъбера вече паричките и съм готов за действие.Ще ви държа в течение Поздрави на всички
|
|
| |