Натегнат ангренажен ремък?
|
|
itsone | Дата: Събота, 21.02.2015, 09:49:09 | Message # 1 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Дойде време за обслужване! Поръчах от един наш магазин за японски части, оригинални ремъци, ролки и гарнитура на клапаните. Миналата събота ги сменихме с един познат майстор в гаража му и тъка и тъка гарнитурата сменяхме, му казах да погледне и клапаните за регулаж- той ги регулира внимателно, но не спирам да си мисля че ремъците са натегнати и това не ми дава мира. Още при запалване на двигателя усетих доста вибрации и отидох да поразходя колата. Нарочно я настъпах по правата като изцедих втора и трета - ужасни вибрации в цялото купе, педала на газта вибрита, волана и скоросния лост и той, даже имах чувството че ще ми падне скоростната кутия, все едно турболенция от самолет (смешно звучи ама не е ) Смених в сервиз при мой хора маслото и филтрите, взех си и нова дистрибуторна капачка и палец Чух се с майстора с който сменяхме ремъците и той каза че е от тампона на двигателя (от страната на ангренажа) и понеже той беше скъсан но не намерихме тампон веднага да го сменим и сложихме старият докато намеря нов. Въпреки този тампон аз не мислех че е главно проблема от него но изчаках една седмица докато намерих и вчера го сменихме. Профилактично изчистихме и FITV и IACV. Проблема с вибрациите още го има макар и намалял малко (според мен от една седмица каране се е отпуснал малко ремъка) Докато карам имам чувството че усещам зъбите на ангренажа, тъка го усещам в педала Мсля че трябва да се отпусне ремъка (ремъците) Какъв е вашият съвет?
Prelude F20 GSM 0897 456 331
Редактирано от itsone - Събота, 21.02.2015, 09:52:08 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 21.02.2015, 11:11:53 | Message # 2 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Събота, 21.02.2015, 15:02:15 | Message # 3 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Възможно ли е да не е зацепил правилно балансиращите валове и от там да се получава проблема?
|
|
| |
itsone | Дата: Събота, 21.02.2015, 15:59:08 | Message # 4 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Отидох при този майстор защото той ми сменя първият път ремъците и ролките преди 6 почти 7 години, когато купих колата и викам той го прави преди и не съм имал проблеми почти 60 000 км затова пак при него отидох. Днес пак му звънях и му казвам отново за вибрациите и той пак твърди че няма как да е от натегнат ремък, дори да е натегнат пак нямало да има вибрации и казва че е нещо друго, например тампон на някой гърне. мисля че са правилно зацепени ремъците аз бях при него и му помагах докато ги наглася и двамата гледахме белезите че си съвпадат, единствено каза че малко бягало с четвърт зъб и ако го измести ще бягало повече. Гледам че пишете в множествено число за валовете а доколкото знам аз съм с един, поправете ме ако греша.
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |
ЧИЧО | Дата: Събота, 21.02.2015, 17:18:51 | Message # 5 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 56
Статус: Офлайн
| Available to users only
|
|
| |
itsone | Дата: Събота, 21.02.2015, 19:07:50 | Message # 6 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Добре ако не е от натягане остава да има проблем в зацепването, не знам вече направо ми писна да си товаря главата с тва и няма да мирясам докато не се разбере.
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 21.02.2015, 19:46:30 | Message # 7 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
itsone | Дата: Неделя, 22.02.2015, 14:01:33 | Message # 8 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Интересно от една седмица каране че са поотслабнали вибрациите (или съм свикнал с тях), но пак са доста в сравнение преди ремонта. Утре мисля да отида сутринта при един друг познат майстор и направо ще му кажа да я отворим и да провери дали всичко е поставено както трябва и той да прецени. Кофтито в случая е че двамата се познават и най накрая да чуя от първият - ти на мен не ми вярваш и тем подобни, но в случея пренебрегвам това, защото все пак колата е по важна и едва ли майстора ще иска да ми плати ремонт който ще е последвал от нещо несвършено както трябва, а както знаем бая пари са оригиналните части а и не се знае какво още ще се прецака. Благодаря ви до момента момчета ! Ще пиша след като има някакъв нов резултат, но утре задължително отивам при другия майстор да видиме.
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 22.02.2015, 21:14:16 | Message # 9 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Какво да ти кажа, и аз бера сега ядове от майстори!! С основание не давам на никой да ми пипа по колата!!! На новозакупеното CR-V обаче се наложи спешен ремонт,докато се прибирах към къщи,нямах нито инструменти нито условия да го направя на пътя, така че отиде в сервиз.Още като я взех не работеше добре,менеше оборотите не вървеше така както преди.Понеже нямаше термостат,приех че може да е от него проблема,или нещо клапана за празните обороти да е зациклил. Еми накратко, днес проверих какво са направили,разглобих и установих че ангренажа е зацепен грешно,има един прехвърлен зъб. Момчето което прави колата се извини, явно не е внимавал,допуснал е грешка,нямал опит с Хонди и т.н. Няма значение,не му се сърдя,понеже в всяко друго отношение се показа като "пич" и ми помогна в трудна ситуация. Пиша ти това с мисълта да не би и при теб нещата да са подобни. Балансиращите валове на Прелюда се зацепват по специфичен начин, огледайте отново зацепването на ангранажа и балансиращите валове!!
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 22.02.2015, 22:25:06 | Message # 10 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) Момчето което прави колата се извини, явно не е внимавал,допуснал е грешка,нямал опит с Хонди и т.н. Няма значение,не му се сърдя,понеже в всяко друго отношение се показа като "пич" и ми помогна в трудна ситуация. Призната грешка е половин грешка... Някои майстори имат голям проблем с това!
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
itsone | Дата: Понеделник, 02.03.2015, 20:51:20 | Message # 11 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Днес разглобихме отново колата да видим дали са зацепени правилно ремъците. гледахме белезите, въртяхме, връщахме и все тая, изглеждат добре с разлика от 1/3 зъб на ангренажа за която разлика май накрая се докара на нула поради това, че ремъкът в предната част натегнат а в задната доста по хлабав и накрая дойде точно и ремъка се беше опънал равномерно в двете страни. Майстора не спря да се чуди, както и аз защо тресе а и го повозих да осети, и падна голямо чудене. Другото чудене беше защо тая водна помпа има белези като те по принцип нямат, а пък аз се се чудех и търсих къде се тика тоя 6мм болт и тъка и не намерихме къде (нали съм уж дърводелец, кога съм се занимавал с коли и разчитам на майстора като му помагам с квото мога). Накрая сглобихме колата както си беше с надежда че утре като я запаля ще е добре (утре казвам защото силиконирахме капака на клапаните и да дръпне спокойно) И като се прибрах не знам защо реших да ровя информация за двигателя, че стигнах и до видео как се сменя и гласи точно. Ами какво да ви кажа, водната помпа се оказа десен разпределителен вал, а маслената помпа била водна Малееее, побеснях и му звъня на майстора: Имам лоши новини викам, това което викаш че е водна помпа гледам че е десния разпределителен вал и той остана доста учуден и вика че къде тогава ти е водната помпа, викам отгоре, е къде е маслената ми викам де да знам сигурно от ляво. Пичове, смейте се то за плачене, айде на мене разбираемо е аз не разбирам от коли, ама МАЙСТОРА...... не знам! Й сега утре пак разглабяй. Валът още малко и ще направи 180 градуса разлика както е при мен сега. Червената точка в горният край е както е при мен в момента, а оградената точка в долният край е точно как се пада когато болта който блокира валът е поставен и това е правилното му положение.
Prelude F20 GSM 0897 456 331
Редактирано от itsone - Понеделник, 02.03.2015, 20:56:05 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 02.03.2015, 21:23:36 | Message # 12 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 02.03.2015, 21:28:55 | Message # 13 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Знаех си,че там се крие проблема Нищо за напред ще знаеш.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 02.03.2015, 22:07:22 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ква маслена помпа,къв "десен" вал? Де ги търсите тез майстори,дето не са виждали кола с балансиращи валове.... па се сетих за Моканина..... - Боже, колко мъка има по тоя свят, боже!И пак се загледа подир каруцата.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
itsone | Дата: Вторник, 03.03.2015, 08:17:03 | Message # 15 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Мен питате ли ме кво ми е, 3 седмици станаха ZAPPA благодаря за схемичките и съжелявам постоянно бъркам найменованието на валовете имах предвит десния балансиращ (заден балансиращ както казваш) А сега след малко отивам да покажа на майстора как да оправи колата Поне от всичко вече мога да си сменям ремъците сам другият път. По късно ще пиша да кажа вече всичко ли си е на място. Кажете от къде да изтегля такова подробно техническо ръководство, имам тука едно но май му либсват много неща
P.P
Оправихме най накрая зацепването, сега колата върви много леко и спокойно. Има друго което е дразнещо и неприятно, когато двигателя е загрял има едно неприятно виене от година и половина което си мислех че е от някоя от ролките понеже тествахме преди време без ремъците на хидравликата и на динамото за да изключим тях като проблем, но това виене си го имаше и без тях. леко като подам газ да кача оборотите и спира да вие, като се върне на нормално 800-900 оборота и пак почва и това само при загрял двигател. Сега след смяната на ролките и ремъците и грешно зацепеният вал изчезна това виене и аз поне за него се успокоих. Сега след като валът си дойде където трябва отново почна да си вие както преди и не знам къде е проблема. Водната помпа умишлено не исках да се сменя като си мисля че е оригиналната и би трябвало да издържи дълги години. Не знам от къде може да идва виенето дали е водна помпа или друго?
Prelude F20 GSM 0897 456 331
Редактирано от itsone - Вторник, 03.03.2015, 12:27:43 |
|
| |