• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Натегнат ангренажен ремък?
itsoneДата: Събота, 21.02.2015, 09:49:09 | Message # 1
Сандан (3)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
Дойде време за обслужване!
Поръчах от един наш магазин за японски части, оригинални ремъци, ролки и гарнитура на клапаните.
Миналата събота ги сменихме с един познат майстор в гаража му и тъка и тъка гарнитурата сменяхме, му казах да погледне и клапаните за регулаж- той ги регулира внимателно, но не спирам да си мисля че ремъците са натегнати и това не ми дава мира. Още при запалване на двигателя усетих доста вибрации и отидох да поразходя колата. Нарочно я настъпах по правата като изцедих втора и трета - ужасни вибрации в цялото купе, педала на газта вибрита, волана и скоросния лост и той, даже имах чувството че ще ми падне скоростната кутия, все едно турболенция от самолет (смешно звучи ама не е ) Смених в сервиз при мой хора маслото и филтрите, взех си и нова дистрибуторна капачка и палец
Чух се с майстора с който сменяхме ремъците и той каза че е от тампона на двигателя (от страната на ангренажа) и понеже той беше скъсан но не намерихме тампон веднага да го сменим и сложихме старият докато намеря нов. Въпреки този тампон аз не мислех че е главно проблема от него но изчаках една седмица докато намерих и вчера го сменихме. Профилактично изчистихме и FITV и IACV. Проблема с вибрациите още го има макар и намалял малко (според мен от една седмица каране се е отпуснал малко ремъка)
Докато карам имам чувството че усещам зъбите на ангренажа, тъка го усещам в педала
Мсля че трябва да се отпусне ремъка (ремъците) Какъв е вашият съвет?


Prelude F20 GSM 0897 456 331

Редактирано от itsone - Събота, 21.02.2015, 09:52:08
 
ZAPPAДата: Събота, 21.02.2015, 11:11:53 | Message # 2
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
pikaso906Дата: Събота, 21.02.2015, 15:02:15 | Message # 3
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Възможно ли е да не е зацепил правилно балансиращите валове и от там да се получава проблема?

 
itsoneДата: Събота, 21.02.2015, 15:59:08 | Message # 4
Сандан (3)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
Отидох при този майстор защото той ми сменя първият път ремъците и ролките преди 6 почти 7 години, когато купих колата и викам той го прави преди и не съм имал проблеми почти 60 000 км затова пак при него отидох. Днес пак му звънях и му казвам отново за вибрациите и той пак твърди че няма как да е от натегнат ремък, дори да е натегнат пак нямало да има вибрации и казва че е нещо друго, например тампон на някой гърне. мисля че са правилно зацепени ремъците аз бях при него и му помагах докато ги наглася и двамата гледахме белезите че си съвпадат, единствено каза че малко бягало с четвърт зъб и ако го измести ще бягало повече.
Гледам че пишете в множествено число за валовете а доколкото знам аз съм с един, поправете ме ако греша.


Prelude F20 GSM 0897 456 331
 
ЧИЧОДата: Събота, 21.02.2015, 17:18:51 | Message # 5
Сандан (3)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 56
Статус: Офлайн
Available to users only

 
itsoneДата: Събота, 21.02.2015, 19:07:50 | Message # 6
Сандан (3)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
Добре ако не е от натягане остава да има проблем в зацепването, не знам вече направо ми писна да си товаря главата с тва и няма да мирясам докато не се разбере.

Prelude F20 GSM 0897 456 331
 
ZAPPAДата: Събота, 21.02.2015, 19:46:30 | Message # 7
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
itsoneДата: Неделя, 22.02.2015, 14:01:33 | Message # 8
Сандан (3)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
Интересно от една седмица каране че са поотслабнали вибрациите (или съм свикнал с тях), но пак са доста в сравнение преди ремонта. Утре мисля да отида сутринта при един друг познат майстор и направо ще му кажа да я отворим и да провери дали всичко е поставено както трябва и той да прецени. Кофтито в случая е че двамата се познават и най накрая да чуя от първият - ти на мен не ми вярваш и тем подобни, но в случея пренебрегвам това, защото все пак колата е по важна и едва ли майстора ще иска да ми плати ремонт който ще е последвал от нещо несвършено както трябва, а както знаем бая пари са оригиналните части а и не се знае какво още ще се прецака.
Благодаря ви до момента момчета :) !
Ще пиша след като има някакъв нов резултат, но утре задължително отивам при другия майстор да видиме.


Prelude F20 GSM 0897 456 331
 
nightfighterДата: Неделя, 22.02.2015, 21:14:16 | Message # 9
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Какво да ти кажа, и аз бера сега ядове от майстори!! С основание не давам на никой да ми пипа по колата!!!
На новозакупеното CR-V обаче се наложи спешен ремонт,докато се прибирах към къщи,нямах нито инструменти нито условия да го направя на пътя, така че отиде в сервиз.Още като я взех не работеше добре,менеше оборотите не вървеше така както преди.Понеже нямаше термостат,приех че може да е от него проблема,или нещо клапана за празните обороти да е зациклил.
Еми накратко, днес проверих какво са направили,разглобих и установих че ангренажа е зацепен грешно,има един прехвърлен зъб.
Момчето което прави колата  се извини, явно не е внимавал,допуснал е грешка,нямал опит с Хонди и т.н. Няма значение,не му се сърдя,понеже в всяко друго отношение се показа като "пич" и ми помогна в трудна ситуация. 
Пиша ти това с мисълта да не би и при теб нещата да са подобни. Балансиращите валове на Прелюда се зацепват по специфичен начин, огледайте отново зацепването на ангранажа и балансиращите валове!!
 
eDanielДата: Неделя, 22.02.2015, 22:25:06 | Message # 10
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Момчето което прави колата се извини, явно не е внимавал,допуснал е грешка,нямал опит с Хонди и т.н. Няма значение,не му се сърдя,понеже в всяко друго отношение се показа като "пич" и ми помогна в трудна ситуация.

Призната грешка е половин грешка... Някои майстори имат голям проблем с това!



プレリュード 夢のカ
 
itsoneДата: Понеделник, 02.03.2015, 20:51:20 | Message # 11
Сандан (3)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
Днес разглобихме отново колата да видим дали са зацепени правилно ремъците.
гледахме белезите, въртяхме, връщахме и все тая, изглеждат добре с разлика от 1/3 зъб на ангренажа за която разлика май накрая се докара на нула поради това, че ремъкът в предната част натегнат а в задната доста по хлабав и накрая дойде точно и ремъка се беше опънал равномерно в двете страни.
Майстора не спря да се чуди, както и аз защо тресе а и го повозих да осети, и падна голямо чудене.
Другото чудене беше защо тая водна помпа има белези като те по принцип нямат, а пък аз се се чудех и търсих къде се тика тоя 6мм болт :) и тъка и не намерихме къде (нали съм уж дърводелец, кога съм се занимавал с коли и разчитам на майстора като му помагам с квото мога). Накрая сглобихме колата както си беше с надежда че утре като я запаля ще е добре (утре казвам защото силиконирахме капака на клапаните и да дръпне спокойно) И като се прибрах не знам защо реших да ровя информация за двигателя, че стигнах и до видео как се сменя и гласи точно. Ами какво да ви кажа, водната помпа се оказа десен разпределителен вал, а маслената помпа била водна :D Малееее, побеснях и му звъня на майстора:
Имам лоши новини викам, това което викаш че е водна помпа гледам че е десния разпределителен вал и той остана доста учуден и вика че къде тогава ти е водната помпа, викам отгоре, е къде е маслената ми викам де да знам сигурно от ляво.
Пичове, смейте се то за плачене, айде на мене разбираемо е аз не разбирам от коли, ама МАЙСТОРА...... не знам!
Й сега утре пак разглабяй. Валът още малко и ще направи 180 градуса разлика както е при мен сега.
Червената точка в горният край е както е при мен в момента, а оградената точка в долният край е точно как се пада когато болта който блокира валът е поставен и това е правилното му положение.
Приложени файлове: 6258410.jpg (246.3 Kb)


Prelude F20 GSM 0897 456 331

Редактирано от itsone - Понеделник, 02.03.2015, 20:56:05
 
ZAPPAДата: Понеделник, 02.03.2015, 21:23:36 | Message # 12
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only
Приложени файлове: 5256219.jpg (138.2 Kb) · 2517172.jpg (132.6 Kb) · 2304039.jpg (135.5 Kb) · 5465397.jpg (164.1 Kb) · 7153964.jpg (135.5 Kb) · 0517264.jpg (120.9 Kb) · 8051229.jpg (92.1 Kb) · 2609585.jpg (144.4 Kb) · 7431696.jpg (166.0 Kb) · 4731542.jpg (128.6 Kb)


PRELUDE 2.2 TYPE S
 
pikaso906Дата: Понеделник, 02.03.2015, 21:28:55 | Message # 13
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Знаех си,че там се крие проблема :D Нищо за напред ще знаеш.

 
VIPER-CHДата: Понеделник, 02.03.2015, 22:07:22 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Ква маслена помпа,къв "десен" вал? :D Де ги търсите тез майстори,дето не са виждали кола с балансиращи валове.... па се сетих за Моканина.....
- Боже, колко мъка има по тоя свят, боже!И пак се загледа подир каруцата.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
itsoneДата: Вторник, 03.03.2015, 08:17:03 | Message # 15
Сандан (3)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
Мен питате ли ме кво ми е, 3 седмици станаха
ZAPPA благодаря за схемичките и съжелявам постоянно бъркам найменованието на валовете
имах предвит десния балансиращ (заден балансиращ както казваш) :)
А сега след малко отивам да покажа на майстора как да оправи колата :D
Поне от всичко вече мога да си сменям ремъците сам другият път.
По късно ще пиша да кажа вече всичко ли си е на място.
Кажете от къде да изтегля такова подробно техническо ръководство, имам тука едно но май му либсват много неща

P.P

Оправихме най накрая зацепването, сега колата върви много леко и спокойно.
Има друго което е дразнещо и неприятно, когато двигателя е загрял има едно неприятно виене от година и половина което си мислех че е от някоя от ролките понеже тествахме преди време без ремъците на хидравликата и на динамото за да изключим тях като проблем, но това виене си го имаше и без тях.
леко като подам газ да кача оборотите и спира да вие, като се върне на нормално 800-900 оборота и пак почва и това само при загрял двигател. Сега след смяната на ролките и ремъците и грешно зацепеният вал изчезна това виене и аз поне за него се успокоих. Сега след като валът си дойде където трябва отново почна да си вие както преди и не знам къде е проблема. Водната помпа умишлено не исках да се сменя като си мисля че е оригиналната и би трябвало да издържи дълги години. Не знам от къде може да идва виенето дали е водна помпа или друго?


Prelude F20 GSM 0897 456 331

Редактирано от itsone - Вторник, 03.03.2015, 12:27:43
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda