АБС от 5-та в 4-та HOW TO ...
|
|
Maverik999 | Дата: Сряда, 08.07.2015, 11:15:22 | Message # 1 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Необходими материали:
1. АБС комп от 5-та. 2. Буксите към т.1 с 20-30см кабели. 3. АБС модула в коша. 4. Буксите към т.3 с 20-30см кабели. 5. Кабели от АБС модула в коша от 4-та към инсталацията на купето 4-та 6. Единият спирачен маркуч е с различен диаметър така че трябва преходник от ХХмм към ХХмм на АБС блока. 7. Поялник с такъмите към него (както и задпоялнично устройство) 8. Термошлаух 3мм, 4мм, 5мм по 2-3 метра от размер. 9. Много мерак и още повече търпение !!!
Малко снимки от мотажа на АБС помпата в коша:
Започва се от кутията с бушоните в коша: 1. Намират се кабелите от бушони В1 и В2 към АБС компа - WHT и WHT/GRN и ги режете възможно най-близо до буксата им вътре в кутията с бушоните. Махате бушони В1 и В2 да не стане беля с "кютуците" от WHT и WHT/GRN.
2. Намирате кабела от Feil Safe Relay към ABS Motor Relay - BLK/YEL и го режете възможно най-далече от кутията с бушоните. (*А1 това може и да не се прави).
След като е изпълненена т.1 се премива към теснотията в купето около мястото на АБС компа: 3. Всички кабели си съотвестват по цвят с ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА: а) SCS от АБС на 5-та е RED/WHT и се запоява към BRN/WHT от инсталацията на 4-та. б) понеже 5-та има 4 селеноида по един за всяка гума, а четвъра само 3, то Right-Rear Selenoid остава без окабеляване. Точно заради това беше т.1 !!! YEL кабела от АБС 5-та се запоява към WHT от инсталацията на 4-та. BLK/ORN кабела от АБС 5-та се запоява към WHT/GRN от инсталацията на 4-та. в) има заигравка с кабела към чек лампата BLU/RED.
г) DLC кабела - LT GRN/RED от АБС 5-та не се връзва
4. Останалите кабели си съответсват по цвят и мирис и се поят на око
След като и това е свършено се вади шофьорската седалка(ако си мазохист може и да не се маха), заляга се с главата опряна на спирачката и съединителя, гледа се нагоре и дясно и се търсят ШИ**НИТЕ Feil Safe Relay-та. Две са, захванати едно за друго. Не се мъчете да ги сваляте няма нужда! Разкача се буксата на релето от страната на двигателя(би трянвало да е само с 4 кабела) и се зарязва откачена(е, свинска опашка да не се мандрахерца е пожелателна). Сваля се буксата на релето от страната на купето(тук трябва да има 5 кабела!!!) и се разглобява внимателно. Разменят се местата на кабел/клема BLK и BLK/YEL. По време на горната процедура: а) е допустимо псуване, викане, пиене на бира, пак псуване и т.н. !!! б) НЕ Е ДОПУСТИМО отказване, защото това е най-тегавото.
Вече може да връщате купето в нормалното му състояние и да се местите изцяло в коша.
5. От АБС модула на 5-та излизат 9 кабела (толкова са на буксата и на 4-та). 7 от тях си съвпадат по цветове. Двата на RR Selenoid обаче ако помните НЕ съвпадат. Запояват се само тези които съвпадат по цветове.
6. Би трябвало да са останали YEL и BLK/ORN откъм 5-та и откъм 4-та BRN/WHT и BRN/BLU. Запояват се YEL към BRN/WHT и BLK/ORN към BRN/BLU.
7. BRN/WHT и BRN/BLU се режат възможно най-далече от буксата на инсталацията на 4-та и най-близо до купето.
8. BRN/WHT се запоява към WHT от т.1
9. BRN/BLU се запоява към WHT/GRN от т.1 *А1 ако сте изпълнили тази стъпка, то сега трябва да удължите BLK/YEL и да го запоите към BRN/BLK (без да режете BRN/BLK, просто го заголвате леко и към него припоявате удължения BLK/YEL)
10. Проверява се веригата от АБС компа и буксата, която влиза АБС модула специално за YEL и BLK/ORN !!!!
11. Запояват се и захранващите букси на АБС модула.
12. Свързва се всичко и се чистят грешките от АБС компа !!!
13. Проверява се за нови грешки.
14. Време е за Road Test.
Воала - ИМАТЕ СИ АБС от 5-та, насаден в 4-та.
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
Редактирано от eDaniel - Четвъртък, 30.07.2015, 23:57:09 |
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 08.07.2015, 12:06:30 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Как е спирането на колата сега? Иначе поляците слагат отзад на стоковите апарати 300мм дискове от Тойота Авенсис - имах бая инфо по тази интервенция ама след един преинстал и замина всичко.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
|
bladesux | Дата: Сряда, 08.07.2015, 17:55:16 | Message # 4 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
| А какъв е смисъла на цялото това упражнение ? ABS-а на 5та по- прецизен ли е?
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 08.07.2015, 23:19:16 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| ABS-а на 5-та управлява всяко едно колело по отделно. 4-та управлява задните наедно, само предните са индивидуални. По-съвременен е, и по-добър.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Agilent | Дата: Четвъртък, 09.07.2015, 10:46:34 | Message # 6 |
Нидан (2)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 32
Статус: Офлайн
| А как стои въпроса със монтирането на модула в коша , имам предвид хидравличната част , обезвъздушаване и т.н. , моя АБС не работи , имам още един пак за 4-та които уж е читав , отделно имам туториал как се ремонтира АБС-а когато има грешка 1 /помпата/ но някак си не смея да разбъзикам всичко , та се чудех ако не е много проблемно може да си поиграя , може и направо на 5-та да го направя , с ел. частта нямам никакви проблеми , другото ме притеснява повече
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Четвъртък, 09.07.2015, 16:45:33 | Message # 7 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Quote rollin ( ) Как е спирането на колата сега?
Не мога да правя сравнение, понеже колата я купих с изтръгнат АБС. По думи на МонстерООД, при 4-та първо завлича гума и след секунда(около) АБС-а започва да рита, докато при мен няма завличане, а направо риткане.
Quote Agilent ( ) А как стои въпроса със монтирането на модула в коша , имам предвид хидравличната част , обезвъздушаване и т.н.
Понеже и аз не съм по тази част ходих на сервиз за процедурата. Както писах по-горе бях с изтръгнат АБС и имах нещо като разпределител на усилието(на които беше и преходника с различните резби) и нямах проблем с единият маркуч, които е с различна резба спрямо модула на 5-та. Най-много време отне стойката и монтажа на АБС модула, маркучетата се навиха за 10-на минути всичките, обезвъздушаването си е обезвъздушаване ... смучене на всяко колело с вакум, после помпене на педала.
След почивката ще подредя снимките по стъпките и ще сложа схемата и линкове към елементите за платката за чек лампата.
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
Редактирано от Maverik999 - Четвъртък, 09.07.2015, 16:47:40 |
|
| |
rubara | Дата: Събота, 18.07.2015, 10:23:45 | Message # 8 |
Йондан (4)
Град/Държава: Pleven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 81
Статус: Офлайн
| Quote Agilent ( ) отделно имам туториал как се ремонтира АБС-а когато има грешка 1 /помпата/ но някак си не смея да разбъзикам всичко Нещо против да го споделиш тоя туториал, понеже и аз имам един, и искам да ги сравня. Скоро мисля да правя тая манипулация, в моя туториал ми го дава, че някакви топченца трябва да се изчистят и това е.
|
|
| |
Agilent | Дата: Вторник, 21.07.2015, 19:49:03 | Message # 9 |
Нидан (2)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 32
Статус: Офлайн
| http://honda-tech.com/honda-prelude-4/abs-code-1-fix-pics-2830570/ - ето това е , то едва ли и има друг вариант освен този ,като не броим смяна с ново
|
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 21.07.2015, 20:29:54 | Message # 10 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Немам нерви за такова нещо
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 30.07.2015, 23:58:11 | Message # 11 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Прехвърлих всичко в първият пост. Изтривам предният ако не ти трябва?
プレリュード 夢のカ
|
|
| |