Зареждане на генератора
|
|
pe6o74 | Дата: Понеделник, 19.10.2015, 22:42:28 | Message # 1 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Някой правил ли е измерване на зареждането на на генератора и каква е стойността му ?
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 19.10.2015, 22:43:57 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Алтернатор се нарича и зависи от състоянието на акумУлатора от 13.8 до 14.2 е ако всичко е ОК
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 19.10.2015, 22:47:52 | Message # 3 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| аз го смених преди месец защото моя не зареждаше и даваше 12.5 .Нормалното е както казва Недко .Моя новия толкова дава .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Понеделник, 19.10.2015, 22:58:56 | Message # 4 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Генератор звучи по-добре на български език .
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Понеделник, 19.10.2015, 23:11:20 | Message # 5 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| 14,2-14,3 премерих еднакви стойности на сузуки-то и митсубиши-то ми . Баба хонда даде 13,8 , но не беше палена доста време . Утре ще заредя батерията порядъчно (макар , че запали от раз ) и ще доложа .
Редактирано от pe6o74 - Понеделник, 19.10.2015, 23:27:10 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 19.10.2015, 23:41:29 | Message # 6 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| 13.8-14.2 варира моя с акумулатор над 3 год.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 20.10.2015, 09:21:53 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote pe6o74 ( ) Генератор звучи по-добре на български език . То така е и по-правилно според мен по същество представлява трифазен променливотоков генератор с изправител и регулатор.От къде е възникнало това наименование "алтернатор" и на мен ми е чудно Може би като начин да се раздели от постояннотоковите генератори, които отдавна не се използват вече в автомобилите.
Иначе на въпроса ти- макс.зарядно напрежение е 14,4V понеже една оловна клетка може да даде 2,4V => 6 клетки =>14,4V. Нормалното зарядно напрежение не бива да е по ниско от 13,5-14,4V, естествено варира в тези граници в зависимост от оборотите и включените консуматори (понеже няма идеален стабилизатор). Зарядното напрежение зависи от качеството( на изпълнение и изправност) на изправително стабилизаторния блок, много малко трябва да се влияе от включените консуматори и състоянието на акумулатора! Обикновено се получават ниски стойности на зарядното напрежение ако е неизправен някой от диодите или при неизправен стабилизатор.
Редактирано от nightfighter - Вторник, 20.10.2015, 09:49:37 |
|
| |
pe6o74 | Дата: Вторник, 20.10.2015, 20:40:53 | Message # 8 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Аз теорията я знам , въпросът е как стоят на практика нещата след 22 години одъртяване . Вчера ме домързя да свалям батерията и заредих една друга . Преди малко направих следните измервания : с оригиналната , незаредена - 12, 3 волта преди палене . 14,3 след запалване и работа на смукач . 14,27 при подаване на газ . След около 4 - 5 минути работа и малко паднали обороти (леко загряла) - 14,10 - 14 , 15 волта . Пробвах и със заредената батерия - стойностите са много подобни , да не кажа същите . Снощи когато показваше 13,8 волта , колата беше загряла нормално и оборотите бяха доста по-ниски от днешните , при които правих измерванията . Може и да съм бил включил и някой консуматор . Днес нямах време да я загрея и премеря тогава . Ще направя и това . От включени големи консуматори много ме съмнява да не се влияе стойността на зареждането , особено на тихи обороти при загряла кола : днес включих абсолютно всичко каквото може да работи по колата и то на максимална степен . Зареждането падна до 13,6 , а в момента на включване на авариийните и компресора на климатика - до 13,4 .
Редактирано от pe6o74 - Вторник, 20.10.2015, 20:42:20 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 20.10.2015, 21:16:30 | Message # 9 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote pe6o74 ( ) От включени големи консуматори много ме съмнява да не се влияе стойността на зареждането Quote nightfighter ( ) много малко трябва да се влияе от включените консуматори затова е стабилизатора,но както казах няма идеален,електроните елементи също стареят и влошават първоначалните си параметри.
Quote nightfighter ( ) зависи от качеството( на изпълнение и изправност) на изправително стабилизаторния блок Според мен при теб всичко си е в нормите,не виждам от какво се притесняваш?
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Вторник, 20.10.2015, 21:30:09 | Message # 10 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Не се притеснявам изобщо , щом лошата лампа гасне още в момента на завъртането на стартера - всичко е наред . Просто това вечерно 13,8 волта леко ме озадачи първоначално и реших да споделя . Също и уредът беше цял ден с мен и опаааа , как да се стърпя да не вдигна капака ... Между другото тихите и обороти са със 150-200 по-ниски от на другите ми каляски .
Редактирано от pe6o74 - Вторник, 20.10.2015, 21:31:44 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 20.10.2015, 23:12:04 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Къде мериш,на акумулатора или директно на плюса на генератора?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Сряда, 21.10.2015, 00:03:24 | Message # 12 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| На батерията меря - там е по-меродавно .
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 21.10.2015, 01:11:46 | Message # 13 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote pe6o74 ( ) там е по-меродавно . Ако няма падове.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 21.10.2015, 21:02:29 | Message # 14 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Нали има реле регулатор, ако е зареден и държи ток акумулатора нормално е заряда да падне на 13.8 според мене.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Сряда, 21.10.2015, 21:12:31 | Message # 15 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Не беше зареден , но е оригинален японски и след 3 месечен престой - запали от раз .
|
|
| |