И моят ред за клеморед дойде
|
|
NSBOP | Дата: Петък, 29.07.2016, 13:04:58 | Message # 1 |
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| От известно време наблюдавах много фин труднозабележим пушек излизащ от лявата страна на основата на волана - там, където излиза лостчето за мигачите. Понякога го имаше и изчезваше бързо, понякога не се появяваше изобщо. Разглобявах всичко два пъти (без самият клеморед) но не видях проблем, нито усетих някаква миризма. В един момент стана така, че не можех да дам на контакт изобщо. Или присветваха всички лампи или не светеше нищо изобщо. Тогава вече (моя грешка) се реших да търся проблема в клемореда. При разглобяването видях, че спойката на един от силовите кабели беше буквално потекла в капачето, което покрива клемореда. Самият пластмасов корпус също имаше леко разтопено по него. Проблемът се реши със смяна на клемореда. Лошото при 4-та генерация е, че там няма букса, която просто да се изключи и да се извади. Един дебел кабел тръгва надолу към кутията на бушоните в купето и още един горе в посока към шофьорската врата. Отделно алармаджиите се връзват на жълто/черния кабел (май е масово) та там играха клещите. Разплитането на кабелите и изваждането на клемореда ми отне доста време, но в крайна сметка проблемът е решен, благодарение на Злати (Golden).
Ако някой се чуди как се казва клеморед на английски - ignition switch.
|
|
| |
addicted | Дата: Събота, 30.07.2016, 08:36:08 | Message # 2 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
| И аз го имах проблема преди няколко месеца. При мен се появи от раз, без никакви предварителни сигнали. Както си се движех ми присветна таблото, спрях и след това нямаше палене. Няма контакт, само положение стартер. Паля на стартер идържа ключа на милиметър преди стартер, размести ли се колата гасне. Как съм се прибрал 30-тина километра до вкъщи не питайте. Тогава мислех да взимам от Златко клемореда, ама парите бяха кът, та се прибегна до ремонт. Разглобих го, моя за щастие нямаше разтопено като твоя, просто всички контактни повърхности бяха много нагорели. Истърках ги с няколко номера шкурка, до най финната която имах, сглобих и всичко си тръгна без проблем. Вътре нямаше никаква смазка, и аз също не сложих което мисля че е грешка. Като имам време на село, ще го разглобя, ще го полирам с дремела и ще сложа някаква контактна смазка, така със шкурка та е възможно пак да искри лекичко отвреме навреме и да нагори отново, въпреки че го докарах много лъскаво.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 30.07.2016, 14:04:07 | Message # 3 |
 CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Тези клемореди са железни. 20+ години живот! Японеца го е измислил
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 30.07.2016, 20:01:51 | Message # 4 |
 ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |