Х23а2 - проблем с 4WS (частичен?)
|
|
rubara | Дата: Понеделник, 27.11.2017, 13:14:37 | Message # 1 |
Йондан (4)
Град/Държава: Pleven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 81
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги, септември месец съживихме един прелюд с двигател х23а2, доста усилия положихме, доста работа свършихме, има още доста, но успяхме да приведем колата във вид годен да мине техно тест и ... ето ни сега тук. Автомобила ще влиза в сервиз за обслужване, всички гарнитури (ВСИЧКИ!), ремъци, ролки, масла... абе да има. Проблема обаче, който ме тормози е свързан с 4WS системата. АБС - работи, 4ws РАБОТИ?! Не дава грешка на таблото, но не работи както трябва. Задно дясно (пасажерското) завива без проблем, но задно ляво (шофьорската страна) не завива на едната страна. В началото си мислех, че може би, защото автомобила е стоял толкова време без да се кара и може нещо да е клеясало (едва ли не хардуерен проблем, да не е нещо от датчиците или компа), но не ми се вярва. Посъветваха ме да пусна темичка тук и да видим какво ще се произнесат старейшините За сега клоним към студени спойки на компютъра, но все пак искаме и друго мнение, може някой да се е сблъсквал с проблема.
Въпрос №2, който е по-скоро към Недко, Джийзъса на прелюдската музика - Какви са размерите или ако знаете определен модел колони за задната кора, че на старата бях започна с фланци и т.н. и така не ги довърших.
Редактирано от rubara - Понеделник, 27.11.2017, 13:15:49 |
|
| |
bladesux | Дата: Понеделник, 27.11.2017, 18:17:36 | Message # 2 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
| Здрасти,
3 са вариантите :
1 ) Крайното стъпало на компа което управлява силовата част ( електромотора ) е изгоряло - сменяш компа , аз не бих рискувал с ремонт на това
2) Вътрешния комутатор на електромотора, който отговаря за постъпателното движение на едната страна е прекъснат ( изгорял ) - сменяш рейката, аз пак не бих рискувал
3) Main steering sensor-a *или както се казваше тая уйовина е преебан и не дава сигнал за позицията на гумата и я отчита че е постоянно на пълно ляво или дясно ( в такива случай светва чека ама знаеш ли го ) - сменяш рейката , поне аз така бих направил.
|
|
| |
rubara | Дата: Вторник, 28.11.2017, 08:15:52 | Message # 3 |
Йондан (4)
Град/Държава: Pleven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 81
Статус: Офлайн
| Quote bladesux ( ) Здрасти,3 са вариантите :
1 ) Крайното стъпало на компа което управлява силовата част ( електромотора ) е изгоряло - сменяш компа , аз не бих рискувал с ремонт на това
2) Вътрешния комутатор на електромотора, който отговаря за постъпателното движение на едната страна е прекъснат ( изгорял ) - сменяш рейката, аз пак не бих рискувал
3) Main steering sensor-a *или както се казваше тая уйовина е преебан и не дава сигнал за позицията на гумата и я отчита че е постоянно на пълно ляво или дясно ( в такива случай светва чека ама знаеш ли го ) - сменяш рейката , поне аз така бих направил. Ще сваля компа и ще го поогледам, врътката е системата да работи
|
|
| |
bladesux | Дата: Вторник, 28.11.2017, 11:45:05 | Message # 4 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
| Kакто решиш, но ако не разбираш от електроника те съветвам да не пипаш много много защото има доста случай където след подобни ремонти задните колела се въртят накъдето и когато си искат.
|
|
| |