SWAP- Прелюд IV F20A4 с Н22A/ H22A1/ H22A2
|
|
VIPER-CH | Дата: Събота, 18.02.2012, 21:13:23 | Message # 1 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ето и темата за която стана дума в една друга тема с обява.„ Та така,моля колегите които са правили тази смяна да споделят информация и опит. Например; Скоростна кутия,колектори,пети и тампони,стартер,алтернатор,електроника и инсталация,изпускателна генерация, компресора за климатика,помпа хидравлика,дистрибутор.... Благодаря предварително на всички
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Събота, 18.02.2012, 22:14:43 |
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 19.02.2012, 15:36:19 | Message # 2 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз не съм правил такъв swap, но знам, че скоростните кутии са взаимозаменяеми за всички Прелюди. Освен това има много голям шанс да не ти се налага да сменяш кабелите за свещите. Успех с проекта!
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 19.02.2012, 16:17:29 | Message # 3 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| И май стартера на Ф20 е същия като на Н22 Най-много ми трябва инфо за агрегатите(климатик,помпа хидравлика и алтернатор) както и петите на двигателя на Ф20 дали пасват на Н22 понеже повечето двигатели се намират не оборудвани и после е едно ходене по мъките,въртене на телефони и скъпи части.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 19.02.2012, 20:33:07 | Message # 4 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Е хубаво де, ти какво мислиш да правиш? В смисъл да прехвърляш стартери, хидравлични помпи, компресор, алтернатор и тн. ли? Купи си оборудван мотор и не се занимавай с глупости. Реално освен кутията едва ли ще има други сходни неща... А и кутията на Ф20-ката е по дълга и ще спъне до някаде Х22-то(разбира се ако ще се гониш иначе ти е все тая...)
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 19.02.2012, 21:04:07 | Message # 5 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Както казах не знаеш на какво ще попаднеш кво значи оборудван?Напълно оборудван?За това пуснах темата за да има инфо,какво е нужно и какво не.Много ясно,че щом този двигател стои в коша на 4-та генерация и си има всичко,единственото което е нужно е компютъра малко жици за в-тека и фланец за ауспуха. пп.Още нещо,интересува ме бензиновата помпа дали е съвместима т.е.налягането
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 17:01:08 | Message # 6 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Относно кабелите на свещите , те са различни на H22 с тези на F20A4.По-скоро на F22 да стават с тези на Ф20А4. Нали бях пуснал тема точно за кабелите , че и мен ме интересуваше но не стават.Бензиновите помпи на F20A4 и H22 са еднакви според каталозите и парт номерата.Лагерите на предните главини са еднакви , капачката , палеца
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 20.02.2012, 17:16:27 |
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 01.07.2013, 19:33:17 | Message # 7 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ако слагате двигател, който не от същата генерация прелюд като вашия неминуемо ще имате разлика в буксите на алтернатора, инжекторите, ECU и др. Разликата идва от различните стандарти OBD
Редактирано от Garfi - Понеделник, 01.07.2013, 19:35:07 |
|
| |
galev_90 | Дата: Понеделник, 01.07.2013, 22:25:15 | Message # 8 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Ламбда сонда от х22а2, не пасва на инсталация х22а5(обд2а).Да няма изненади, бъдете подготвени за това
Редактирано от galev_90 - Понеделник, 01.07.2013, 22:25:54 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 01.07.2013, 22:31:38 | Message # 9 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| На Х22А5 е с 4 кабела ламдата. На Х22А2 с колко кабела е ? Ако е проблем само буксата може да се прехвьрли
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 02.07.2013, 01:14:33 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Най-много ми трябва инфо за агрегатите(климатик,помпа хидравлика и алтернатор)
Агрегатите са съвместими,различни са шайбите на генератора и климатичния компресор.На Х22 е с 5 пистов ремък на останалите с 4 пистов.Кабелите за свещите няма да станат на Х22, лулите на останалите са по-къси. Скоросните кутии и стартера са съвместими. Стойката за хидравликата става само от Х22 може да стане и от Х23 но с преправяне.И на трите двигателя тези стойки са различни, дали от ф20 може да се преправи не знам. Стойките за климатичния компресор и генератора са еднакви за Х22 и Х23, дали това е така и за Ф20 може да провериш по парт номерата. Всмукателния и изпускателния колектор + двуцевката трябва да са от Х22, от другите не стават. Инсталацията е почити същата,необходимо е да се добавят няколко кабелчета,ако е JDM H22A малко повечко жички + външна кутия с ELD + Knock sensor. Делкото на Ф20 няма да пасне на Х22, почити еднакво е, но захващащите крачета са на различно място ( това не мога да го твърдя със сигурност,но така разбрах от една тема за делка тук в форума)
|
|
| |