• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Проблем с брейк лампата и лампата за ръчната ( паркинг + ! )
pe6o74Дата: Понеделник, 23.04.2012, 00:42:24 | Message # 1
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Здравейте , преди час след първоначално палене на прелюда на таблото останаха да светят въпросните две лампи . След натискане на крачната би трябвало брейк лампата да изгасне , но НЕ ! Проверих крушките отзад на стоповете са изрядни и светят. Интересното е , че и другата червена лампа не изгасва . Единствено при пускане на ръчната до долно положение , интензитетът на светлината леко намалява , но не изгасва напълно . Проверих казанчето за спирачната течност - нивото е добре . Като тръгнах и след около 500 метра светна и лампата на абс-а. Направих самодиагностика , чрез окъсяване на двойната букса и лампата на абс-а мига два поредни пъти през кратък интервал и след малко по-дълъг интервал мига един път . Това като , че ли е код 21 . Според мануала , това е Parking brake switch - related problem . Та в стоп машинката на ръчната ли да търся повредата ? Погледнах през процепа и се вижда пластмасово бяло палче , което натиска една ламаринка( на която има хванат кабел ) . При пусната ръчна палеца натиска ламаринката и я отлепя от металния корпус . При това положение лампата за ръчната остава без маса и би трябвало да изгасне . Но моята не иска . Имат ли връзка двете червени лампи ?

Редактирано от pe6o74 - Понеделник, 23.04.2012, 00:46:11
 
ZAPPAДата: Понеделник, 23.04.2012, 01:01:26 | Message # 2
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
pe6o74Дата: Понеделник, 23.04.2012, 01:22:31 | Message # 3
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
До като пишех одеве бях махнал минусовата клема . Сега я сложиш и дадох контакт без да съм дръпнал ръчната . Чудо - лампата на ръчната не свети и като натиснах крачната и брейк лампата изгасна . Дръпнах ръчната и нещата се повториха - светнаха и двете лампи и не искат да изгаснат повече . Явно заекът се крие вътре под пластмасата на ръчната и се нарича стоп-машинка . Лампата на 4 ВС-а светна одеве и тя в движение , ужасссссс. Диагностиката даде код 70 и 74 . Ако цялата тази дискотека по таблото е от стоп- машинката на ръчната - нямам думи . Намерих ти акумулатор , писах ти на скайпа .

Редактирано от pe6o74 - Понеделник, 23.04.2012, 01:23:48
 
ZAPPAДата: Понеделник, 23.04.2012, 01:42:02 | Message # 4
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
pe6o74Дата: Понеделник, 23.04.2012, 01:48:17 | Message # 5
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Не съм я карал незапалена , нито съм я бутал . Така , махнах клемата към стоп машинката но лампата не изгасна . Откачих датчика за нивото на спирачната течност - давам контакт и лампата не свети . Натискам педала и брейк лампата изгасва . Тъкмо се зарадвах и след няколко секунди си светнаха и двете лампи . :o
 
ZAPPAДата: Понеделник, 23.04.2012, 13:47:32 | Message # 6
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
pe6o74Дата: Понеделник, 23.04.2012, 22:28:21 | Message # 7
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Днес сутринта давам контакт и паркинг лампата не свети . Паля , натискам педала и брейк-лампата изгасна . След около 5-6 секунди светнаха и двете лампи . Явно има връзка между тях . Тръгнах - след около 500 метра светна абс-а , а след около 2-3 км светна и 4 вс-а . Прочетох в мануала , че има някакви сензори в стоповете отзад - един в десния и три в левия . Хондааааа.........
 
nightfighterДата: Вторник, 24.04.2012, 00:07:02 | Message # 8
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Тази лампа може да светне ако и се подаде маса от:
1.Контакта за ръчната
2.Контакта в казанчето за спирачна течност
3.От верига за безопасност на спирачната система,която е запаралена в самото табло,и има няколко модификации.

От тази лампа се подава сигнал (маса) и към системите за ABS и 4WS,святкането на техните лампи е в следствие на тази неизправност.Проводника на лампата на ръчната спирачка е зелено/червен.Маса през ключа на ръчната,запаралелен с ключа в казанчето постъпва на едното краче на лампата в таблото.На другото имаш +12 волта.Провери имаш ли маса на този проводник зелено/червен директно на буксата на таблото,или за по лесно от дясно в ъгъла горе има един сив куплонг на който има обикновено 4 проводника,един от тях е зелено/червен и това е същия проводник който отива на буксата на таблото и на ръчната спирачка.



Ако там имаш маса ,ще трябва да сваляш таблото и да провериш на самата букса пак за същия цвят проводник но след като е разкачена.Запаралелването с другата възможна верига е в самото табло.

п.с.От тази букса която съм ти показал залено/червения кабел отива към ЕКУ на ABS и 4WS
Приложени файлове: 8963596.jpg (139.0 Kb)


Редактирано от nightfighter - Вторник, 24.04.2012, 00:15:42
 
pe6o74Дата: Вторник, 24.04.2012, 20:23:03 | Message # 9
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Благодаря за бързата реакция . Днес сутринта се случи следното : Свалих минусовата клема . Изчаках 30 секунди , сложих я . Меря този зелено / червен проводник - когато не е на контакт дава маса , когато дадох на контакт вече не е маса . Паркинг лампата не светна - откачил съм стоп машинката на ръчната и съм разкачил датчика на казанчето. Брейк-лампата си свети , натиснах педала - изгасна . Чаках поне 2-3 минути и двете лампи си стояха загасени . Запалих , без да тръгвам работи на място около 2-3 минути - лампите пак изгасени . Тръгнах и след около 10 метра и двете лампи отново светнаха със страшна сила . Като връщам събитията назад - точно същото се случи за първи път и преди два дни . Само , че светнат ли веднъж си , не могат да изгаснат повече . Според мен проблемът не е в стоп - машинката , датчика или ел . инсталация , защото лампите щяха да си светят още в самото начало , а не след изминаване на 10-ина метра.
 
nightfighterДата: Вторник, 24.04.2012, 23:55:46 | Message # 10
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Явно проблема е по сериозен от прецакан контакт:)Моя съвет сега е да свалиш средната секция на таблото,да извадиш буксата към нея,да намериш зелено/червения кабел на нея,и да мериш директно на тази букса като всичко друго ти е закачено.Не трябва да има маса в никакъв случай,има ли маса лампата свети.
При теб предполагам светенето на лампата,е в резултат от системата за безопасност и контрол на спирачната система,която по принципната схема я дават ,че се запаралелва директно в таблото.Основно следи за изгорели крушки,при някои модификации и за неизправност в веригата.В теххическото описание има подробна принципна схема,разгледай я.
Успех!
 
pe6o74Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:43:53 | Message # 11
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Не съм я палил 2 седмици . Много работа имах и все не оставаше време да и обърна внимание . А и времето е моторджийско и наблягам на дву-колесните техники . От последните проби установих , че лампите светват единствено , след като измина 10-15 метра . За това реших , че има връзка с въртенето на джантите . Днес я запалих ( буксата на ръчната не съм я включвал изобщо от миналия път ) , работи на място доста време . При натискане на крачната , брейк лампата изгасна . Повторих упражнението няколко пъти - гасне всеки път . Направих самодиагностика - никакви грешки . Вдигнах на крик задно ляво колело . Завъртях го леко - нищо . След това го завъртях доста силно и лампата на абс-а грейна . Напвравих самодиагностика - грешка на абс , код 4 - 4 ( спийд сензор заден ) . След това рестартирах и вдигнах задно дясно . При силно завъртане и работещ двигател абс-а пак светна . Грешка 4-8 ( спийд сензор заден ) . Пак рестартирах и повторих манипулацията с предните две колела - нищо не светна . Рестартирах и пробвах в движение какво ще стане . Тръгнах , но за мое учудване този път брейк лампата не светна . Карах я около час и поне 10 пъти спирах , гасях и тръгвах . Все едно си беше колата както я оставих преди зимата - никакви аномалии , никакви дискотеки по таблото . В гаража направих и самодиагностика - никакви грешки !?! Май иска редовно разтриване иначе след зимния сън се схваща тази моя хонда . Как така на място даде грешки откъм задника, а на ход - не , не мога да разбера .

Added (17.05.2012, 01:43:53)
---------------------------------------------
3 поредни дни бурна езда . Няма и помен от лоши червени и след това жълти лампи . Чак не ми се иска да бодна кабела в стоп-машинката на ръчната , въпреки че знам че не е тя виновна . Казаха ми и за остаряване на крушките в стоповете и разлика в съпротивленията им . Решението било смяна с НОВИ . Аз нови китайски боклуци в старите си стопове няма да сложа НИКОГА ! Моите си светят със страшна сила и по-скоро бих ги ги занесъл в църквата да ги поръси попът със светена вода . Белким си уравновесят съпротивленията .....

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 17.05.2012, 01:45:56 | Message # 12
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Хахаха,развесели ме :D
Явно е добра седмица за прелюдите,и моя цял ден пали :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
pe6o74Дата: Четвъртък, 17.05.2012, 02:04:16 | Message # 13
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Това е защото един моторист постоянно ми натяква , че моят Прелюд бил грозен и иска да ми го вземе . Ако не му го дам да ми се счупи . Клетви яки , сигурно и други работи прави .....
 
ZAPPAДата: Четвъртък, 17.05.2012, 11:02:15 | Message # 14
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
pe6o74Дата: Четвъртък, 14.06.2012, 14:35:52 | Message # 15
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Quote (ZAPPA)
О, ако е от крушките- да си хвърлиш капелата! Ако искаш да се разтърся из гаража за някоя оригинална крушка Stanley, от едно време като ми падне ударена Хонда си отвъртам я крушка, я лъскави или оксидирани болтчета.


Имам трета ръка Станлей и Които също . И аз ги събирам като теб , болтчета и гайки - също . Ако се повтори ситуация ще ги сменя .

Added (14.06.2012, 14:35:52)
---------------------------------------------
Да не дърпам дявола за опашката , но цял месец каране - всичко си е наред , както беше преди . Не ми се слиза , чак ....

 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda