Какво мислите за турбо?
|
|
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 00:37:57 | Message # 16 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Е повече от 30кс. ще е, при 0,5,според мен около 50-60, прав си,там е цяла наука особено челото на буталотоQuote (nightfighter) според това колко кадърно е направено за това казах 30 на 0.3-0.5
Quote (nightfighter) буталото ще тропа много при тези къси поли Не е тайна,че мотор с ковани бутала е по-шумен.Кованите бутала са до два пъти по-здрави и повече.Quote (nightfighter) и наистина хлабината трябва да е малко по голяма,ама чак пък толкова че да не я обере сегмента не може да е. за това не карат с 5W40, 10 W40 a с 20 W50,20W60. Малко ляти бутала биха издържали над 0.5 и все пак сега се продават бутала и "БУТАЛА" както ляти така и ковани.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 10.05.2012, 01:00:28 |
|
| |
Jack | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 04:39:12 | Message # 17 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Еи,тоя моя компиутар на работата не ми даваше да отворя форума цял ден.прибрах се току що и пробвах от друг комп. и ....сам на линия.Мерси за саветите ама аз искам да му лепна на мотора около 250-300 коня отгоре. Added (10.05.2012, 04:39:12) --------------------------------------------- аз сега си имам 230 коня на моита ама както казваме в БГ "Ако е гарга-нека да е рошава" Само ще исползвам купето от сегашната ми кола а всичко друго е Тоp line.Имам друг х22а мотор с Mahle бутала,Eagle биели,компресята е 8.5 то 1,а не като стоков х22а около 11.0 то 1.Турбо Garrett GT40 /ispolzvat go za Porshe/ с ролкови лагери,ецу п72 с Хондата s300,1200cc инжектори, stage 5 саединител,stage 5 полуоски,преправяна/спортна/скоростна кутя с ЛСД....лежат си в гараgа от доста време тези неща та реших да взема да ги сложа.Маи ще трябва да се плаща на някои да оправи всички ел. глупости.
|
|
| |
Jack | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 04:42:33 | Message # 18 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| malko snimki
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 09:10:09 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Един маслен радиатор и маслена помпа и си готов
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 09:25:45 | Message # 20 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| VIPER-CH, предполагам, че Garfi има предвид, че започваш да я настъпваш много повече Иначе за буталата добре го изяснихте, но на H22/H23 големия проблем са ризите. Може би ще държи на 0,5, но колко дълго ще издържи така? Ако не го направиш както трябва с нови ризи, значи тоя двигател ти е за изхвърляне и просто искаш да му се порадваш за последно.
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 12:39:55 | Message # 21 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Garfi, по дефолт приемаме че ще ползваме качествени,нови,компоненти , и няма да ползваме разпапурено и течащо турбо Ако всичко е направено както трябва , не трябва да има съществена загуба на масло.
Важно уточнение
|
|
| |
Jack | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 14:36:59 | Message # 22 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| забравил сам да го напиша,но двигатела има и hi compression sleeves /ризи/.Компресята е свалена до 8,5:1 за да издаржи многото буст
|
|
| |
Jack | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 15:01:15 | Message # 23 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| още малко снимки
Added (10.05.2012, 15:01:15) --------------------------------------------- всичко е от сивика дето имах и е препрограмирано всичко.мисля че е около 1,4-1,5 атмосвери???Опитвам се да гадая щото на тия тапанари американците всичко им е различно.Ако не се лажа турбото беше настроено за 25 PSI буст.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 11.05.2012, 02:59:44 | Message # 24 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Леле,колко хубави нещица си имал колегата Еми какво се чудиш още,почвай
|
|
| |
galev_90 | Дата: Петък, 11.05.2012, 07:29:12 | Message # 25 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Колега, действаи, че искам да видя чудовището в действие. Успех с проекта
|
|
| |
Jack | Дата: Събота, 12.05.2012, 06:01:20 | Message # 26 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| започнах вече-с датчиците за налягане на меслото и буст те са наи лесни ама този широкобандовя еар/фуел ратио сенсор е $200.много пари е,не ми се дават ама ще трябва маи.
|
|
| |