Какво мислите за турбо?
|
|
Jack | Дата: Сряда, 09.05.2012, 06:26:56 | Message # 1 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Мисля че ще трябва да вкарам моита баба яга в бокса.Какво мислите за турбо? Някои знае ли как се вразва буст контролер и другите електрически работи?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 09.05.2012, 18:42:18 | Message # 2 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Тука работата става дебела!По добре не се вкарвай в този филм Основните ти проблеми ще са механични а не електрически,на сток двигател повече от 0,5 не бива да пускаш турбото.А ако искаш повече почвай да мислиш за бутала,биели,лагери,дартон ризи,програмируемо ЕКУ. Връзването на самото турбо не е толкова трудно
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 09.05.2012, 19:14:30 | Message # 3 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Напомпиш ли турбото харча на масло е винаги на лице поради необходимата по-голяма хлабина между кованите бутала и ризите.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 09.05.2012, 20:34:50 | Message # 4 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| На 2.2 май ще е по-добре един суперчарджър за да дава сила в ниските до средните обороти. Прелюда си има сила нагоре
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 09.05.2012, 20:48:05 | Message # 5 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Да,чарджъра дава сила постоянно,не е като турбото да иска развъртане но и той си има своите минуси.Дърпа от мощността на мотора и много грозно изпълнение с тези планки,ремъци,ролки...крие красивия мотор... Мисля,че до 0.8 ще държи и на оригиналните бутала,само трябва да разреди мотора.Правил съм го на фолксваген с две метални гарнитури от най дебелите.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Сряда, 09.05.2012, 20:58:41 | Message # 6 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Извинявам се за офа,но колко коня ще даде турбото при 0.5 атмосфери което е максимума за стокова карантия до колкото знам и чарджер на същото налягане?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 09.05.2012, 21:19:27 | Message # 7 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Колкото и един интейк ,дросел и генерация не си струва парите ,три пъти повече за няма и 25-30кс.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 09.05.2012, 21:19:39 |
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 09.05.2012, 22:25:19 | Message # 8 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Напомпиш ли турбото харча на масло е винаги на лице поради необходимата по-голяма хлабина между кованите бутала и ризите. Останал съм с впечатлението, че повече ги разбираш нещата Основния харч на масло идва от друго място.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 09.05.2012, 22:51:35 | Message # 9 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Е повече от 30кс. ще е, при 0,5,според мен около 50-60, според това колко кадърно е направено.По принцип дават че турбото повишава с около 70% мощността на двигателя при буст 1 атмосфера.Добър вариант за турбо е стоков блок от Х23 + глава от Х22,но на сток бутала не е безопасно повече от 0,5 буст.Вероятно двигателя ще държи и до около 0,7 но си е рисковано според мен. Целия този панаир за буст 0,5, не си заслужава,ще похарчиш около 3 000 долара само за компонентите на турбото (естествено ако не си решил да слагаш някое китайче ) .Ще са ти необходими поне още толкова за ризи, бутала, биели, лагери, дюзи и т.н. - ако ще се прави нещо сериозно, и пак трябва да се спреш до около 1,2 , от там нагоре работата става още по дебела,а и отписваш колата от ежедневното ползване Копчето за буст контрола се завърта много лесно , ама после става
Редактирано от nightfighter - Сряда, 09.05.2012, 23:08:58 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 09.05.2012, 23:06:54 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Garfi, по дефолт приемаме че ще ползваме качествени,нови,компоненти , и няма да ползваме разпапурено и течащо турбо Ако всичко е направено както трябва , не трябва да има съществена загуба на масло.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 09.05.2012, 23:22:01 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) Останал съм с впечатлението, че повече ги разбираш нещата Основния харч на масло идва от друго място. Я да чуем?Не мисля,че говорим за заводско турбо на стоков мотор ,нали?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 09.05.2012, 23:37:41 | Message # 12 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Ако всичко е направено както трябва , не трябва да има съществена загуба на масло. Така е но зависи какво ще сложи вътре с решението си колко ще надува и какво иска да изкара от мотора.Ако аз бих слагал турбо ще избера ляти бутала поради по-малката хлабина в цилиндъра.Естествено ще надува по-малко но пък мотора ще издържи доста повече.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 09.05.2012, 23:52:47 | Message # 13 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote (pikaso906) Извинявам се за офа,но колко коня ще даде турбото при 0.5 атмосфери което е максимума за стокова карантия до колкото знам и чарджер на същото налягане? Колега виждам ,че те сърби да си правиш мощна колата ,но един съвет от мен.Сега си си купил хубав мотор , 185 коня и то истински,2 валов втек мечта на много фенове ,монтирай го и покарай .След време когато тези 185 ти се струват малко ,полека лека задели пари и го тунинговай ,но мойто мнение е ,че на този етап не ти трябва ,просто си ревизирай мотора и се наслаждавай Според мен по важното е да си стегнеш купето . Сори за оффа . а по темата на колегата jack ,аз до колкото знам твоята кола е тунингована атмосферка или греша? Защото ако не греша бая работа имаш. А според мен не си и заслужава .Ама аз съм фен на атмосферните мотори .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Сряда, 09.05.2012, 23:56:15 |
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 00:05:51 | Message # 14 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Нещо не я разбирам твоята логика! Масления сегмент се разтваря и може да обере доста голяма хлабина.От сегменти почва да гори масло,най-вече когато се спекат от нагар (поради прегряване или друга причина ) и не могат да се движат свободно в канала,или се запушат малките дупчици в канала на буталото и не може да връща обратно обраното масло.Оправял съм такъв двигател само като съм свалял буталата,почиствал каналите и сегментите,отпушвал дупките и в момента не гори и капка масло.Не съм сменял сегментите,ключа си им беше в границите на допуска. С какво лятите бутала да са по добри от кованите??Не можеш да слагаш,бутала на турбо мотор и да оставяш,голяма хлабина,понеже тогава буталото ще тропа много при тези къси поли,и при голямо натоварване или и най малката детонация ще се счупи.Разбирам че имаш предвид по голямото температурно разширение на буталото,и наистина хлабината трябва да е малко по голяма,ама чак пък толкова че да не я обере сегмента не може да е.Обясни какво имаш предвид ?? Естествено че колкото по малко е надуването,мотора ще кара повече, за това две мнения няма
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 10.05.2012, 00:18:32 | Message # 15 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (NightRider) Колега виждам ,че те сърби да си правиш мощна колата ,но един съвет от мен.Сега си си купил хубав мотор , 185 коня и то истински,2 валов втек мечта на много фенове ,монтирай го и покарай .След време когато тези 185 ти се струват малко ,полека лека задели пари и го тунинговай ,но мойто мнение е ,че на този етап не ти трябва ,просто си ревизирай мотора и се наслаждавай :)
Напълно подкрепям,другото е бездънна яма за пари Не се набутвай в тоя филм За охлаждане на мераците разгледай раздела ,,стената на плача" в червения форум
|
|
| |