• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Какво мислите за турбо?
JackДата: Сряда, 09.05.2012, 06:26:56 | Message # 1
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Мисля че ще трябва да вкарам моита баба яга в бокса.Какво мислите за турбо? Някои знае ли как се вразва буст контролер и другите електрически работи?
 
nightfighterДата: Сряда, 09.05.2012, 18:42:18 | Message # 2
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Тука работата става дебела!По добре не се вкарвай в този филм :)
Основните ти проблеми ще са механични а не електрически,на сток двигател повече от 0,5 не бива да пускаш турбото.А ако искаш повече почвай да мислиш за бутала,биели,лагери,дартон ризи,програмируемо ЕКУ. Връзването на самото турбо не е толкова трудно :)
 
VIPER-CHДата: Сряда, 09.05.2012, 19:14:30 | Message # 3
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Напомпиш ли турбото харча на масло е винаги на лице поради необходимата по-голяма хлабина между кованите бутала и ризите.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Сряда, 09.05.2012, 20:34:50 | Message # 4
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
На 2.2 май ще е по-добре един суперчарджър за да дава сила в ниските до средните обороти. Прелюда си има сила нагоре :)


プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Сряда, 09.05.2012, 20:48:05 | Message # 5
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Да,чарджъра дава сила постоянно,не е като турбото да иска развъртане но и той си има своите минуси.Дърпа от мощността на мотора и много грозно изпълнение с тези планки,ремъци,ролки...крие красивия мотор...
Мисля,че до 0.8 ще държи и на оригиналните бутала,само трябва да разреди мотора.Правил съм го на фолксваген с две метални гарнитури от най дебелите.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
pikaso906Дата: Сряда, 09.05.2012, 20:58:41 | Message # 6
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Извинявам се за офа,но колко коня ще даде турбото при 0.5 атмосфери което е максимума за стокова карантия до колкото знам и чарджер на същото налягане?

 
VIPER-CHДата: Сряда, 09.05.2012, 21:19:27 | Message # 7
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Колкото и един интейк ,дросел и генерация не си струва парите ,три пъти повече за няма и 25-30кс.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 09.05.2012, 21:19:39
 
GarfiДата: Сряда, 09.05.2012, 22:25:19 | Message # 8
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
Напомпиш ли турбото харча на масло е винаги на лице поради необходимата по-голяма хлабина между кованите бутала и ризите.

Останал съм с впечатлението, че повече ги разбираш нещата :D
:p :D
Основния харч на масло идва от друго място.
 
nightfighterДата: Сряда, 09.05.2012, 22:51:35 | Message # 9
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Е повече от 30кс. ще е, при 0,5,според мен около 50-60, според това колко кадърно е направено.По принцип дават че турбото повишава с около 70% мощността на двигателя при буст 1 атмосфера.Добър вариант за турбо е стоков блок от Х23 + глава от Х22,но на сток бутала не е безопасно повече от 0,5 буст.Вероятно двигателя ще държи и до около 0,7 но си е рисковано според мен.
Целия този панаир за буст 0,5, не си заслужава,ще похарчиш около 3 000 долара само за компонентите на турбото (естествено ако не си решил да слагаш някое китайче :) ) .Ще са ти необходими поне още толкова за ризи, бутала, биели, лагери, дюзи и т.н. - ако ще се прави нещо сериозно, и пак трябва да се спреш до около 1,2 , от там нагоре работата става още по дебела,а и отписваш колата от ежедневното ползване :)
Копчето за буст контрола се завърта много лесно :) , ама после става headbang


Редактирано от nightfighter - Сряда, 09.05.2012, 23:08:58
 
nightfighterДата: Сряда, 09.05.2012, 23:06:54 | Message # 10
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Garfi, по дефолт приемаме че ще ползваме качествени,нови,компоненти , и няма да ползваме разпапурено и течащо турбо :)
Ако всичко е направено както трябва , не трябва да има съществена загуба на масло.
 
VIPER-CHДата: Сряда, 09.05.2012, 23:22:01 | Message # 11
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Garfi)
Останал съм с впечатлението, че повече ги разбираш нещата

Основния харч на масло идва от друго място.

Я да чуем?Не мисля,че говорим за заводско турбо на стоков мотор ,нали?


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
VIPER-CHДата: Сряда, 09.05.2012, 23:37:41 | Message # 12
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
Ако всичко е направено както трябва , не трябва да има съществена загуба на масло.

Така е но зависи какво ще сложи вътре с решението си колко ще надува и какво иска да изкара от мотора.Ако аз бих слагал турбо ще избера ляти бутала поради по-малката хлабина в цилиндъра.Естествено ще надува по-малко но пък мотора ще издържи доста повече.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NightRiderДата: Сряда, 09.05.2012, 23:52:47 | Message # 13
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Quote (pikaso906)
Извинявам се за офа,но колко коня ще даде турбото при 0.5 атмосфери което е максимума за стокова карантия до колкото знам и чарджер на същото налягане?

Колега виждам ,че те сърби да си правиш мощна колата ,но един съвет от мен.Сега си си купил хубав мотор , 185 коня и то истински,2 валов втек мечта на много фенове ,монтирай го и покарай .След време когато тези 185 ти се струват малко ,полека лека задели пари и го тунинговай ,но мойто мнение е ,че на този етап не ти трябва ,просто си ревизирай мотора и се наслаждавай :) Според мен по важното е да си стегнеш купето .
Сори за оффа .
а по темата на колегата jack ,аз до колкото знам твоята кола е тунингована атмосферка или греша? Защото ако не греша бая работа имаш. А според мен не си и заслужава .Ама аз съм фен на атмосферните мотори . :p





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Сряда, 09.05.2012, 23:56:15
 
nightfighterДата: Четвъртък, 10.05.2012, 00:05:51 | Message # 14
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Нещо не я разбирам твоята логика! Масления сегмент се разтваря и може да обере доста голяма хлабина.От сегменти почва да гори масло,най-вече когато се спекат от нагар (поради прегряване или друга причина ) и не могат да се движат свободно в канала,или се запушат малките дупчици в канала на буталото и не може да връща обратно обраното масло.Оправял съм такъв двигател само като съм свалял буталата,почиствал каналите и сегментите,отпушвал дупките и в момента не гори и капка масло.Не съм сменял сегментите,ключа си им беше в границите на допуска.
С какво лятите бутала да са по добри от кованите??Не можеш да слагаш,бутала на турбо мотор и да оставяш,голяма хлабина,понеже тогава буталото ще тропа много при тези къси поли,и при голямо натоварване или и най малката детонация ще се счупи.Разбирам че имаш предвид по голямото температурно разширение на буталото,и наистина хлабината трябва да е малко по голяма,ама чак пък толкова че да не я обере сегмента не може да е.Обясни какво имаш предвид ??
Естествено че колкото по малко е надуването,мотора ще кара повече, за това две мнения няма :)
 
nightfighterДата: Четвъртък, 10.05.2012, 00:18:32 | Message # 15
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (NightRider)
Колега виждам ,че те сърби да си правиш мощна колата ,но един съвет от мен.Сега си си купил хубав мотор , 185 коня и то истински,2 валов втек мечта на много фенове ,монтирай го и покарай .След време когато тези 185 ти се струват малко ,полека лека задели пари и го тунинговай ,но мойто мнение е ,че на този етап не ти трябва ,просто си ревизирай мотора и се наслаждавай :)


Напълно подкрепям,другото е бездънна яма за пари :) Не се набутвай в тоя филм :) За охлаждане на мераците разгледай раздела ,,стената на плача" в червения форум :)
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda