eDaniel | Дата: Неделя, 24.06.2012, 20:12:53 | Message # 1 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Вариант 1:
1. Отвийте 6-те винтчета и синьото нещо, което е оградено в Червен цвят на снимката (не се притеснявайте за винтчето в средата защото то държи малък радиатор върху регулатора на напрежение) 2. Отпуснете пластмасовите щипки, показани в Жълто (мисля, че има още една след края на снимката в дясно) 3. Внимателно повдигнете голямата платка нагоре като внимавате да не повредите пиновете, които влизат в клъстера, които се намират там, където са Зелените ограждения 4. Докато повдигате голямата платка внимавайте за кабели, които може да не са изключени и за лентовият кабел (не се опитвайте да го изключите) очертан в Син кръг 5. Когато вече сте повдигнали голямата платка, просто повдигнете и малката (закачена с лентов кабел) и отново гледайте пиновете под Зелените кръгове Внимавайте с пиновете, които споменах защото те са свързани със стелките в клъстера
Това са проблемните кондензатори:
Най-доброто, което може да се направи е да се отпоят от платката защото един от тях или двата може да е изтекъл върху пътеките отдолу. Когато ги премахнете използвайте мултиметър и проверете кои пътечки са твърде корозирали за да провеждат и опитайте да ги оправите или ги прескочете като използвайте къса жичка. Най-добрият начин да разберете кои са проблемните пътечки е да проследите техните крайни точки и да ги замерите с мултицета.
Между другото, кондензаторите са с малък капацитет (330 uF IIRC) затова трябва да проверите размерите им преди да си вземете нови.
Вариант 2:
Ако стрелката на километража на свети, вероятно имате същият проблем, който имах и аз. Не става дума за проблем в стрелката защото те работят перфектно обикновено, а по-скоро за проблем в платката или кабелите някъде. Както и да е, най-лесният начин за оправяне на този проблем е: Махнете стрелките Отстранете задният капак Ще видите гърба на стрелките (3 винтчета на всяка) Има контактни точки от двете страни на всяка от стрелките (това осигурява напрежение за осветлението на стрелката) като те са близо до ръба на платката, в долната част:
LED диода на всяка стрелка (на оборотите и на километрите) се захранва по един и същи начин (от тези два контакта) затова запоете жички от контактните точки на работещата стрелка до всяка от контактните точки на неработещата. Казано просто, просто ще ги свържете паралелно така, че несветещата стрелка да си взима ток от контактните точни на работещата. По този начин, няма да имате проблем с затъмняването (при включени фарове) и всичко ще си работи както трябва.
Източници: PUK тема 1, тема 2
プレリュード 夢のカ
|
|
| |