Прекъсва на тихи обороти
|
|
VIPER-CH | Дата: Петък, 29.06.2012, 22:52:30 | Message # 1 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| От 2-3 дни забелязах,че двигателя ми работи на 3 цилиндъра на тихи обороти и проблема е само на газ.Отворих капака и регулирах клапаните,смених свещите но проблема си остана.Значи,в момент на подаване на газ и мотора си заработва перфектно дори и без замисляне но като върна газта и утихне,почва пак на 3 цилиндъра.На бензин го няма проблема.Превключвам на бензин и заработва веднага на четири.Та понеже не разбирам много от тоци и газови уредби въпроса ми е ; Възможно ли е да е кабел на свещите и да има разлика при различните горива?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 30.06.2012, 00:53:59 | Message # 2 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| При работа на газ състоянието на кабелите и свещите оказва по-голямо влияние.Малка неизправност в запалителната система,която не би се усетила на бензин,ще си проличи при газта.Монтьор си и знаеш,че другата причина да работи лошо само на малки обороти е намалена компресия на някой цилиндър,също би било по осезаемо на газ.Възможно е да има и:- скъсан вакумен маркуч някаде или пробила мембрана на сервото,с две думи нещо по вакумите.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 30.06.2012, 01:00:46 | Message # 3 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Върти ми се в запалителната с-ма а за вакум не мисля защото само втори цилиндър прекъсва.Компресията си е добре еднаква във всички цилиндри
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 01.07.2012, 23:23:55 | Message # 4 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Проблема е най вероятно в газов инжектор който се е зацапал или проблемна бобина да дадения инжектор. Понеже после няма да имам нет ще напиша какво трябва да направиш. Свали рейката с газовите инжектори . Махни бобините на инжекторите. След това разглби самите инжектори като отвьртиш стеблото което е под самата бобината(бобината се нахлузва за стеблото което гоеоря). В НИКАКьВ СЛУЧАЙ НЕ ГИ РАЗГЛОБЯВАЙ ОТ ДОЛНАТА СТРАНА КѝДЕТО ИЗХОДА НА ИНЖЕКТОРА защото ще ги разрегулираш и после трябва да даваш пари да ги калиброват на стенд. От мрьсната газ понякога се зацапват буталцата и немогат да се движат. Друга честа повреда е пробила бобина на инжектора. Премери ги с мултицета и ги сравни дали имат еднакво сьпротивление . Ако има проблем все някоя ще се отличава много другите 3 инжектора. Бобони се продават като резервна част така че няма да е нужно да купуваш цяла рейка или инжектор.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 01.07.2012, 23:39:28 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 01.07.2012, 23:53:21 | Message # 5 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Благодарско за инфото колега но не съм с газов инжекцион утре или във вторник ще сменя кабели и ще пиша
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 15:21:12 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Да не се окаже, че има нещо общо между този проблем и предишния ти (не пали когато е загряла)
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 16:27:16 | Message # 7 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тя работата се усложни.Значи,вчера влизам в Бургас след яко пържене по магистралата и на второто кръгово ми светна чека на мотора.Загасих двигателя и после като запалих чека си угасна но сега на бензин ми играят оборотите като работи на място до 1600 и падат до хиляда и така постоянно а като е студена държи 1600 което е по-високо от нормалното.Лошото е,че май сега като не свети чека няма да покаже никаква грешка но явно има проблем.Днес измерих пак компресията на студен мотор и си е еднаква във всички цилиндри.Утре ще пробвам и с други кабели на свещите но все си мисля,че от някъде смучи въздух.Не е сервото на спирачките,проверих го днес заедно със всички маркучи за вакумите.... Quote (VIPER-CH) Значи,в момент на подаване на газ и мотора си заработва перфектно дори и без замисляне но като върна газта и утихне,почва пак на 3 цилиндъра. Сега почна да се замисля съвсем леко на газ.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 16:27:58 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) Да не се окаже, че има нещо общо между този проблем и предишния ти (не пали когато е загряла) Този проблем изчезна доста отдавна като стана жега
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 18:51:54 | Message # 9 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Да не е нещо с IACV-то ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 19:50:32 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Да не е нещо с IACV-то ? Замислих се.....някъде имаше тема за чистенето му,трябва да поразровя
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 22:44:25 | Message # 11 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Още една тема ,която мярнах и реших да я пусна тук
Функцията на IACV(EACV) е да коригира постъпващият въздух в двигателят,ЕЦУ-то реагира на тази информация и регулира оборотите на колата.
Причините поради които трябва да го свалите и почистите: -Високи обороти след като е загряла колата -ниски обороти -плуващи обороти -не задържане на обороти
1)Първо трябва да локализирате ЕАЦВ-то,вдигате капака и поглеждате зад всмукателният колектор.То е закачено на него. 2)Внимателно откачете двете скоби на тръбичките.Не режете тръбите. 3)След това откачете буксата на клапана 4)Най накрая за да го свалите,развийте двата 12мм болта. Сега като е свалено ЕАЦВ-то внимавайте да не загубите гумената гарнитурка. 5)Вземете препарата с който ще чистите(спрей за карбуратори,контактен спрей и тем подобни)и започнете да чистите вътре в клапана,и по точно в двата отвора.Продължете докато не престане да излиза мръсна течност. 6)След като почистите ЕАЦВ-то го оставете да изсъхне(може и веднага да се монтира ) Монтирането е по обратният начин ,от 5-та стъпка до 2-ра.
Ето,аз си я пазя от едно време като ми се наложи да го чистя.Описал съм го и със свой думи в темата "често срещани проблеми" ,ако нещо не е ясно.
Редактирано от pikaso906 - Понеделник, 02.07.2012, 22:48:48 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 23:00:48 | Message # 12 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Може и там да е проблема и в ламдата също...утре ще чистя тествам....и ще пиша
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
KONI | Дата: Вторник, 03.07.2012, 14:20:51 | Message # 13 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Тя работата се усложни.Значи,вчера влизам в Бургас след яко пържене по магистралата и на второто кръгово ми светна чека на мотора.Загасих двигателя и после като запалих чека си угасна но сега на бензин ми играят оборотите като работи на място до 1600 и падат до хиляда и така постоянно а като е студена държи 1600 което е по-високо от нормалното.Лошото е,че май сега като не свети чека няма да покаже никаква грешка но явно има проблем.Днес измерих пак компресията на студен мотор и си е еднаква във всички цилиндри.Утре ще пробвам и с други кабели на свещите но все си мисля,че от някъде смучи въздух.Не е сервото на спирачките,проверих го днес заедно със всички маркучи за вакумите....
Здравей колега. Този симптом който описваш ми е познат за съжаление.Това с играенето на оборотите ми се е случвало два пъти.На бензин се проявява а на газ направо е ужас. И двата пъти симптомите бяха едни и същи и решението също. Та на въпроса при мен това се получаваше от скъсана гарнитура на смукателния колектор .И двата пъти липсваше парче около 2,5-3,5см. на 4-ти цилиндър; От там смучеше въздух. Имай предвид и тази идея. поздрави.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 03.07.2012, 18:11:30 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (KONI) Здравей колега. Този симптом който описваш ми е познат за съжаление.Това с играенето на оборотите ми се е случвало два пъти.На бензин се проявява а на газ направо е ужас. И двата пъти симптомите бяха едни и същи и решението също. Та на въпроса при мен това се получаваше от скъсана гарнитура на смукателния колектор .И двата пъти липсваше парче около 2,5-3,5см. на 4-ти цилиндър; От там смучеше въздух. Имай предвид и тази идея. поздрави. И аз си го мислих щото не работи само трети цилиндър на газ и е възможно да има скъсана гарнитура.Днес правих доста опити,опитах с други кабели,половин ден киснах ЕАЦВ-то във ВД-40 изолирах вакум след вакум при работещ мотор...НИЩО!Остана май тази гарнитура да проверя и дросела.Него го погледнах,затваря си супер на не съм следил какво напрежение дава ТПС-а.Утре ще тресна тръбите от Н23 с нова гарнитура и ще видим как ще е.И без това ги отлагам дълго време заради една плочка за газта.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 03.07.2012, 19:10:10 | Message # 15 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| И на мен ми е интересно какво става. Да споделиш после като оправиш проблема. Успех
|
|
| |