• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Прекъсва на тихи обороти
VIPER-CHДата: Петък, 29.06.2012, 22:52:30 | Message # 1
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
От 2-3 дни забелязах,че двигателя ми работи на 3 цилиндъра на тихи обороти и проблема е само на газ.Отворих капака и регулирах клапаните,смених свещите но проблема си остана.Значи,в момент на подаване на газ и мотора си заработва перфектно дори и без замисляне но като върна газта и утихне,почва пак на 3 цилиндъра.На бензин го няма проблема.Превключвам на бензин и заработва веднага на четири.Та понеже не разбирам много от тоци и газови уредби въпроса ми е ;
Възможно ли е да е кабел на свещите и да има разлика при различните горива?


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Събота, 30.06.2012, 00:53:59 | Message # 2
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
При работа на газ състоянието на кабелите и свещите оказва по-голямо влияние.Малка неизправност в запалителната система,която не би се усетила на бензин,ще си проличи при газта.Монтьор си и знаеш,че другата причина да работи лошо само на малки обороти е намалена компресия на някой цилиндър,също би било по осезаемо на газ.Възможно е да има и:- скъсан вакумен маркуч някаде или пробила мембрана на сервото,с две думи нещо по вакумите.
 
VIPER-CHДата: Събота, 30.06.2012, 01:00:46 | Message # 3
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Върти ми се в запалителната с-ма а за вакум не мисля защото само втори цилиндър прекъсва.Компресията си е добре еднаква във всички цилиндри

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Неделя, 01.07.2012, 23:23:55 | Message # 4
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Проблема е най вероятно в газов инжектор който се е зацапал или проблемна бобина да дадения инжектор. Понеже после няма да имам нет ще напиша какво трябва да направиш. Свали рейката с газовите инжектори . Махни бобините на инжекторите. След това разглби самите инжектори като отвьртиш стеблото което е под самата бобината(бобината се нахлузва за стеблото което гоеоря). В НИКАКьВ СЛУЧАЙ НЕ ГИ РАЗГЛОБЯВАЙ ОТ ДОЛНАТА СТРАНА КѝДЕТО ИЗХОДА НА ИНЖЕКТОРА защото ще ги разрегулираш и после трябва да даваш пари да ги калиброват на стенд. От мрьсната газ понякога се зацапват буталцата и немогат да се движат. Друга честа повреда е пробила бобина на инжектора. Премери ги с мултицета и ги сравни дали имат еднакво сьпротивление . Ако има проблем все някоя ще се отличава много другите 3 инжектора. Бобони се продават като резервна част така че няма да е нужно да купуваш цяла рейка или инжектор.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Неделя, 01.07.2012, 23:39:28
 
VIPER-CHДата: Неделя, 01.07.2012, 23:53:21 | Message # 5
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Благодарско за инфото колега но не съм с газов инжекцион ;) утре или във вторник ще сменя кабели и ще пиша

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
aλexandroДата: Понеделник, 02.07.2012, 15:21:12 | Message # 6
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Да не се окаже, че има нещо общо между този проблем и предишния ти (не пали когато е загряла) ninja

 
VIPER-CHДата: Понеделник, 02.07.2012, 16:27:16 | Message # 7
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Тя работата се усложни.Значи,вчера влизам в Бургас след яко пържене по магистралата и на второто кръгово ми светна чека на мотора.Загасих двигателя и после като запалих чека си угасна но сега на бензин ми играят оборотите като работи на място до 1600 и падат до хиляда и така постоянно а като е студена държи 1600 което е по-високо от нормалното.Лошото е,че май сега като не свети чека няма да покаже никаква грешка но явно има проблем.Днес измерих пак компресията на студен мотор и си е еднаква във всички цилиндри.Утре ще пробвам и с други кабели на свещите но все си мисля,че от някъде смучи въздух.Не е сервото на спирачките,проверих го днес заедно със всички маркучи за вакумите.... B)
Quote (VIPER-CH)
Значи,в момент на подаване на газ и мотора си заработва перфектно дори и без замисляне но като върна газта и утихне,почва пак на 3 цилиндъра.
Сега почна да се замисля съвсем леко на газ.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 02.07.2012, 16:27:58 | Message # 8
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
Да не се окаже, че има нещо общо между този проблем и предишния ти (не пали когато е загряла)

Този проблем изчезна доста отдавна като стана жега :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Понеделник, 02.07.2012, 18:51:54 | Message # 9
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Да не е нещо с IACV-то ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 02.07.2012, 19:50:32 | Message # 10
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
Да не е нещо с IACV-то ?

Замислих се.....някъде имаше тема за чистенето му,трябва да поразровя :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
pikaso906Дата: Понеделник, 02.07.2012, 22:44:25 | Message # 11
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Още една тема ,която мярнах и реших да я пусна тук

Функцията на IACV(EACV) е да коригира постъпващият въздух в двигателят,ЕЦУ-то реагира на тази информация и регулира оборотите на колата.

Причините поради които трябва да го свалите и почистите:
-Високи обороти след като е загряла колата
-ниски обороти
-плуващи обороти
-не задържане на обороти

1)Първо трябва да локализирате ЕАЦВ-то,вдигате капака и поглеждате зад всмукателният колектор.То е закачено на него.
2)Внимателно откачете двете скоби на тръбичките.Не режете тръбите.
3)След това откачете буксата на клапана
4)Най накрая за да го свалите,развийте двата 12мм болта.
Сега като е свалено ЕАЦВ-то внимавайте да не загубите гумената гарнитурка.
5)Вземете препарата с който ще чистите(спрей за карбуратори,контактен спрей и тем подобни)и започнете да чистите вътре в клапана,и по точно в двата отвора.Продължете докато не престане да излиза мръсна течност.
6)След като почистите ЕАЦВ-то го оставете да изсъхне(може и веднага да се монтира )
Монтирането е по обратният начин ,от 5-та стъпка до 2-ра.

Ето,аз си я пазя от едно време като ми се наложи да го чистя.Описал съм го и със свой думи в темата "често срещани проблеми" ,ако нещо не е ясно.




Редактирано от pikaso906 - Понеделник, 02.07.2012, 22:48:48
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 02.07.2012, 23:00:48 | Message # 12
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Може и там да е проблема и в ламдата също...утре ще чистя тествам....и ще пиша :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
KONIДата: Вторник, 03.07.2012, 14:20:51 | Message # 13
Годан (5)

Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
Тя работата се усложни.Значи,вчера влизам в Бургас след яко пържене по магистралата и на второто кръгово ми светна чека на мотора.Загасих двигателя и после като запалих чека си угасна но сега на бензин ми играят оборотите като работи на място до 1600 и падат до хиляда и така постоянно а като е студена държи 1600 което е по-високо от нормалното.Лошото е,че май сега като не свети чека няма да покаже никаква грешка но явно има проблем.Днес измерих пак компресията на студен мотор и си е еднаква във всички цилиндри.Утре ще пробвам и с други кабели на свещите но все си мисля,че от някъде смучи въздух.Не е сервото на спирачките,проверих го днес заедно със всички маркучи за вакумите.... B)


Здравей колега.
Този симптом който описваш ми е познат за съжаление.Това с играенето на оборотите ми се е случвало два пъти.На бензин се проявява а на газ направо е ужас.
И двата пъти симптомите бяха едни и същи и решението също.
Та на въпроса при мен това се получаваше от скъсана гарнитура на смукателния колектор .И двата пъти липсваше парче около 2,5-3,5см. на 4-ти цилиндър;
От там смучеше въздух.
Имай предвид и тази идея.
поздрави.
 
VIPER-CHДата: Вторник, 03.07.2012, 18:11:30 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (KONI)

Здравей колега.
Този симптом който описваш ми е познат за съжаление.Това с играенето на оборотите ми се е случвало два пъти.На бензин се проявява а на газ направо е ужас.
И двата пъти симптомите бяха едни и същи и решението също.
Та на въпроса при мен това се получаваше от скъсана гарнитура на смукателния колектор .И двата пъти липсваше парче около 2,5-3,5см. на 4-ти цилиндър;
От там смучеше въздух.
Имай предвид и тази идея.
поздрави.
И аз си го мислих щото не работи само трети цилиндър на газ и е възможно да има скъсана гарнитура.Днес правих доста опити,опитах с други кабели,половин ден киснах ЕАЦВ-то във ВД-40 изолирах вакум след вакум при работещ мотор...НИЩО!Остана май тази гарнитура да проверя и дросела.Него го погледнах,затваря си супер на не съм следил какво напрежение дава ТПС-а.Утре ще тресна тръбите от Н23 с нова гарнитура и ще видим как ще е.И без това ги отлагам дълго време заради една плочка за газта.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Вторник, 03.07.2012, 19:10:10 | Message # 15
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
И на мен ми е интересно какво става. Да споделиш после като оправиш проблема. Успех :)

 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda