Биене във волана
|
|
KONI | Дата: Петък, 03.08.2012, 11:36:13 | Message # 1 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги. Започна да се усеща едно биене във волана от 85 до 100-105км.ч. Първото нещо което направих бе да отида на баланс на гумите ,направиха ги уж перфектни(бях там и аз гледах).Промяна нямаше и отидох да ми прегледат предницата.Идеална се оказа но и там ми предложиха да ми балансират гумите защото от друго нямало какво да е.Същата та работа пак тресе.Трябва да отбележа ,че при натискане на спирачки няма тресене само в движение при горната скорост. Ще се радвам някой да сподели опит и идеи защото другото което мисля да направя е да сменям предните гуми .
|
|
| |
sCoff | Дата: Петък, 03.08.2012, 11:53:16 | Message # 2 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Криви гуми? Случвало ми се е на чисто ново Пирели. Баланса добре, но тресе. Като ги развъртяха малко по колата и се пооправи. *** от Диана не искаха да ми сменят, но това е друга тема.
|
|
| |
KONI | Дата: Петък, 03.08.2012, 14:20:52 | Message # 3 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| Колеги току що проблема се реши. след както писах ходене на реглаж на предница и два пъти балансиране на гумите най- накрая попаднах на човек който си разбира от работата. Оказа се ,че и двете гуми замятат (криви) няколко пъти ги изпуска и помпи след това баланс и резултата е кормилото заспа.Направо не повярвах но резултата е красноречив. Наистина има ,,майстори,, и майстори.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 03.08.2012, 14:29:36 | Message # 4 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Ако не е от гуми обикновенно са виновни вътрешните карета
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 03.08.2012, 15:49:47 | Message # 5 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Available to users only
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 03.08.2012, 18:38:21 | Message # 6 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Mkilla, от вътрешно каре няма ли да тресе само при ускорение.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 03.08.2012, 19:25:21 | Message # 7 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Добрите гумаджии като видят че една гума иска повече тежести за баланс ,я разлепват от джантата и я завьртат на някакви градуси спрямо пьрвоначалния монтаж и пак на баланса. Просто трябва желание да си свьршат добре работата . А и при по стари гуми се кьсат вьтрешни телове и гумите се изкривяват.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Петък, 03.08.2012, 19:26:52 |
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 03.08.2012, 19:47:45 | Message # 8 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Garfi , за да поддържаш определена скорост или трябва да има копче за това или трябва леко да подаваш газ , нали така ? Диапазона на тресене е различен поне от моя опит.На сузуки витара, хонда сивик и на моя люд резултата беше - сузуки ( 50-70км ) , сивика ( 70-90 ) , люда ( от 70 до към 100 ) и после няма помен от тресене но влезеш ли в този диапазон тресе волана.След смяна на каре всичко си идва на мястото. P.S Сузукито бях скъсал маншона в едни камънаци и така сме го карали ( беше семеен ) известно време.След няколко месеца почна да тресе и се почнаха гуми , джанти , преглед ходова част и тн..докато накрая не установихме къде е проблема.Имаше croise control и когато го пускахме на 60км имаше вибрации във волана. Люда освен , че потропваше при тръгване в диапазона от 70-100км/ч имаше леки вибрации.Бяха малки но ги имаше.След смяната на карето всичко е ток. Сивика не беше мой но съм го карал няколко пъти.Момчето знаеше къде е проблема и след смяна на вътрешно каре няма и помен от тресене.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 03.08.2012, 19:57:14 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 03.08.2012, 21:15:53 | Message # 9 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Имал съм случай на такова тресене между 100 и 120 км от скапан амортисьор но при макферсон окачване но това е невъзможно при независимото окачване на прелюда според мен.Говорите за карета и различни марки но окачването е много относително за точно този проблем. И защо си мислите,че с баланса променяте нещо???Той не може да изкара и 1000км.След износване на каучука след определени км. ,гумата пак е за баланс.На моторите ми не балансирам гуми ама никога а карам с 300 при тази мека смеска на каучука не може да изкара и 100км да не говорим,че баланс машините почти навсякъде балансират само по хоризонталата... Абе балансират се до някъде но не и перфект!
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |