| 
				
				Биене във волана
				 | 
 | 
 | KONI | Дата: Петък, 03.08.2012, 11:36:13 | Message # 1 |  
| 
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 119 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Здравейте колеги.   Започна да се усеща едно биене във волана от 85 до 100-105км.ч.   Първото нещо което направих бе да отида на баланс на гумите ,направиха   ги уж перфектни(бях там и аз гледах).Промяна нямаше и отидох да ми прегледат   предницата.Идеална се оказа но и там ми предложиха да ми балансират гумите   защото от друго нямало какво да е.Същата та работа пак тресе.Трябва да отбележа ,че   при натискане на спирачки няма тресене само в движение при горната скорост.   Ще се радвам някой да сподели опит и идеи защото другото което мисля да направя е да   сменям предните гуми .  
 |  
|   | 
 |    | 
 | sCoff | Дата: Петък, 03.08.2012, 11:53:16 | Message # 2 |  
 Dreamer 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 336 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Криви гуми? Случвало ми се е на чисто ново Пирели. Баланса добре, но тресе. Като ги развъртяха малко по колата и се пооправи. *** от Диана не искаха да ми сменят, но това е друга тема.
 |  
|   | 
 |    | 
 | KONI | Дата: Петък, 03.08.2012, 14:20:52 | Message # 3 |  
| 
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 119 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Колеги току що проблема се реши.   след както писах ходене на реглаж на предница и два   пъти балансиране на гумите най- накрая попаднах на   човек който си разбира от работата.   Оказа се ,че и двете гуми замятат (криви) няколко пъти ги   изпуска и помпи след това баланс и резултата е кормилото   заспа.Направо не повярвах но резултата е красноречив.   Наистина има ,,майстори,, и майстори.
 |  
|   | 
 |    | 
 | Mkilla | Дата: Петък, 03.08.2012, 14:29:36 | Message # 4 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Ако не е от гуми обикновенно са виновни вътрешните карета  
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Петък, 03.08.2012, 15:49:47 | Message # 5 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Available to users only
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Петък, 03.08.2012, 18:38:21 | Message # 6 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Mkilla, от вътрешно каре няма ли да тресе само при ускорение.
 |  
|   | 
 |    | 
 | mom4i74 | Дата: Петък, 03.08.2012, 19:25:21 | Message # 7 |  
 Джудан (10) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 2166 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Добрите гумаджии като видят че една гума иска повече тежести за баланс ,я разлепват от джантата и я завьртат на някакви градуси спрямо пьрвоначалния монтаж и пак на баланса. Просто трябва желание да си свьршат добре работата . А и при по стари гуми се кьсат вьтрешни телове и гумите се изкривяват.
  HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
 Редактирано от mom4i74 - Петък, 03.08.2012, 19:26:52  |  
|   | 
 |    | 
 | Mkilla | Дата: Петък, 03.08.2012, 19:47:45 | Message # 8 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Garfi , за да поддържаш определена скорост или трябва да има копче за това или трябва леко да подаваш газ , нали така ? Диапазона на тресене е различен поне от моя опит.На сузуки витара, хонда сивик и на моя люд резултата беше - сузуки ( 50-70км ) , сивика ( 70-90 ) , люда ( от 70 до към 100 ) и после няма помен от тресене но влезеш ли в този диапазон тресе волана.След смяна на каре всичко си идва на мястото.   P.S Сузукито бях скъсал маншона в едни камънаци и така сме го карали ( беше семеен ) известно време.След няколко месеца почна да тресе и се почнаха гуми , джанти , преглед ходова част и тн..докато накрая не установихме къде е проблема.Имаше croise control и когато го пускахме на 60км имаше вибрации във волана.   Люда освен , че потропваше при тръгване в диапазона от 70-100км/ч имаше леки вибрации.Бяха малки но ги имаше.След смяната на карето всичко е ток.   Сивика не беше мой но съм го карал няколко пъти.Момчето знаеше къде е проблема и след смяна на вътрешно каре няма и помен от тресене.
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 
 Редактирано от Mkilla - Петък, 03.08.2012, 19:57:14  |  
|   | 
 |    | 
 | VIPER-CH | Дата: Петък, 03.08.2012, 21:15:53 | Message # 9 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Имал съм случай на такова тресене между 100 и 120 км от скапан амортисьор но при макферсон окачване но това е невъзможно при независимото окачване на прелюда според мен.Говорите за карета и различни марки но окачването е много относително за точно този проблем.   И защо си мислите,че с баланса променяте нещо???Той не може да изкара и 1000км.След износване на каучука след определени км. ,гумата пак е за баланс.На моторите ми не балансирам гуми ама никога а карам с 300   при тази мека смеска на каучука не може да изкара и 100км   да не говорим,че баланс машините почти навсякъде балансират само по хоризонталата...   Абе балансират се до някъде но не и перфект!
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 |  
|   | 
 |    |