Изкочила полуоска от скоростната кутия
|
|
nightfighter | Дата: Четвъртък, 18.10.2012, 22:36:37 | Message # 1 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Днес ми се случи следния неприятен проблем,слизайки от наклонен участък, от паркинга на един сервиз на улицата, с малко по висока скорост, закачих леко двуцевката на изпускателния колектор, след това докато си купувах сандвич забелязах локвичка масло под колата Оказа се че дясната ( късата ) полуоска се е измъкнала с около 6-8мм от скоростната кутия и от семерингата ми изтече почити всичкото масло. Всичко по ходовата част ми е изправно,всички тампони са ми здрави,някакви идеи как е станало това чудо??? Единственото което ми идва на ум е зегерката на вътрешото каре да се е повредила по някакъв начин,или да не е била захапала здраво в каналчето. Все още не съм разглобявал да видя какво е станало,но със сигурност от семеринга не става вече нищо, той не е проблем поръчал съм го вече, не мога да намеря нова( друга ) зегерка, молбата ми е ако някой има стара полуоска на която да стои тази зегерка да драсне едно лично.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 18.10.2012, 22:57:28 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Толкова разглобени прелюди има тук , че няма начин да не намериш но е странно как е излязла полуоската...
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 18.10.2012, 23:21:46 | Message # 3 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Проблема за мен не е в зегерката.Трудно ми е да повярвам ,че това се случва при независимо окачване но за мен проблема идва от увеличено разстояние между главината и скоростната кутия в следствие УДАРА на тампони на окачване и тези на агрегата и кутията.Твърдиш,че са здрави но ако е така би трябвало да имаш скъсан кош.Извинявай,че те плаша но така лесно каре не излиза от кутията.Твърде голям трябва да е луфта.Дано да греша и да имаш проблем в самото каре.Пиши кво става като огледаш обстойно.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 19.10.2012, 11:58:23 | Message # 4 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Наистина като разглобяваш е хубаво да я имаш зегерката да я смениш ако има нужда вьпреки че невиждам как може да се повреди тая стоманена тел. И аз мисля че е имало голямо усукване на двигателя от тампоните при удара на двуцевката и за това се е измькнала . При това сигурно си слизал пьрво с лявата гума и е имало инерциони сили които допьлнетлно са товарили тампоните измествайки двигателя на ляво . Дори и да са здрави всички тампони все пак са еластични подават при усилие така че може да е просто случайност това че е се е измькнала полуоската. Стискам палци проблема да е елентарен и да го решиш по бьрзо.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 21.10.2012, 02:51:29 | Message # 5 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| nightfighter, дойде ли ти семеринга? Установи ли нещо нередно по колата ?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 21.10.2012, 23:30:51 | Message # 6 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Семеринга пристигна,но през почивните дни имах друга спешна работа и нямах възможност да разглобя и да видя какво е станало.Надявам се през седмицата да успея да се скатая за малко от работа и да си оправя колата.Ще пиша какъв е резултата.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 22.10.2012, 22:43:09 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Днес разглобих проблемната полуоска,зегерката и карето си бяха наред,само бяха извадени от скоросната кутия.Наложи се да сменя семеринга,понеже стария беше деформиран от изкочилата полуоска.Сглобих карето и полуоската като порядъчно се омазах с грес,за крайно мое неудоволствие Единственото нередно нещо което констатирах по окачването беше че предната дясна пружина е счупена,и е била така от доста време.До сега не го бях забелязал понеже се падаше от задната страна,счупването е ниско долу и не се виждаше,явно в резултат от рязкото слизане и удара се е разместила и витките на пружината се бяха качили една върху друга.Все още не ми е ясно възможно ли е това да е изкарало полуоската от скоросната кутия,или при предишния монтаж/демонтаж да не съм я сложил добре и зегерката не е била изцяло влезнала в канала. Както и да е ще сменя повредената пружина( вече съм намерил необходимото ми, от колегата policaja ) ще сглобявам и ще видим какво ще стане.Тъй и тъй съм влезнал в бокса, мисля да сменя и водната помпа с наскоро пристигналата от САЩ , така че пускането в движение май ще се забави до почивните дни.
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 22.10.2012, 22:47:44 |
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 27.10.2012, 17:03:27 | Message # 8 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Интересно,оказа се че предните пружини са различни за F20,H22 и H23, не бях и предполагал че може да има разлика и даже не погледнах парт номерата.Днес като се заех да сменям моята счупена,пружина бях много изненадан когато пружината от F20 се оказа с една витка по къса-9 витки,докато от H23 е с 10 витки,и изглежда малко по тънка.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Събота, 27.10.2012, 17:14:19 | Message # 9 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Сега рязко ще нарасне търсенето на пружини от Ф20-ки
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 27.10.2012, 17:24:50 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Е, пък на мен не ми върши работа,не искам да снижавам колата,и така подпирам на доста места по пътя Двигателя на H22 H23 е по тежък и вероятно затова са сложили по високи пружини,с пружините от F20 и по тежкия двигател колата ще бъде доста по-ниска.Както и да е, понеже се оказа че и между пружините за H22 и H23 също има някаква разлика,все още не знам каква,но имат различни парт номера се наложи да поръчам 2 бр от H22.В крайна сметка сега съм с този двигател
Редактирано от nightfighter - Събота, 27.10.2012, 17:41:05 |
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 03.11.2012, 23:09:11 | Message # 11 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Днес,най-после приключих с проточилият се ремонт Понеже бях вкарал колата в бокса и поради проточилото се търсене на пружина,между другото смених и водната помпа и тампончетата за задните амортисьори. За информация на колегите,възможно е да се сменят бързо и лесно без да се сваля амортисьора от колата да се стяга с скоби и т.н. За целта отвивате гайката и сваляте горния тампон, вадите втулката,сваляте гумата и вдигате колата на крик,отгоре силно натискате стеблото на амортисьора докато го приберете,може да си помогнете с отверка.Отваря се достатъчно място за да може да се измъкне отдолу стария тампон и да се сложи новия.Пружината е достатъчно дълга за да си остане на мястото като е леко натегната.За да свиете пружината отново,така че да може да сложите горния тампон и да завиете гайката,подпирате носача с трупче,или друг крик и спускате колата надолу,пружината се свива под тежеста на колата и без усилие си слагате горния тампон ,шайбата и гайката.Цялата процедура отнема около 20мин без бързане,естествено ако не се закучи нещо.
Редактирано от nightfighter - Събота, 03.11.2012, 23:37:45 |
|
| |
Mkilla | Дата: Събота, 03.11.2012, 23:14:07 | Message # 12 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Т.е би трябвало и за предните да важи същото или ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 03.11.2012, 23:32:26 | Message # 13 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Там не съм го пробвал,но по принцип би трябвало да стане. Ако искаш да сменяш и шоковите тампони обаче, нито отпред нито отзад става по този начин,просто няма достатъчно височина да извадиш металната чашка от стъблото, но поне може да ги видиш в какво състояние са.
Редактирано от nightfighter - Събота, 03.11.2012, 23:41:59 |
|
| |