• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Смяна на основни и биелни лагери
nightfighterДата: Понеделник, 19.11.2012, 21:36:00 | Message # 16
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
Хлъц... Това за цветовете не го знаех. Аз просто си поръчах лагери и нямаха оцветено нищо. %) Дали не съм се прецакал?


Погледни 2 снимка която съм качил,там е показано къде са набити кодове за лагерите,отстрани има една табличка там са показани цветовете на лагерите. ( Това съм го посочил само информативно,подробно трябва да се прочете този раздел на тех.описание преди да се определят цветовете на лагерите които трябва да се поръчат,което аз не съм правил и може да съм пропуснал нещо)
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 19.11.2012, 21:43:50 | Message # 17
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Валовете могат да се карбонитрират и държат яко но не ги търси след 6000об.Няма логика ,че то трябва да е от 2-5стотни хлабина и да е на маслен филм но не издържат на високи обороти!
Колкото до цветовете,то зависи как е станал заводско шлайфа и различна дебелина-цвят от порядъка на стотни.Не стават за ремонтни :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Понеделник, 19.11.2012, 21:49:07 | Message # 18
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Става въпрос за разпределителни валове нали....
Живко върти мотора на 8600 оборота и е ходил поне на 4-5 дграг кръга и няма дерт до сега с колата, предполагам няма и да има :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 19.11.2012, 21:53:24 | Message # 19
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (rollin)
Става въпрос за разпределителни валове нали....

За колянови валове ;) правил съм няколко на мотори но не държат,а това 8600об са на мотора средните и по принцип си върви на тях постоянно на дълъг път ;) Представи си на 15000 :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Понеделник, 19.11.2012, 21:56:53 | Message # 20
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Коляновите са си достатъчно твърди и не се нуждаят след шлайф допълнително да се обработват(поне така казват с завода дето ги ремонтират)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 19.11.2012, 22:06:05 | Message # 21
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Зависи кои ;) Всеки сам по себе си е еднакъв а в общата картина различен.В кой завод?От кога са толкова компетентни по въпросите на за валовете на производителите?Иначе си прав но ако искаш да го товариш ще е добре да се карбонитрира.
http://bg.wikipedia.org/wiki....D%D0%B5


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Понеделник, 19.11.2012, 22:17:50 | Message # 22
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Вала се обработва за да няма износване,прави се така наречената повърхностна циментация, сходна с тази която се прави на лагерите.Как точно, колко микрона или техническите спецификации се наричат технология на производство и навсякаде са фирмена тайна.Размерите не са тайни понеже всеки може да ги измери с абсолютна точност, съответно и да изработи детайла също не по малко точно,но това пак няма да е същия детаил като оригинала :)
Ако беше толкова лесно колкото изглежда, всички заводи с металообработващи машини щяха да могат да правят от автомобилни до самолетни двигатели.

п.с. Шлаифането е закърпване на положението и при колите си е остатък от соц возилата,където вършеше добра работа, но и изискванията там са много по ниски.
 
shamanaДата: Вторник, 20.11.2012, 22:41:38 | Message # 23
Сандан (3)

Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 48
Статус: Офлайн
Благодаря ви много за дискусията. Да колега това е твоят мотор и точно неговия вал шлайфах, но както се оказа вала е шлайфан и си работеше перфектно. Но ще ви послушам ще разглобя мотора ще сваля вала и ще видя кодовете на вала и по тях ще потърся лагери но предварително ще замеря дали вала е без елипси. Когато съм готов ще пиша в форума и ако се наложи да помогнете да намеря лагери.
 
to6ko_OДата: Вторник, 22.04.2014, 22:12:48 | Message # 24
Нидан (2)

Град/Държава: Valencia/Spain
Група: Напреднали
Съобщения: 31
Статус: Офлайн
Колеги аз имам въпрос по темата.Предстои ми смяна на биелни лагери....Искам да попитам смяната може ли да се извърши през картера без сваляне и шлайфане на вала?Мотора е Ф20а4.
 
nightfighterДата: Вторник, 22.04.2014, 22:22:03 | Message # 25
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote to6ko_O ()
Предстои ми смяна на биелни лагери

Биелните можеш!Шлайфане на вала(ако си я докарал до там) - забрави!
 
VIPER-CHДата: Вторник, 22.04.2014, 22:23:34 | Message # 26
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Да,може.Сваляш глава и картер....като на почти всички коли

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Сряда, 23.04.2014, 00:19:25 | Message # 27
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Аз лично нямам никакво доверие на "сервизните" Mitchell on Demand бюлетини. Мое мнение, не ангажирам никого.


プレリュード 夢のカ
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda