Смяна на основни и биелни лагери
|
|
nightfighter | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 21:36:00 | Message # 16 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) Хлъц... Това за цветовете не го знаех. Аз просто си поръчах лагери и нямаха оцветено нищо. Дали не съм се прецакал?
Погледни 2 снимка която съм качил,там е показано къде са набити кодове за лагерите,отстрани има една табличка там са показани цветовете на лагерите. ( Това съм го посочил само информативно,подробно трябва да се прочете този раздел на тех.описание преди да се определят цветовете на лагерите които трябва да се поръчат,което аз не съм правил и може да съм пропуснал нещо)
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 21:43:50 | Message # 17 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Валовете могат да се карбонитрират и държат яко но не ги търси след 6000об.Няма логика ,че то трябва да е от 2-5стотни хлабина и да е на маслен филм но не издържат на високи обороти! Колкото до цветовете,то зависи как е станал заводско шлайфа и различна дебелина-цвят от порядъка на стотни.Не стават за ремонтни
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 21:49:07 | Message # 18 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Става въпрос за разпределителни валове нали.... Живко върти мотора на 8600 оборота и е ходил поне на 4-5 дграг кръга и няма дерт до сега с колата, предполагам няма и да има
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 21:53:24 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (rollin) Става въпрос за разпределителни валове нали.... За колянови валове правил съм няколко на мотори но не държат,а това 8600об са на мотора средните и по принцип си върви на тях постоянно на дълъг път Представи си на 15000
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 21:56:53 | Message # 20 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Коляновите са си достатъчно твърди и не се нуждаят след шлайф допълнително да се обработват(поне така казват с завода дето ги ремонтират)
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 22:06:05 | Message # 21 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Зависи кои Всеки сам по себе си е еднакъв а в общата картина различен.В кой завод?От кога са толкова компетентни по въпросите на за валовете на производителите?Иначе си прав но ако искаш да го товариш ще е добре да се карбонитрира. http://bg.wikipedia.org/wiki....D%D0%B5
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 22:17:50 | Message # 22 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Вала се обработва за да няма износване,прави се така наречената повърхностна циментация, сходна с тази която се прави на лагерите.Как точно, колко микрона или техническите спецификации се наричат технология на производство и навсякаде са фирмена тайна.Размерите не са тайни понеже всеки може да ги измери с абсолютна точност, съответно и да изработи детайла също не по малко точно,но това пак няма да е същия детаил като оригинала Ако беше толкова лесно колкото изглежда, всички заводи с металообработващи машини щяха да могат да правят от автомобилни до самолетни двигатели.
п.с. Шлаифането е закърпване на положението и при колите си е остатък от соц возилата,където вършеше добра работа, но и изискванията там са много по ниски.
|
|
| |
shamana | Дата: Вторник, 20.11.2012, 22:41:38 | Message # 23 |
Сандан (3)
Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 48
Статус: Офлайн
| Благодаря ви много за дискусията. Да колега това е твоят мотор и точно неговия вал шлайфах, но както се оказа вала е шлайфан и си работеше перфектно. Но ще ви послушам ще разглобя мотора ще сваля вала и ще видя кодовете на вала и по тях ще потърся лагери но предварително ще замеря дали вала е без елипси. Когато съм готов ще пиша в форума и ако се наложи да помогнете да намеря лагери.
|
|
| |
to6ko_O | Дата: Вторник, 22.04.2014, 22:12:48 | Message # 24 |
Нидан (2)
Град/Държава: Valencia/Spain
Група: Напреднали
Съобщения: 31
Статус: Офлайн
| Колеги аз имам въпрос по темата.Предстои ми смяна на биелни лагери....Искам да попитам смяната може ли да се извърши през картера без сваляне и шлайфане на вала?Мотора е Ф20а4.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 22.04.2014, 22:22:03 | Message # 25 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote to6ko_O ( ) Предстои ми смяна на биелни лагери Биелните можеш!Шлайфане на вала(ако си я докарал до там) - забрави!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 22.04.2014, 22:23:34 | Message # 26 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Да,може.Сваляш глава и картер....като на почти всички коли
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 23.04.2014, 00:19:25 | Message # 27 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз лично нямам никакво доверие на "сервизните" Mitchell on Demand бюлетини. Мое мнение, не ангажирам никого.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |